Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.8.2022 בשעה 22:30, Buki כתב:

כתבתי על זה פעם בפורום.

 

מכוניות אספנות מיוחדות כמו אוטוביאניקי אבארט, אונו טורבו, 205GTI וכו, מקבלות מחירים מטורפים, אבל לא שמעתי עדיין על מישהו ששילם מחיר גבוה על רכב "רגיל" כמו נגיד אונו 45S או מיצובישי לנסר 1989.

ולכן יש המון זיופים בתחום. במיוחד בחו"ל.

רנו 8 רגילה הופכת לגורדיני

דלתא רגילה הופכת לHF Integrale 

פורשה 911 רגילה הופכת לGT3 

BMW 318 הופכת לM3 

וכו וכו. כאשר ההסבה יכולה להיות חיצונית בלבד, או אפילו כולל מנוע.

 

מחכים למתעשר התמים שלא מבין מהחיים שלו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 14 שעות, סולל הדרך כתב:

אם המדד של ברכב כזה הוא 0-100 אז אתה לגמרי לא מבין את התחום.

אבארט זה לא רק 0-100 זה רחוק מזה.

כל איביזה 1.0 טורבו תיתן ביצועים עדיפים בעשרות מונים ועדיין יש משוגעים שיתאבדו על אבארט 

מה עוד יש באבארט חוץ מהמנוע?

פורסם

זכרונות 

כמיהה לימים שלא ישובו

ייחודיות 

אמירה

כל זה בטל בשישים מול 0-100

 

חוץ מזה רמת הגימור הייחודית של הרכב 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 9.8.2022 בשעה 09:09, eladns כתב:

ומי ישים 30 אלף על אלפא 159שנת 2008-2009 שעושה 4 ימים על הכביש 26 במוסך?

מי ישים 120 אלף שקל על S2000 שבורה יד 189?

מי ישים 95 אלף שקל על מזדה מיאטה 2008????

אנחנו דורשים את המחירים האלו.

 

לקנות בחו"ל אבארט ב60 אלף שקל ולהביא לארץ יעלה לך 140.

נסה ותהנה.

להביא מחו"ל זה בטח תצוגה במצב תצוגה 

זה שרוצים אומר שמוכרים בארץ? 

 היה לאחרונה 2 ביאנקי A112 (רגילות כמובן לא אברט) ב15 אלף  כ"א רכב משופץ - תראה את הירוקה למטה, הייתה גם כחולה לפני כמה חודשים

ולפני 5 שנים כמעט קניתי אחת ב6000 שקל במצב מעולה פחחות,צבע,דשבורד וכו' אבל היה מעט השקעה בקטנה (ראיתי אותה) ומישהו הקדים אותי 

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

להורים שלי היו 2 מכוניות אוטוביאנקי,

מודל 80 (בצבע אדום) ומודל 84 (אחרי "מתיחת פנים" קלה) בצבע חום קקי,

שני הרכבים שירתו אותנו נאמנה,

מנוע 900 או לא, את כל הארץ עשינו עם הקופסה הזו,

כולל עליות לירושלים ונסיעות לפיקניקים בכרמל.

 

רכב אליפות, כולל הצ'וק שמושכים בכל בוקר קר מהרגיל, כדי להניע..
יש לי זיכרונות נפלאים מהרכב הזה בתור ילד.

 

בהצלחה ברכישה,

אם היה לי המקום והכסף, האבארט היתה אחלה מכונית לאוסף.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני 13 שעות, eladns כתב:

בבקשה

ביאנקי רגילה וחמודה

52 אלף שקל והיא פה בארץ הקודש.

 

bianchi.jpg

הרבה יותר. יושופס נתנו לי הצעת מחיר לרכב שעלה 2000 יורו באיטליה- 14000 יורו בארץ, אם אני מוביל אותו להולנד על חשבוני.

זה לא אומר שמישהו ירצה ליבא אותה במחיר הזה או לשלם מחיר כזה בארץ.

פורסם

@2pac

יום יבוא ונוכל לעשות טיול שנקנה אותה באיטליה,נעבור דרך טורקיה->סוריה->לבנון->ישראל.

ונחסוך הרבה כסף

היום הזה קרוב. צריך רק שלבנון תקרוס סופית ואז הממשל החדש יהיה איתנו כמו סעודיה\דובאי ושותפיה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

ועל שלום תוך חודשיים עם דובאי חלמת?

חביבי. הכל תלוי בכמה כסף הם יבינו שהם ירוויחו אם יפתחו את השערים. ברגע שיבנו שזה ממש לטובתם הכל יהיה בסדר

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בנתיים האיטלקים יכניסו את האוטוביאנקי להגנה של חוק העתיקות, שאוסר ייצוא מוצרי תרבות איטלקית בני 50 שנה ומעלה..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

המחירים של האיטלקיות הקטנות באמת גבוה
במחירים שלהם אפשר ליבא 325i פתוחה

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 08:47, eladns כתב:

ועל שלום תוך חודשיים עם דובאי חלמת?

חביבי. הכל תלוי בכמה כסף הם יבינו שהם ירוויחו אם יפתחו את השערים. ברגע שיבנו שזה ממש לטובתם הכל יהיה בסדר

 

תוך חודשיים ?

...ואחרי יותר מ-60 שנות עויינות.

תדייק 😀

 

alfa 156 2.5.

פורסם
בתאריך 30.8.2022 בשעה 17:10, eladns כתב:

52 אלף שקל והיא פה בארץ הקודש.

 

בוא נגיד שישראלים לא הרבה יותר עשירים מאיטלקים.

 

5200 יורו זה 17 אלף שקל, ב 17 אלף שקל בהחלט יש מצב לקנות כזה אוטו במצב יפה שלא דורש השקעה.

 

 

אבל ב 50-60 אלף שקל - אין בארץ מספיק משוגעים עם כסף שיהיו מוכנים לשלם כל כך הרבה על אוטוביאניקי רגילה, מי שיש לו את האמצעים יוסיף עוד קצת או אפילו באותו סכום יעדיף רכב מיוחד ומהנה יותר. 

 

 

לכן זה לא מחיר ריאלי בארץ. אתה מכיר מישהו שייבא אוטוביאניקי רגילה במחיר כזה? או לצורך העניין כל רכב עממי פשוט בגרסת מנוע סטנדרטית משנות ה 80, ייבא ושילם עליו 60 אלף? אני לא מכיר.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...