Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם,

 

היום למרבה הפתעתי באתי לרכב שלי לאחר שחניתי אותו על יד תחנת אוטובוס, וראיתי פגיעה בפח בצבע ירוק (הרכב שלי אדום). בנוסף, שמתי לב שהגלגל שלי התפנצ'ר. החלפתי את הגלגל לחלופי ואז שמתי לב שלא רק שהוא התפנצ'ר, הוא התעקם!

 

כמובן שהנהג לא השאיר פרטים.

 

יש לי ביטוח צד ג' ומאסטר (גרירה, החלפת גלגל).

 

 

 

מה ניתן לעשות?

 

יש את מי לתבוע?

 

 

עריכה אחרונה על ידי Jeff776
הוספת מידע
פורסם

אם לא תמצא צילום של האירוע ממצלמה באיזור, אכלת אותה. אין לך אף אחד לתבוע ותצטרך לשלם את הנזק בעצמך.

 

אני ראיתי אוטובוס, שלקח סיבוב לא טוב, משך איתו רכב חונה, דחף אותו על הרכב החונה לפניו, שדחף את הרכב לפניו, שדחף את הרכב לפניו. סה"כ עשה נזק גדול ל4 מכוניות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעתיים, amosbmw כתב:

אם לא תמצא צילום של האירוע ממצלמה באיזור, אכלת אותה. אין לך אף אחד לתבוע ותצטרך לשלם את הנזק בעצמך.

 

 

אין משקל לזה שאוטובוס ירוק זה אגד?

אולי אפשר לבוא אליהם עם הטענה הזאת

צריך לעשות בדיקה לצבע אבל לדעת שזה באמת הצבע של האוטובוסים של אגד

 

  • מעניין 1
פורסם

ראיתי מקרה שנהג אוטובוס של אגד (בירושלים) נכנס ברכב באמצע נהיגה, והמשיך כאילו כלום לא קרה.

הנהגת ברכב הנפגע רדפה אחריו כמה מאות מטרים בפקקים של ירושלים עד שהצליחה לעצור אותו.

והנהג? מכחיש...

חוצפה כזאת מול כל הנוסעים באוטובוס שהיו עדים לתאונה. (הנהג לא יהודי).

לא יודע מה נסגר שם בסוף.

אבל אם אין צילום, קשה להאמין שמישהו יקח אחריות על זה.

פורסם
בתאריך 25.6.2022 בשעה 16:36, Sparrow420 כתב:

אין משקל לזה שאוטובוס ירוק זה אגד?

 

תוכיח שמי שפגע בך זה אוטובוס של אגד ולא הרכב הזה.

 

Y8cP93dhaFVFmjDOi_SYZnHHycVeaL_Lh9B7Y1-W

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...