Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפורום הזה עזר לי מאוד בעבר, אז אני מקווה שתוכלו לעזור לי גם עכשיו 🙏

 

קצת רקע:

אנחנו משפחה עם 2 ילדים, ועד עכשיו היה לי סוזוקי SX4 משפחתית.

מה שאני אוהב בה, זה שיש הרבה מקום מאחורה (יש לי כיסאות ילדים) וגם תא מטען ממש גדול (הייתי מכניס לשם 2 עגלות ילדים או 2 זוגות אופניים בעבר).

מה שאני פחות אוהב זה המזגן. במיוחד מאחורה.

והאורך / רדיוס סיבוב שלו.

 

החנייה שלי היא עם מעלון.

לכן אני מוגבל ברכב עד 5 מטר אורך, עד 1.9 מטר רוחב ועד 1.5 מטר גובה (לכן אני מניח שג׳יפ לא בא בחשבון).

והכניסה לחניה מאוד קטנה, ומאוד קשה לתמרון.

 

 

הדברים שחשובים לי:

  1. יציאת מזגן מאחור.

הילדים סובלים ממש מהמזגן של הסוזוקי. וגם אני.

זה אחד הדברים שממש חשובים לי.

    2. מקום מאחורה שיספיק לילדים וגם לכיסאות בטיחות.

    3. שיהיה עם רדיוס סיבוב כמה שיותר קטן - כדי שיהיה קל יותל לתמרן בכניסה לחניה.

    4. הילוכים אוטומט (הרישיון של אשתי זה רק אוטומט)

 

 

הדברים שהם מבחינתי nice-to-have:

  1. מקום בתא מטען. שלא יהיה קטן מדי. אבל כל תא מטען סביר יספיק לי.
  2. אורך, רוחב וגובה רכב. עדיף שלא יהיה גבולי מבחינת המעלון (לא הייתי רוצה לשרוט את האוטו כי החנתי אותו 10 ס״מ רחוק מדי)
  3. טנכנולוגיות למניעת תאונות יהיה נחמד. למרות שב-20 השנים האחרונות לא היו לי טעונות, אז נקווה שאני לא אצתרך.
  4. שיהיה אמין ומעט תקלות.

 

 

הדברים שפחות חשובים לי:

  1. נצילות דלק. אני נוהג ממש מעט, יוצא לי בערך 30 ליטר בשבועיים. אם האוטו יתדלק בחשמל או בדלק - פחות חשוב לי.
  2. ״חווית נהיגה״ וכד׳. אני נוהג מעט מאוד, ובעיקר תקוע בפקקים של תל אביב. התנהגות כביש של הרכב לא ממש תשנה לי.

 

 

מקריאה באינטרנט נראה ש-יונדאי איוניק מתאים לי מבחינת הדברים שחשובים לי.

אבל אשמח לדעת אם יש עוד רכבים שעונים לתיאור.

או אם אני טועה לגבי יודאי איוניק - מוזמנים להסביר לי למה.

×
×
  • תוכן חדש...