Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינוי בינוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, ירחמיאל כתב:

תבדוק שבאותם 25 מ"ר פנטסטיים, לא כלולים גם עובי הקירות...

 

כמובן שעובי הקירות כן כלול בתוך חישוב המטרים.

מה זה התחייבות מותנית- שהיזם מבטיח 25 מטר וזה תלוי בכל מיני פרמטרים ותחשיבים שבהמשך התהליך יתבררו כאופטימיים מדי מול המציאות או לא תואמים למדיניות הרשות המקומית  בהתאם יתברר שגם התמורה לבעלי הדירות תרד בהתאם

לפני 12 שעות, ירחמיאל כתב:

תבדוק שבאותם 25 מ"ר פנטסטיים, לא כלולים גם עובי הקירות...

 

כמובן שעובי הקירות כן כלול בתוך חישוב המטרים.

מה זה התחייבות מותנית- שהיזם מבטיח 25 מטר וזה תלוי בכל מיני פרמטרים ותחשיבים שבהמשך התהליך יתבררו כאופטימיים מדי מול המציאות או לא תואמים למדיניות הרשות המקומית  בהתאם יתברר שגם התמורה לבעלי הדירות תרד בהתאם

לפני 12 שעות, ירחמיאל כתב:

תבדוק שבאותם 25 מ"ר פנטסטיים, לא כלולים גם עובי הקירות...

 

כמובן שעובי הקירות כן כלול בתוך חישוב המטרים.

מה זה התחייבות מותנית- שהיזם מבטיח 25 מטר וזה תלוי בכל מיני פרמטרים ותחשיבים שבהמשך התהליך יתבררו כאופטימיים מדי מול המציאות או לא תואמים למדיניות הרשות המקומית  בהתאם יתברר שגם התמורה לבעלי הדירות תרד בהתאם

 

פורסם (נערך)
בתאריך 19.7.2022 בשעה 06:49, DareDevil כתב:

אז זה אומר שעכשיו צריך להגיע כמה שיותר מהר להסכם כלשהוא עם קבלן כלשהוא ולהתחיל לפעול למצוא מועמד/ת לראשות עיר שיסכים לאשר כזו תכנית. ככה שאחרי הבחירות לעירייה ב2024, ניתן יהיה לאשר את התוכניות.

אם אתה תושב קרית אתא קשה לי (אלא אם אתה אדם תמים) להאמין בזה שיעקב פרץ לא יבחר שוב.

בתאריך 19.7.2022 בשעה 08:39, BarryG כתב:

מתנצל עם פיספסתי, באיזה עיר מדובר?

קרית אתא.

יש גם טוויסט קטנטן בעלילה : מתברר,ש"נציגת הדיירים" ובעלה מקורבים לעורך הדין מטעם החברה וכרגע,לאחר ויכוחים בתוך קבוצת הוואטסאפ  חלק גדול (שאני פרט קטן מתוכו) החליט לא לחתום עד שנקח עורך דין משלנו (אם מיש/הו מכיר אחד כזה שמתמחה בפינוי -בינוי מאזור חיפה/קריות אשמח להמלצה - בבנק,שבו מתנהלת המשכנתא שלי המליצו לקחת עו"ד ולצערי עוה"ד,שהיתה אחראית להסכם קניית הבית שלי לא מתמחה בפינוי בינוי.

לא יהיה= לא תהיה עסקה כי היזם התחייב בחוזה כתוב,שהוא משלם את כל ההוצאות הנלוות של הדיירים

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 3 שעות, colauti 9 כתב:

אם אתה תושב קרית אתא קשה לי (אלא אם אתה אדם תמים) להאמין בזה שיעקב פרץ לא יבחר שוב.

קרית אתא.

יש גם טוויסט קטנטן בעלילה : מתברר,ש"נציגת הדיירים" ובעלה מקורבים לעורך הדין מטעם החברה וכרגע,לאחר ויכוחים בתוך קבוצת הוואטסאפ  חלק גדול (שאני פרט קטן מתוכו) החליט לא לחתום עד שנקח עורך דין משלנו (אם מיש/הו מכיר אחד כזה שמתמחה בפינוי -בינוי מאזור חיפה/קריות אשמח להמלצה - בבנק,שבו מתנהלת המשכנתא שלי המליצו לקחת עו"ד ולצערי עוה"ד,שהיתה אחראית להסכם קניית הבית שלי לא מתמחה בפינוי בינוי.

לא יהיה= לא תהיה עסקה כי היזם התחייב בחוזה כתוב,שהוא משלם את כל ההוצאות הנלוות של הדיירים

איזה שכונה זו? נווה חן, 8 קומות?

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, ירחמיאל כתב:

 לא יכול להיות. כמה מפתיע.

הם עצמם דיירים חדשים מהמגזר הדתי (אין לי חלילה דבר נגדם) שקנו בית להשקעה באחד הבניינים -יש לחלק מהדיירים חשד כבד שהם הביאו את החברה ומקושרים אליה חזק.

לפני 1 דקה, D_D כתב:

איזה שכונה זו? נווה חן, 8 קומות?

רחוב יוספטל, צמוד לגבעה א' שביט 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הדרך הנכונה לבצע את התהליך היא לשכור אדריכל ובמקביל מהנדס / מפקח אשר יכינו תוכניות לפי האינטרסים של בעלי הקרקע. שכרם של אלו משולם לאחר מכן ע"י היזם שייבחר.

עם סיום תהתליך התכנון ואישור תב"ע חדשה, עו"ד מטעמכם שגם שכרו ישולם לאחר מכן ע"י היזם שיבחר, מכין מכרז קבלנים ע"פ התוכנית החדשה, שכולל הסכם, מפרט ותנאים נוספים שיוגדרו על ידי הבעלים הקיימים.

בדרך הזו יבחר קבלן / יזם שאינו מקורב למי מהבעלים וגם התמורות שמוצעות לרוב גבוהות יותר מאשר אלו שמוצעות לפני שקיימת תוכנית חדשה משום שיזמים מעדיפים לספק הצעות על סמך תוכנית קיימת שבה אין חוסר ודאות לגבי הזכויות שהם מקבלים, מה גם שהתהליך שנותר הוא קצר יותר. 

העו"ד הוא לא החלק הכי משמעותי בפרוייקט למרות שהוא משמעותי. הדרך שבה מבצעים את התהליך היא המשמעותי ביותר. 

פורסם
בתאריך 18.7.2022 בשעה 08:11, ירחמיאל כתב:

בנוסף לדברי החכמה שנאמרו מעליי, אין לך בכלל מה להתחיל לנשום לכיוון של פינוי-בינוי, אם אין אישור מכיוון העיריה לכל הקרקס הזה.
בדרך כלל השיטה הידועה היא כזו: היזם מציע לכם הרים וגבעות, כולל תאריכים דמיוניים (8 שנים? 😄😆🤣😂 וכו'. הבנת כבר...), הדיירים מתלהבים וחותמים לו על בלעדיות וזהו, אתם מחושקים אצלו. עכשיו תורו והוא צריך להתחיל לפעול ולזוז, ולעבור כמובן את כל הביורוקרטיות הקיימות ואתם, בד"כ (תלוי על מה חתמתם) לא תוכלו לפנות אל יזם אחר.

דמיוני לטוב או לרע ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 37 דקות, Nemesis כתב:

לטוב. 

שזה אומר ,כמה זמן אם התוכנית תצא לפועל (מעל עשור ? ) 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, colauti 9 כתב:

שזה אומר ,כמה זמן אם התוכנית תצא לפועל (מעל עשור ? ) 

באזור העשור. דירה נוכחית - מחכים קרוב ל5 שנים ורק עכשיו התחילו בנייה עם צפי בנייה לשנתיים ואולי יותר..

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

קודם כל 250 דירות זה פרויקט מאד גדול וכנראה שאתם צריכים לכוון ליזם מאד גדול.

אצלנו זה 176 דירות ואחרי יותר מ5 שנים שבהם הוקם נציגות, נבחר עורך דין (מאד מוכר), נבחר מפקח בניה, שיחות עם העיריה (של בעלי הדירות) ונעשה מכרז ל 8 יזימים נבחר היזם וכרגע אנחנו בחוזים אישים ותהליך מול העיריה (ירושלים).

רק כדי שתבין את הזמנים, מדובר על עוד 5-7 שנים עד שהטרקטור הראשון יעלה על השטח ולאחר מכן שנתיים של בניה.

8 שנים זה מספר מונפץ ללא קשר למציאות שהמטרה היחידה שלו היא להחתים אנשים.

 

מה שאתם צריכים לעשות זה: להקים נציגות (אחד מכל בניין), לבחור עורך דין ומפקח בניה שייצג אותכם (העורך דין של היזם מייצג את האינטרסים של היזם ולא שלכם) ומשם עם בחרתם עורך דין עם ניסיון הוא יכוון אותכם.

 

אני הרצתי את כל הפרויקט אצלנו, אתה יכול לפנות בפרטי אם יש לך שאלות נוספות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי motizkn
  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...