Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים בערב מילאתי טנק מלא ושמתי K44 (הבעלים הקודמים אמר שהאוטו ישב חצי שנה בחנייה ובקושי נסע, ובמוסך המליצו על זה) ומאתמול בערב האוטו בקושי סוחב, זה כמעט כמו שאני נותן גז בניוטרל.. אני מרגיש שהמנוע בכלל לא מגיב לזה שאני לוחץ על דוושת הגז. בנוסף לבעיות אי הסחיבה, כשהגעתי הבייתה (ובד"כ יש לציין) הרחתי ריח נוראי של גומי שרוף, החום מנוע היה תקין לגמרי, שמן נבדק לפני הנסיעה וכך גם מים (בנוסף בדקתי היום בבוקר אחרי שהואטו חנה כמה שעות בחוץ).

 

האוטו עבר לא מזמן טיפול "גדול" בצ'מפיון (שמנים, פילטרים, ברקסים וכו').

 

מדובר בגולף ג'נריישן ידנית מודל 2001 מנוע 2.0 ליטר. את הדלק מילאתי בתחנה הקבועה שלי, אפעם לא היו לי בעיות של סחיבה או משהו כזה מדלק אצלהם ולכן אני לא חושש שמליאתי דלק מהול.

 

לקחתי את האוטו היום למוסך (דווקא עכשיו הוא לא עשה בעיות), אבל לצ'פיון החביבים לא היה זמן אפילו לדבר איתי אז אני אחזור ביום ראשון. לבנתיים אני רוצה לדעת מה זה יכול להיות ובערך מה המחיר של התיקון, כדי למנוע התקף לב כשאני אקבל את החשבון בצ'מפיון :)

 

 

תודה רבה!

פורסם
לפני יומיים בערב מילאתי טנק מלא ושמתי K44 (הבעלים הקודמים אמר שהאוטו ישב חצי שנה בחנייה ובקושי נסע, ובמוסך המליצו על זה) ומאתמול בערב האוטו בקושי סוחב, זה כמעט כמו שאני נותן גז בניוטרל.. אני מרגיש שהמנוע בכלל לא מגיב לזה שאני לוחץ על דוושת הגז. בנוסף לבעיות אי הסחיבה, כשהגעתי הבייתה (ובד"כ יש לציין) הרחתי ריח נוראי של גומי שרוף, החום מנוע היה תקין לגמרי, שמן נבדק לפני הנסיעה וכך גם מים (בנוסף בדקתי היום בבוקר אחרי שהואטו חנה כמה שעות בחוץ).

 

האוטו עבר לא מזמן טיפול "גדול" בצ'מפיון (שמנים, פילטרים, ברקסים וכו').

 

מדובר בגולף ג'נריישן ידנית מודל 2001 מנוע 2.0 ליטר. את הדלק מילאתי בתחנה הקבועה שלי, אפעם לא היו לי בעיות של סחיבה או משהו כזה מדלק אצלהם ולכן אני לא חושש שמליאתי דלק מהול.

 

לקחתי את האוטו היום למוסך (דווקא עכשיו הוא לא עשה בעיות), אבל לצ'פיון החביבים לא היה זמן אפילו לדבר איתי אז אני אחזור ביום ראשון. לבנתיים אני רוצה לדעת מה זה יכול להיות ובערך מה המחיר של התיקון, כדי למנוע התקף לב כשאני אקבל את החשבון בצ'מפיון :)

 

 

תודה רבה!

שלום רב!

דברתי כרגע עם כל מנהלי מחלקת טיפול נמרץ בארץ,וכולם טוענים שמחלקותיהם מפוצצות, ואין להם מקום בשבילך בעשור הקרוב , לכן הרגע, ואל תכנס לפניקה, ואין שום סיבה בעולם שתקבל התקף לב!

ולעינינו לדעתי מוסך צמפיון , יוכל להסתדר בלעדייך, ואין צורך שתקפוץ אליו ביום ראשון הקרוב, במקום לדבר איתם שאין להם זמן בשבילך, בצע נסיעת מבחן נוספת עם הרכב היום ומחר, יתכן ובעייתך תעלם, ולמרות שעל פניו אין קשר לשמוש בתוסף 44K,ואין קשר לכך שהרכב לא נסע חצי שנה, לצורך ,בשימוש בתוסף בעיקר,יש מאמין אדוק וגם חבר פורום וותיק בשם ניצן, אשר דוגל בשימוש בתוסף דלק, ובתוסף 44K בפרט, אני נגד השימוש בתוסף והוא בעד, למרות כל זאת אני טוען שהשימוש בתוסף היה מיותר, אך אני לא בטוח שזאת הסיבה,לחוסר הסחיבה, לכן המשך לבדוק זאת, ויתכן ותגלה שהיא פתאום תעלם כמו שהיא התחילה!

 

למרות שהסימפטומים מצביעים על מצמד מחליק , ועקב כך מסריח , אני הייתי שולל תופעה פתאומית של מצמד מחליק , ופתאום מסתדר! בדיעבד נכנסתי לשרשור קודם שפתחת ובו בשרת לאומה שקבלת במתנה תוסף דלק של חברת AC דלקו תוסף אשר אינו מוכר לחברי הפורום, והצירוף מקרים שלבעיות בסחיבה מרגע השימוש בתוסף, לבעייתך הנוכחית , מעורר הרבה סימני שאלה, אלא אם תבהיר את הנושא , ותאמר שלא השתמשת בתוסף ההוא שקבלת במתנה, אלא ב-44K??!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

דברתי כרגע עם כל מנהלי מחלקת טיפול נמרץ בארץ,וכולם טוענים שמחלקותיהם מפוצצות, ואין להם מקום בשבילך בעשור הקרוב , לכן הרגע, ואל תכנס לפניקה, ואין שום סיבה בעולם שתקבל התקף לב!

ולעינינו לדעתי מוסך צמפיון , יוכל להסתדר בלעדייך, ואין צורך שתקפוץ אליו ביום ראשון הקרוב, במקום לדבר איתם שאין להם זמן בשבילך, בצע נסיעת מבחן נוספת עם הרכב היום ומחר, יתכן ובעייתך תעלם, ולמרות שעל פניו אין קשר לשמוש בתוסף 44K,ואין קשר לכך שהרכב לא נסע חצי שנה, לצורך ,בשימוש בתוסף בעיקר,יש מאמין אדוק וגם חבר פורום וותיק בשם ניצן, אשר דוגל בשימוש בתוסף דלק, ובתוסף 44K בפרט, אני נגד השימוש בתוסף והוא בעד, למרות כל זאת אני טוען שהשימוש בתוסף היה מיותר, אך אני לא בטוח שזאת הסיבה,לחוסר הסחיבה, לכן המשך לבדוק זאת, ויתכן ותגלה שהיא פתאום תעלם כמו שהיא התחילה!

 

למרות שהסימפטומים מצביעים על מצמד מחליק , ועקב כך מסריח , אני הייתי שולל תופעה פתאומית של מצמד מחליק , ופתאום מסתדר! בדיעבד נכנסתי לשרשור קודם שפתחת ובו בשרת לאומה שקבלת במתנה תוסף דלק של חברת AC דלקו תוסף אשר אינו מוכר לחברי הפורום, והצירוף מקרים שלבעיות בסחיבה מרגע השימוש בתוסף, לבעייתך הנוכחית , מעורר הרבה סימני שאלה, אלא אם תבהיר את הנושא , ותאמר שלא השתמשת בתוסף ההוא שקבלת במתנה, אלא ב-44K??!!

בברכה

צביקה

 

 

התגובות אמרו לי שלא כדאי.. אז קניתי את הK44. לקחתי את האוטו שוב לסיבוב, הפעם הריח המסריח פחות חזק, אבל ה"סחיבה" של האוטו היא לא בדיוק כמו שהייתה פעם, יכול להיות שזה פשוט אומר שהתוסף עובד?

 

אגב, הבלם יד כמובן מורד :)

פורסם

מנסיון שלי עם התוסף (K44), כל פעם שיש אותו המנוע נהיה שקט יותר.

ממש יש הבדל משמעותי ברעש כשהתוסף נמצא במיכל. לגבי הבדל בסחיבה של הרכב - לא הרגשתי כלום.

לא נראה לי שזה קשור אחד לשני - חוסר הסחיבה והתוסף.

או שבאמת הנדברייק היה למעלה או שהקלאץ' מחליק (בשבילך אני מקווה שתשובה א' היא הנכונה...)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מנסיון שלי עם התוסף (K44), כל פעם שיש אותו המנוע נהיה שקט יותר.

ממש יש הבדל משמעותי ברעש כשהתוסף נמצא במיכל. לגבי הבדל בסחיבה של הרכב - לא הרגשתי כלום.

לא נראה לי שזה קשור אחד לשני - חוסר הסחיבה והתוסף.

או שבאמת הנדברייק היה למעלה או שהקלאץ' מחליק (בשבילך אני מקווה שתשובה א' היא הנכונה...)

 

איתמר.

 

אממ.. אני דיי בור בנושא הזה, קלאץ' מחליק.. מה זה? זה אומר שאני אצטרך לקנות קלאץ' חדש?

פורסם

בגדול...

קלאץ מחליק אומר שהחיבור בין המנוע לגלגלים לקוי, ז"א הקלאץ' בלוי ושחוק.

אתן לך דוגמה:

בצבא היה לנו טנדר טויוטה שהקלאץ' שלו היה מחליק. בתחילת נסיעה היה אפשר לתת הרבה גז והרכב היה מתקדם לאט לאט. אפשר היה לשים הילוך שלישי ולתת כמה גז שרוצים והרכב לא היה זז בכלל...

למה? כי הקלאץ' החליק. ז"א לא היה חיכוך בינו לבין גל ההינע.

כשקלאץ' מתחיל להחליק מרגישים את זה בעיקר בחוסר סחיבה.

אם יש לך מד לס"ד ולפי דעתך הטורים עולים מהר מדי באופן יחסי להתקדמות של הרכב - הקלאץ' מחליק.

 

אלה היו 56 שניות על קלאץ' מחליק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בגדול...

קלאץ מחליק אומר שהחיבור בין המנוע לגלגלים לקוי, ז"א הקלאץ' בלוי ושחוק.

אתן לך דוגמה:

בצבא היה לנו טנדר טויוטה שהקלאץ' שלו היה מחליק. בתחילת נסיעה היה אפשר לתת הרבה גז והרכב היה מתקדם לאט לאט. אפשר היה לשים הילוך שלישי ולתת כמה גז שרוצים והרכב לא היה זז בכלל...

למה? כי הקלאץ' החליק. ז"א לא היה חיכוך בינו לבין גל ההינע.

כשקלאץ' מתחיל להחליק מרגישים את זה בעיקר בחוסר סחיבה.

אם יש לך מד לס"ד ולפי דעתך הטורים עולים מהר מדי באופן יחסי להתקדמות של הרכב - הקלאץ' מחליק.

 

אלה היו 56 שניות על קלאץ' מחליק.

 

איתמר.

 

אבוי לי זה בדיוק מה שקרה (טורים עולים מהר - אוטו לא זז) עוד לפני שבוע... חשבתי שזה סתם בגלל שאני לא רגיל לידני, אוף, למה יש לי הרגשה רעה שהחלפת הקלאץ' תעלה לי כמה משוכרות טובות? :-(

קאלץ' בלוי זה דבר נפוץ ברכב שעשה 90 אלף קילומטר תוך 4 שנים? או שהאוטו שלי מיוחד במינו?

פורסם

הכול תלוי באופי הנהג ובסוג הרכב.

אם היו אלה 90,000 ק"מ של נהג צעיר או מי שקנה גולף 2.0 ידנית כדי להשתולל - צפה לבום.

בעיקרון, 90,000 ק"מ בגולף שמורה לא צריכים לגמור מצמד.

סע (כל עוד אתה יכול :hihi: ) למוסך לבדיקה. יכול להיות שיש חדירת שמן לקלאץ' ולכן הוא מחליק, או שאולי הקלאץ' אצלך פועל עם כבל (לא סביר) ויש למתוח אותו מעט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הכול תלוי באופי הנהג ובסוג הרכב.

אם היו אלה 90,000 ק"מ של נהג צעיר או מי שקנה גולף 2.0 ידנית כדי להשתולל - צפה לבום.

בעיקרון, 90,000 ק"מ בגולף שמורה לא צריכים לגמור מצמד.

סע (כל עוד אתה יכול :hihi: ) למוסך לבדיקה. יכול להיות שיש חדירת שמן לקלאץ' ולכן הוא מחליק, או שאולי הקלאץ' אצלך פועל עם כבל (לא סביר) ויש למתוח אותו מעט.

 

איתמר.

 

אממ.. הבעלים הקודמים של הרכב היה בנאדם מבוגר, וזה שלפניו (הרכב הוא יד שניה)... אני לא יודע.. לא יצא לי להכיר אותו.

 

לפני הרכישה האוטו עבר בדיקה ולא נמצאו בו בעיות מיוחדות, בודקים בכלל את הקלאץ' בבדיקה כזו?

 

בכ"א - אני אלך למוסך ביום ראשון ואאעדכן אתכם. תודה רבה..

פורסם
אממ.. הבעלים הקודמים של הרכב היה בנאדם מבוגר, וזה שלפניו (הרכב הוא יד שניה)... אני לא יודע.. לא יצא לי להכיר אותו.

 

לפני הרכישה האוטו עבר בדיקה ולא נמצאו בו בעיות מיוחדות, בודקים בכלל את הקלאץ' בבדיקה כזו?

 

בכ"א - אני אלך למוסך ביום ראשון ואאעדכן אתכם. תודה רבה..

בבדיקה אמורים לעלות על בעיה כזו ולרשום אותה בטופס הבדיקה.

 

לא הגיוני שלא עלו על בעיה כזו בבדיקה אם קיימת... קלאץ לא "הולך במכה" .

 

בד"כ בכל בדיקת רכב, גם שגילו שנה , ירשמו "קלאץ' מפריד גבוה" דבר המעיד על בלאי מסוים שהוא נורמלי .(לצורך כסתח של המכון).

 

אם הבלאי הוא כזה עד כדי קלאץ' גמור המכון אמור לציין זאת.

 

ניצן

פורסם
בבדיקה אמורים לעלות על בעיה כזו ולרשום אותה בטופס הבדיקה.

 

לא הגיוני שלא עלו על בעיה כזו בבדיקה אם קיימת... קלאץ לא "הולך במכה" .

 

בד"כ בכל בדיקת רכב, גם שגילו שנה , ירשמו "קלאץ' מפריד גבוה" דבר המעיד על בלאי מסוים שהוא נורמלי .(לצורך כסתח של המכון).

 

אם הבלאי הוא כזה עד כדי קלאץ' גמור המכון אמור לציין זאת.

 

ניצן

אני די מסכים עם ניצן במקרה זה, ומוסיף שמצמד, בתשעים אלף הוא מוקדם מדי לשחיקה,וזה בוודאי היה חייב להיות מצויין בבדיקה! ולזה שהעיר לגבי מתיחת מצמד, במקרה של החלקה, יש לשחרר מתיחת כבל מצמד ולא למתוח!!

ומתפלא שאין התיחסות של ניצן לנושא תוסף ה44 K' ,בעד ונגד השימוש בו והקשר לבעיית הסחיבה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם זה קרה פיתאום שהאוטו לא סוחב טוב או שזה תהליך שכל פעם נהיה יותר ויותר גרוע?

(אם כל הכבוד לאנשים מבוגרים, גם הם יכולי לעשות קומבינות) אתה בחרת את מכון הבדיקה או לא?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
אני די מסכים עם ניצן במקרה זה, ומוסיף שמצמד, בתשעים אלף הוא מוקדם מדי לשחיקה,וזה בוודאי היה חייב להיות מצויין בבדיקה! ולזה שהעיר לגבי מתיחת מצמד, במקרה של החלקה, יש לשחרר מתיחת כבל מצמד ולא למתוח!!

ומתפלא שאין התיחסות של ניצן לנושא תוסף ה44 K' ,בעד ונגד השימוש בו והקשר לבעיית הסחיבה!

בברכה

צביקה

הי צביקה ,

מה שלומך

נכון שלא התיחסתי לנושא התוסף אלא רק לנושא המצמד.

 

כיוון ששתי הבעיות שונות :

חוסר סחיבה עקב מצמד מחליק שונה מחוסר סחיבה עקב סתימת דלק.

 

יכול להיות שכיוון שהרכב עמד חצי שנה הצטברו מים במיכל הדלק שגרמו לקורוזיה וכו וכו.

 

לK44 יש כושר המסה ולכן הוא עלול בתנאים אלה ליצור תסחיפים שיסתמו זמנית את מעברי הדלק.

 

K44 יעיל מאד ברכב שנוסע באופן קבוע ומתוחזק היטב.

 

עד כאן בנושא K44

 

 

בוא נשמע מה פותח השירשור אומר(עליו לפרט יותר כדי לעזור באבחנה):

 

האם קיימת עליה בסל"ד, או שהמנוע משתנק?

 

האם תופעת חוסר הסחיבה נגרמת גם ולמרות שיש עליה בסל"ד וברעש המנוע או

 

שכאשר לוחצים על הגז המנוע "נחנק"(כמו בריכבי קרבורטור שממברנת ההאצה קרועה ו\או לא מתפקדת, ועם פתיחת המיצערת וחוסר הזרמת הדלק להעשרת התערובת המנוע משתנק ואף כבה עקב תערובת עניה באופן פיתאומי).

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...