Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 
קיבלתי הצעה לסיאט ארונה 2020 מהשכרה עם 83,000 ק''מ עבור 77,000 ש''ח.
בהנחה שתעבור בדיקה באופן תקין, האם המחיר שווה נוכח המצב בשוק בהתחשב בקילמוטר וביד הקודמת.

פורסם

כך החשבון שרכב מהשכרה זה רכב קרוע 

אני לא הייתי ממליץ וודאי לא ברכב עם תיבת הילוכים DSG שאם לא שמרו עליה היא תעשה לך צרות צרורות

  • רעיון טוב! 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

מחפש כבר תקופה ארוכה ג׳יפון אמין, חדשני, עם מערכות בטיחות, וקמ נמוך. לא נוסע הרבה, עבודה ובית בד״כ.

האופציה המעודפת היא סיאט ארונה(18), השניה היא סוזוקי ויטרה(16) והאופציה השלישית והלא כלכך קורצת לי היא ניסאן קשקאי(16-17)

הבעיה, התקציב עד 70,000, בודדות הארונות שאפשר למצוא במחיר הזה וגם הויטרה מעט מאוד, לגבי קשקאי יש במחיר שלי ואפילו בפחות אבל הרבה פחות קורץ לי.

 

מה אתם הייתם ממליצים? להמתין עד שתעלה על הרדאר סיאט ארונה בתקציב שלי? 

או שלכוון יותר לכיוון ויטארה או בכלל קשקאי? 

או המלצה אחרת שלא הייתה במחשבות שלי

 

פורסם

ויטרה עשוי להיות בחירה טובה. רק שמערכות הבטיחות בשנתון 16 זה -מובילאיי, שזה בא נאמר לא ממש מערכת בטיחות זו צפצפה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הארונה הוא בחירה טובה והתמורה למחיר מוצלחת. מציע לשבת היטב על הלוחות ולא להתבייש להתמקח על המחיר.

אפשרות דומה - קיה סטוניק, ללא בקרת שיוט אדפטיבית אבל עם תיקון סטייה מהנתיב שאין בארונה. יש גרסת טורבו בנזין וגם גרסת 1.4 זולה יותר.

פורסם

מבדיקה קצרה ביד 2 נראה שהמחיר סביר (בהנחה שהרכב תקין, אבל רכב מהשכרה עם קילומטרז' כזה.... אני לא הייתי קונה)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 22.5.2022 בשעה 20:35, איש שמח כתב:

תיבת הילוכים DSG שאם לא שמרו עליה היא תעשה לך צרות צרורות

אם זה 'גיר רטוב' לא צריך שמירה מיוחדת.

פורסם

זה לא גיר רטוב.

 

המחיר שהוצע הוא כ-2500 ש"ח מעל מלירון לוי יצחק משוקלל (בהנחה שאין ירידת ערך). כמובן שהמחיר משקלל את הבלאי המואץ של רכב השכרה, צריך להביא בחשבון שחלק מהבלאי יחזןר אליך בצורת צורך בתיקונים, חלקו סתם בתחושה פחות נעימה.

 

כמובן שצריך לראות את היסטוריית הטיפולים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

זה לא גיר רטוב.

 

המחיר שהוצע הוא כ-2500 ש"ח מעל מלירון לוי יצחק משוקלל (בהנחה שאין ירידת ערך). כמובן שהמחיר משקלל את הבלאי המואץ של רכב השכרה, צריך להביא בחשבון שחלק מהבלאי יחזןר אליך בצורת צורך בתיקונים, חלקו סתם בתחושה פחות נעימה.

 

כמובן שצריך לראות את היסטוריית הטיפולים.

לבסוף וויתרתי על ההשכרה. 

ומצאתי 19 עם 110000 מליסינג במחיר נמוך יותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Mike808 כתב:

הארונה הוא בחירה טובה והתמורה למחיר מוצלחת. מציע לשבת היטב על הלוחות ולא להתבייש להתמקח על המחיר.

אפשרות דומה - קיה סטוניק, ללא בקרת שיוט אדפטיבית אבל עם תיקון סטייה מהנתיב שאין בארונה. יש גרסת טורבו בנזין וגם גרסת 1.4 זולה יותר.

האמת שקיבלתי הצעה על ארונה 19 עם 110 אלף קמ מליסינג בתקציב שלי בשילוב טרייד עם הרכב הישן בעל 250 אלף קמ....
בלוח יד 2 המחירים נוטים ל80 צפונה, מרגיש לי לא הגיוני לנסות להתמקח על מחירים כאלה ולרדת לתקציב שלי, מניסיון אתה יודע שזה קורה? 

פורסם

110 אלף קילומטר ב-3 שנים זה לא מעט.

עסקאות טרייד אין עם רכב ישן וקילומטראז' גבוה הן לרוב לא משתלמות. אתה נותן את הרכב שלך בחינם ובמקרים רבים עוד משלם אקסטרה כדי שיצליחו להפטר ממנו. אם זה רכב שלא שווה הרבה תשמש בו עד שתמצא את הרכב שאתה רוצה ואז תנסה למכור אותו בעצמך.

אני לא חושב שמיקוח יביא להורדה של 10,000 ש"ח אבל תתחיל מלבדוק מה המחירון המשוקלל של הרכב שמציעים לך, אפשר לעשות את זה בקלות באפליקציה של לוי יצחק. ברגע שאתה יודע מה המחירון קל יותר להבין מה גבולות הגזרה ואם אתה באמת רוצה את הרכב תפגין רצינות ואחרי מיקוח תבין כמה זה קרוב לתקציב שלך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, Mike808 כתב:

110 אלף קילומטר ב-3 שנים זה לא מעט.

עסקאות טרייד אין עם רכב ישן וקילומטראז' גבוה הן לרוב לא משתלמות. אתה נותן את הרכב שלך בחינם ובמקרים רבים עוד משלם אקסטרה כדי שיצליחו להפטר ממנו. אם זה רכב שלא שווה הרבה תשמש בו עד שתמצא את הרכב שאתה רוצה ואז תנסה למכור אותו בעצמך.

אני לא חושב שמיקוח יביא להורדה של 10,000 ש"ח אבל תתחיל מלבדוק מה המחירון המשוקלל של הרכב שמציעים לך, אפשר לעשות את זה בקלות באפליקציה של לוי יצחק. ברגע שאתה יודע מה המחירון קל יותר להבין מה גבולות הגזרה ואם אתה באמת רוצה את הרכב תפגין רצינות ואחרי מיקוח תבין כמה זה קרוב לתקציב שלך.

שמע הרכב שיש לי לא במצב הכי טוב בעולם, גם מבחינה קוסמטית, קשה לי להאמין שאקבל עליו את ה7-8 אלף ביד 2

פורסם

פעם הבאה שאתה מקבל הצעת מחיר נסה שלא להזכיר את עניין הטרייד אין בהתחלה ולהכניס אותו רק בהמשך, ככה תבין מה אתה מקבל על הרכב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...