Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למבינים, 

האם הרמת רכב ב 3 נקודות במקום 4, יכולות לעקם את השאסי?

הנקודות עיגון נמצאות במקומות שהתווה יצרן הרכב (בצד אחד , קדימה ואחורה, הצד שני קדימה).

דעתכם

פורסם

אם זה היה המצב, השלדה הייתה מתעקמת בכל פעם שאתה חונה עם גלגל אחד על המדרכה.
אין מה לדאוג, שלדה מודרנית לא תתעקם כלכך בקלות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני שעה, shellcase כתב:

אם זה היה המצב, השלדה הייתה מתעקמת בכל פעם שאתה חונה עם גלגל אחד על המדרכה.
אין מה לדאוג, שלדה מודרנית לא תתעקם כלכך בקלות.

על המדרכה הרכב עומד על בולמי הזעזועים והם גמישים.

שלדה לא גמישה או יותר נכון לא גמישה כמו בולמי זעזועים.

לא חושב שיהיה נזק אבל עדיין.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
לפני 55 דקות, tribel כתב:

על המדרכה הרכב עומד על בולמי הזעזועים והם גמישים.

אם כבר נוצל מהלך המתלים ויש גלגל באוויר, במה שונה המצב, שתאר פותח השירשור מהמצב הזה? 

 

883fd90e059702bc4bf67017234b7fa99ed9eedf.jpeg.c62751b0f41c09f89454c6c7c90a22d9.jpeg

 

 

פורסם (נערך)

בזה שיש אוויר בגלגלים שעליהם מופעל הכוח זה משמעותי, ובזה שנקודות העיגון לא נמצאות בגלגלים ואני לא חושב שיש לזה משמעות גדולה.

אבל להפעיל כוח דרך המתלים זה פשוט לא אותו דבר כמו להפעיל כוח דרך הבודי.

בחנייה על מדרכה הבולם גם לא ייסגר עד הסוף.

 

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

מהלך הבולם לא רלוונטי, הכח עדיין עובר כולו.
העניין הוא שהוא אכן מתחלק בין 3 נק (במקפרסון), אבל עדיין כולו מרוכז בפינה אחת של המרכב.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 4 דקות, tribel כתב:

לא כולו כי חלק מהכוח נשאר בבולם זה מה שעושה הבולם סופג אנרגיה.

זה רק בזמן תנועת הבולם.

 

אחרי שתנועת המתלה נעצרה, הרכב במצב סטטי, הכוח עובר כולו. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

הבולם יוציא כוח מהמערכת כל עוד שיהיה לו מהלך.

ברגע שיגמר המהלך הוא יהיה כמו מוט קשיח ויעביר את הכוח במקום להוציא כוח מהמערכת.

בחנייה לא סביר שתגיע למצב כזה.

 

הכח לא עובר כולו מהסיבה שמעיקרון העבודה של הבולם יש תנועה של בוכנה בתוך שמן וזה אנרגיה שיוצאת מהמערכת.

 

פורסם

@tribel
לצערי אתה טועה.
אם תרצה דוגמא - לפי טענתך:
אם מרימים את הרכב מהשלדה הוא שוקל X (נניח 1300 ק"ג), ואם נרים אותו מהגלגלים הוא ישקול פחות? כי הבולם לוקח חלק מהכוח שמפעיל הרכב על לכיוון הגלגל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

זה פשוט לא נכון לומר שהבודי ירגיש ויתנהג, באותו אופן במידה ונפעיל עליו כוח דרך בולם זעזועים או ישירות.

בולמי זעזועים ממירים אנ' קינטית לחום, אז נכון שהמשקל לא משתנה, אבל אתה מוציא אנרגיה מהמערכת.

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

נגיד יש רכב אחד ללא מתלים, הסרנים מחוברים בצורה קשיחה למרכב.

 

ורכב אחר עם מתלים.

 

כל רכב  עולה עם גלגל אחד על מדרכה בחניה.

 

במקרה זה כוחות הפיתול  שפועלים על רכב א' יהיו גדולים יותר לעומת רכב ב' כי ברכב ב' נקודת הפעלת הכוח על הגלגל שנמצא על המדרכה מיושרת יותר טוב עם הגלגלים האחרים, מכיוון שהמתלה סגר מהלך והרכב עצמו עומד יותר ישר מאשר רכב א'. 

 

 

לזה אתה מתכוון? 

 

 

פורסם (נערך)

כן כי המשקל של הרכב כבר לא מתחלק באותה צורה על כל הגלגלים ברגע שהרכב לא מאוזן.

אז על נק' עגינה של גלגלים יופעל כעת כוח שונה.

ברגע שהרכב עולה על מדרכה הבולם סופג אנרגיה כי הוא לא במצב סטטי יותר.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
×
×
  • תוכן חדש...