Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת רכב היברידי ישן או - האם לקנות הונדה אינסייט בת למעלה מעשור?


m1011409
שימו לב! השרשור הזה בן 712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

עלתה הזדמנות לרכישת הונדה אינסייט בת כ 

12. הרכב עם קילומטרג' נמוך יחסית (כ 130kkm) ומבדיקתי ישנם רבים כאלו עם קילומטרג'ים גבוהים מאוד (כלומר על פניו נראה שהרכב עמיד). 

נשאלת השאלה למה לשים דגש ברכישה - 

האם יש דרך לבדוק עצמאית את מצב הסוללה והמערכת החשמלית? 

האם יש מכון מומלץ (אזור נתניה והמרכז) לבדיקת הסוללה והמערכת החשמלית?

האם ישנן המלצות מה לבדוק ספציפית לגבי ההונדה אינסייט? 

 

בנוסף, אשמח לחוות דעת כללית בנוגע לרכב הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה קטנה: אני מבין שהמוכר מאיזור נתניה, זו עיר שהרבה קורבנות נפלו בה לסוחרי רכב שזייפו נתוני ק"מ , אז בפרט ברכב שיש לו ק"מ נמוך רק תפקח עין שמדובר בק"מ אמיתי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המערכת ההברידית והסוללה הייתי בודק במוסך מורשה יבואן. שם גם יוכלו לבדוק ולהתייחס למצב המנוע (זכורה לי בעיה סדרתית של אכילת שמן שחייבת שיפוץ מנוע)

אני קצת מטיל ספק באונטנטיות של הקילומטראז', וממליץ לבדוק הסטוריית טיפול במוסך מורשה יבואן.

 

אישית רכישה של רכב כזה לצורך חסכון בדלק היא סוג של הימור, כי יש מצב שאת מה שתחסוך בתחנה - תוציא במוסך.

 

בהצלחה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה, 

הרכב איננו מסוחר אלא מקרובי משפחה של בת הזוג שלי ואמור להירכש עבורה. 

מבחינת זיוף ק"מ - אותם קרובים רכשו מאדם מבוגר (לא סוחר) לפני שנים והרכב כאמור בבעלותם תקופה ארוכה - על כן במקרה הזה כנראה שמדובר בקילומטרג' אותנטי.

 

ממה שראיתי ביד 2, יש המון רכבים כאלה שנמכרים עם קילומטרג' של למעלה מ 300kkm ועדיין במצב נסיעה, לכן הנטיה שלי לחשוב שמדובר ברכב אמין יחסית.

 

למעט נושא אכילת השמן אשר ייבדק, האם מוכרות תקלות נוספות ברכב זה? סיבות להימנע מרכישתו? 

 

האם מוסך מורשה יבואן יהיה מוכן לבצע בדיקה כזאת ואם כן מה העלות המשוערת? 

 

במקרה בו הסוללה תסיים את חייה, מה העלות המשוערת להחלפה או שיפוץ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, m1011409 כתב:

במקרה בו הסוללה תסיים את חייה, מה העלות המשוערת להחלפה או שיפוץ?

לא ידוע על סוללות שמתות בדגמי ההונדה האלו יש לי חבר שנסע כבר 700 אלף ק''מ עם האינסייט

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוללה היא סוללה, ויכולה להזדקק לשיפוץ או החלפה, זה לא רק בהונדה אלא בכול רכב היברידי.

בטיוטה חדשה עולה בערך 10 אלף שיפוץ באזור ה5.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים האלו עוברים קילומראז מכובד אבל מחליפים בדרך כמה מנועים.

https://m.ynet.co.il/Articles/4931716

 

מעבר לכך המערכת ההיברידית של הרכב לא בין האמינות, בדגש על הסוללה

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...