Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, AUDIO KING כתב:

אל תיגע ב SXE הסידרה הזאת היא בושה לאלפיין

ה-SPG סידרת כניסה טובה.

Alpine SBG-844BR בתא המטען יכול להיות אופציה טובה

מגבר כמו Infinity Reference 3004A

אני לא מוצא ברמת המערכת הזאת צורך באיטום דלתות גם לא ברמת התקציב שלך

סהכ כולל התקנה צריך לעמוד בתקציב.

 

אכן SXE סידרה בושה .

 

פורסם
לפני 6 שעות, AUDIO KING כתב:

אל תיגע ב SXE הסידרה הזאת היא בושה לאלפיין

ה-SPG סידרת כניסה טובה.

Alpine SBG-844BR בתא המטען יכול להיות אופציה טובה

מגבר כמו Infinity Reference 3004A

אני לא מוצא ברמת המערכת הזאת צורך באיטום דלתות גם לא ברמת התקציב שלך

סהכ כולל התקנה צריך לעמוד בתקציב.

 

אני די סגור כבר על כל המערכת מה ההבדל בין המגבר שהצעת לי לבין זה של https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1079695 JBL

במידה ואני כן רוצה לעשות איטום לדלתות הקדמיות יהיה הבדל משמעותי בסאונד או שלא תהיה כל כך השפעה בכלל שהמכונית קטנה? פחות או יותר אפשר לדעת מה המחירים של זה?

פורסם
לפני שעה, asaf95 כתב:

אני די סגור כבר על כל המערכת מה ההבדל בין המגבר שהצעת לי לבין זה של https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1079695 JBL

במידה ואני כן רוצה לעשות איטום לדלתות הקדמיות יהיה הבדל משמעותי בסאונד או שלא תהיה כל כך השפעה בכלל שהמכונית קטנה? פחות או יותר אפשר לדעת מה המחירים של זה?

 

כמובן שאיטום יעזור. יהיה יותר אקוסטיקה לרמקול. בדלת הפיקנטו יש כמה חורים והפח עצמו דק. אבל זה לא חובה להשים אפשר תמיד להוסיף אם התקציב מוגבל. 

 

בההתקנה שרשמתי בתגובה קודם אין איטום ושמעו פצצה

עם קומפוונט של פוקל אקסס 5 ורבע פגזי

 

3D9CB517-74E2-43EE-ABC7-196DEF011F13.jpeg

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 15 שעות, DRcarLEd כתב:

 

כמובן שאיטום יעזור. יהיה יותר אקוסטיקה לרמקול. בדלת הפיקנטו יש כמה חורים והפח עצמו דק. אבל זה לא חובה להשים אפשר תמיד להוסיף אם התקציב מוגבל. 

 

בההתקנה שרשמתי בתגובה קודם אין איטום ושמעו פצצה

עם קומפוונט של פוקל אקסס 5 ורבע פגזי

 

3D9CB517-74E2-43EE-ABC7-196DEF011F13.jpeg

הבנתי ולגבי המגבר רק אני לא סגור מה לקחת את האינפינטי או הJBL מה ההבדלים ביניהם?

×
×
  • תוכן חדש...