Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע הצופר התחיל לזייף, הצפירה לא נשמעה אחידה (עולה ויורדת) ומאתמול הוא נחלש ונשמע צרוד

ניחוש שלי שהצופר הוא זה שנדפק נדפק (בכל זאת רכב ישן) ולא פיוז / ממסר ....כי אז הוא לא היה עובד בכלל

מתכנן להחליף לבד , האם תהיה לי בעיה עם הגישה אליו?

האם זה משנה אם אקנה יחידה אחת או סט של 2 (נמוך/גבוה)? (לא יודע מה מותקן עכשיו - כנראה מקורי)

מתכנן לקנות fiamm  מאמזון

 

תודה

פורסם

אני הייתי משאיר

נשמע כמו תוספת קומית לרכב :P 

 

ובנימה רצינית יותר - אם יש צופר חלופי או מקורי להזמין מאמזון זה בטוח יעלה פחות מכאן, או שתחפש בפירוקיות...

 

דבר נוסף - קרה לי בעבר שהפסיק לעבוד לי כלל הצופר לאחר שזייף גם כן, מתברר שזה איכשהו היה כי מים נכנסו אליו בזמן שטיפה (בכל זאת פיאט הרכב מתקלקל מעצם היותו פיאט)

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה על התגובות

הגישה לצופר הייתה הרבה יותר קלה ממה שחשבת, לפרק 2 ברגים ולהסיר את הגריל, בדקתי את החיבור של החוט והוא תקין

לבסוף הזמנתי זוג צופרים של HELLA  מאמזון

image.thumb.jpeg.f8d56c9e445beb1f8c65c4202ff997d6.jpeg

image.thumb.jpeg.41d7040e4cea194d008d97ca3fd5818e.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...