Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

במהלך הביקורים שלי בסוכניות רכב נתקלתי בסוכנות שבה ברכב תצוגה היו פגמים, הפגוש הקדמי בצד אחד היא מחובר בצורה לקויה כאילו הרכב קיבל מכה והפגוש זז בערך 2-3 מילימטרים בחיבור שלו בכנף וגם הפנסים הקידמיים לא היו מסודרים בקו אחד עם הפגוש והכנף, אני מאמין שהרכב הזה נפגם במהלך הייצור או השינוע. 

ברכב אחר הדלת של התא מטען לא היתה בקו ישר עם הרכב.

ברכב נסיעת המבחן לא הופיעו פגמים.

 

כשהערתי לאנשי מכירות על זה הם לא התחייסו ואפילו לא הלכו לראות במה מדובר.

השאלה שלי אם ברכב שאקבל אגלה פגם כלשהו, מה אפשר לעשות? אני יכול לסרב לקבל את הרכב?

פורסם

נראה לי שראיתי כאן לאחרונה שרשור על פרסומת שעבורה פירקו רכב לגורמים. הערכה הייתה שמדובר ברכב שאח"כ יושב בתצוגה (מספר הרישוי בפרסומת ובתצוגה התאימו).

 

לגבי שאלתך השניה - יש לגבי זה חוק (כמדומני עד נזק של 5% הם בכלל לא צריכים לספר לך)

פורסם

אתה בהחלט יכול לסרב לקבל את הרכב אם אתה מוצא פגמים, מנסיון. זה מכניס את היבואן / אולם מסירה לבעיה כי הרכב תופס להם מקום (עד שיתוקן).

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 9 שעות, ROEI-A כתב:

השאלה שלי אם ברכב שאקבל אגלה פגם כלשהו, מה אפשר לעשות? אני יכול לסרב לקבל את הרכב?

החוק מתיר ליבואן הרכב אפילו לא לספר ללקוח על פגם טרם מסירת הרכב החדש, כל עוד שמאי קבע שעלות תיקונו אינה עולה על 5% מערך הרכב החדש.

אם אתה מגלה משהו חשוד, בקש לראות את ה-PDI (Pre-Delivery Inspection) של הרכב, זהו טופס שכפי ששמו מעיד - אמור לגלות אם יש פגם כלשהו שידוע ליבואן.

בגדול - צריך לשמור על פרופורציות, אבל:

במידה ויש פגם אסטתי רציני - אתה רשאי בהחלט לדבר עם מנהל האולם או מנהל שירות הלקוחות, ובמקרים נדירים אף לסרב לקחת את הרכב, זה בוודאי יפעיל לחץ בכיוון של תיקון/פיצוי.

 

לי אישית היו מקרים של לקוחות רכב חדש שכבר נכוו בעבר ופשוט ביקשו ממני (או משמאי מנוסה) להתלוות אליהם במעמד קבלת הרכב, לעבור ביסודיות על כל הרכב, למדוד עובי צבע בכל פאנל, ולוודא שאין הפתעות. זה אמנם נשמע קצת רדיקאלי, אבל כאמור היו דברים מעולם...

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, tomerR כתב:

אתה בהחלט יכול לסרב לקבל את הרכב אם אתה מוצא פגמים, מנסיון. זה מכניס את היבואן / אולם מסירה לבעיה כי הרכב תופס להם מקום (עד שיתוקן).

למה שלקוח יסכים לקבל רכב חדש עם תיקונים?

רכב חדש אמור להגיע תקין ולא רכב שעבר סוג של תאונה בדרך

לפני 3 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

החוק מתיר ליבואן הרכב אפילו לא לספר ללקוח על פגם טרם מסירת הרכב החדש, כל עוד שמאי קבע שעלות תיקונו אינה עולה על 5% מערך הרכב החדש.

אם אתה מגלה משהו חשוד, בקש לראות את ה-PDI (Pre-Delivery Inspection) של הרכב, זהו טופס שכפי ששמו מעיד - אמור לגלות אם יש פגם כלשהו שידוע ליבואן.

בגדול - צריך לשמור על פרופורציות, אבל:

במידה ויש פגם אסטתי רציני - אתה רשאי בהחלט לדבר עם מנהל האולם או מנהל שירות הלקוחות, ובמקרים נדירים אף לסרב לקחת את הרכב, זה בוודאי יפעיל לחץ בכיוון של תיקון/פיצוי.

 

לי אישית היו מקרים של לקוחות רכב חדש שכבר נכוו בעבר ופשוט ביקשו ממני (או משמאי מנוסה) להתלוות אליהם במעמד קבלת הרכב, לעבור ביסודיות על כל הרכב, למדוד עובי צבע בכל פאנל, ולוודא שאין הפתעות. זה אמנם נשמע קצת רדיקאלי, אבל כאמור היו דברים מעולם...

5 אחוז זה טווח גבוה כי שמאים לפחות ממה שראיתי נוטים לתת אחוז ירידת ערך נמוך לפי אינטרסים.

כבר ראיתי דוח שמאי שכלל החלפת דלת והחלפת כנף קדמית שקבע ירידת ערך של אחוז אחד על התיקון הזה, הגיוני? לא נראה לי.

הטופס שאתה מדבר עליו קיים לכל רכב חדש שהיבואן נותן או שזה טופס שמוציאים רק אם קרה משהו לרכב?

פגם אסטטי רציני מבחינתי פנסים שלא בקו אחיד עם הכנפיים והפגוש זה די רציני וגם פגוש שנראה בצד אחד בחיבור עם הכנף שהוא בוחר בפינה כאילו מישהו פגע בו בנקודה מסוימת והוא קפץ החוצה והחזירו אותו זה די רציני. או הרכב שהיה לפניו בתצוגה היה עם דלת תא מטען שלא בקו אחיד עם 2 הכנפיים האחוריות.

אני לא יודע איך בכלל שמו רכבים כאלה באולם תצוגה . זה ממש לא נראה טוב.

חבל שלא יצא לי לצלם את זה.

עריכה אחרונה על ידי ROEI-A
פורסם
לפני 13 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

החוק מתיר ליבואן הרכב אפילו לא לספר ללקוח על פגם טרם מסירת הרכב החדש, כל עוד שמאי קבע שעלות תיקונו אינה עולה על 5% מערך הרכב החדש.

הדבר הכי יפה בשמאות בארץ זה שאם צריך, אז שריטה יכולה להיות ירידה של 50 אחוזים ונפילה מצוק יכולה להיות ירידה של 4%. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתאריך 14.11.2022 בשעה 12:07, במבליק כתב:

נראה לי שראיתי כאן לאחרונה שרשור על פרסומת שעבורה פירקו רכב לגורמים. הערכה הייתה שמדובר ברכב שאח"כ יושב בתצוגה (מספר הרישוי בפרסומת ובתצוגה התאימו).

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, ROEI-A כתב:

למה שלקוח יסכים לקבל רכב חדש עם תיקונים?

רכב חדש אמור להגיע תקין ולא רכב שעבר סוג של תאונה בדרך

 

מחדד את התגובה שלי ,

לפעמים התיקונים שצריך לעשות הם בעקבות התקנות מקומיות ולא רק פגמים חיצוניים . אצלי למשל ביטלו כרית אויר בטעות, עליתי על זה אחרי שהנציג במעמד מסירת רכב בדק במחשב מה נעשה ברכב .

 

פורסם

יש יבואנים שמעבירים רכבים שנחבלו בתהליך ההובלה לשמש כרכב תצוגה לאחר התיקון. הרציונל הוא שבלאו הכי מעניקים הנחה כלשהי על רכב תצוגה. בנוסף גם רכבי תצוגה לכשעצמם חשופים יותר לפגיעות בזמן שהם משמשים לתצוגה, כך שזה די מתבקש.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...