Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Yanivna77 כתב:

על כן,החלטתי להזמין טכנאי של csb.

יש לי ביטוח למכשירי החשמל בבית עם השתתפות עצמית של 150 ₪ בלבד.

שווה לי שיגיע טכנאי,ימצא את מקור הסירחון ויפתור את הבעיה המציקה הזו אחת ולתמיד.

 

האם הביטוח מכסה מקרה של סירחון ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בטח יגיע טכנאי תתרן ויחייב אותו על ביקור שווא 🤣

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 16 שעות, קורן בן אשר כתב:

בדיוק.

1. בדוק שגובה צינור המוצא של המכונה נמצא בטווח שמופיע בספר ההוראות של המכונה. ייתכן שתדרש להגביה את הסיפון ע"י הארכה נוספת.

2. בקצה העליון של הסיפון נראה שיש אטם שאמור כביכול לסגור מעבר אויר מסביב - הוצא אותו, חייב להיות מעבר אויר חופשי.

3. מוצא הצינור של מכונת הכביסה חייב לשבת מעל קו הסיפון, אחרת עלול להווצר סיפון הפוך לתוך המכונה.
4. תעיף את המגנט...

אחרי שעשית זאת, הפעל מכונה (ריקה) עם רבע כוס אקונומיקה לניקוי יסודי, ובימים הבאים בדוק אם הסרחון חוזר.

image.png.c0c768d3583f1c3dce2ac4389c56e6e1.png

זה מה שמופיע בחוברת המכונה.

אין איזכור לגובה הסיפון או הצינור.

IMG_20220519_121543.jpg

לפני 2 דקות, Yanivna77 כתב:

זה מה שמופיע בחוברת המכונה.

אין איזכור לגובה הסיפון או הצינור.

IMG_20220519_121543.jpg

כוונתך שצינור הניקוז האפור שיורד לביוב צריך להיות גבוה יותר מגובה הסיפון העליון שאליו נכנס צינור הניקוז מהמכונה?

פורסם

גם לי הייתה בעיה של סירחון ממכונה בת10 שהיית מוציאה בגדים מסריחים ואם לא היתה כביסה היה מסריח את החדר.

 אקונטמיקה, 90 מעלות כלום לא עזר. משאבה נקייה + תוף הקי+ אין כלום בתוך התא של המים והכדור היה נקי

זרקתי אותה לפח וקניתי חדשה

 

×
×
  • תוכן חדש...