Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לצערי קבלת הרכב החשמלי נדחה לעוד חצי שנה לפחות.

אז אני לוקח בחן שיכול לקחת עוד כמה חודשים מעבר.

 

מחפש רכב שמצד אחד לא צריך להשקיע עכשיו איזה סכום גדול,

וגם לא יהיה צפוי לעיכובים במכירה שלו לאחר מכן.

 

נסיעה של עד 50 ק"מ ביום. צריך תא מטען בינוני לפחות.

 

על מה הייתם ממליצים?

 

 

 

פורסם

כשמכרתי מאזדה 3 ישנה לפני 3 חודשים , הגיע אחד עם אותו צורך בדיוק .

קנה רכב חשמלי ויש עיכוב באספקה

הוא רב איתי על 500 שקל ולא קנה ומכרתי למישהו אחר

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, zvigolden כתב:

כשמכרתי מאזדה 3 ישנה לפני 3 חודשים , הגיע אחד עם אותו צורך בדיוק .

קנה רכב חשמלי ויש עיכוב באספקה

הוא רב איתי על 500 שקל ולא קנה ומכרתי למישהו אחר

 

בטח שילם בסוף יותר :-)

 

פורסם (נערך)

אני עם אותו הסיפור בדיוק, קניתי גולף ידנית ב 11K,  בחודשיים השרכב אצלי נסעתי 7.5K ק"מ והרכב מפתיע לטובה, הכל עובד, חימום, מזגן מקפיא ושום קרקושים, את הרכב קניתי ממישהו שגם הוא החזיק אותו חודשיים עד לקבלת רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי guccii800
פורסם
לפני שעה, Netnethd כתב:

זה מדהים אותי שהגענו למצב הזה שקונים רכבי מעבר. מה התקציב ?

 

חשבתי על אזור ה 15-20

לפני כשעה, guccii800 כתב:

אפשר לדעת איזה רכב הזמנת שנדחה בחצי שנה?

 

ג'לי בליסינג. שוקל לבטל, יש גם דרישה לעלות את התשלום החודשי, בגלל שהיבואן העלה את המחיר.

פתחתי במקביל הזמנה (ברכישה מהיבואן הפעם) ל MG...

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, elimalka כתב:

חשבתי על אזור ה 15-20

ג'לי בליסינג. שוקל לבטל, יש גם דרישה לעלות את התשלום החודשי, בגלל שהיבואן העלה את המחיר.

פתחתי במקביל הזמנה (ברכישה מהיבואן הפעם) ל MG...

 

 

פרסמתי  רכב בפורום שאולי יענה על הצרכים שלך ונכנס בתקציב 

תעיף מבט

פורסם (נערך)

בסופו של דבר, ביטלתי את העסקה על הג'לי.

עקב עלייה במחיר שכבר עושה את העסקה ללא כדאית בעליל.

נראה שחברת הליסינג מתמחרת את ירידת הערך גבוה מדי. מה שמביא תשלום על הרכב לבד 80 אלף ב 3 שנים. מחירון מעודכן 149.

מכיון שמתחילת חודש 3 אני עם רכב גישור,

ביטול עסקה היה מאלץ אותי להיפרד מ 3 אלף ש"ח תוספת על המחיר המוזל. מה שהיה משאיר לי מהמקדמה 4000 ש"ח...

 

במקום הג'לי לקחתי פיקנטו 2022

תשלום חודשי 1400 כולל ביטוחים והכל.

החזרה לא תחייב בקנס נוסף, פרט למקדמה שלא תוחזר, אסחוב איתו עד קבלת הרכב.

הזמנתי MG החדשה ישירות מהיבואן.

צפי אספקה אוקטובר. גם עד סוף השנה הזאת אם תגיע אשמח, עקב עליית המיסוי הצפוי.

 

מרוב עצים לא רואים את היער. מלא דגמים.

יש לכם המלצות/תובנות על הרכבים המשווקים בארץ עם זמן אספקה עוד השנה בטווח ק"מ סביר? עם תא מטען ממוצע לפחות.

עד 160k.

לרוב לא נוסע יותר מ 100 ק"מ ליום.

מה שכן לא בא לי לנסוע במצב ECO כל הזמן...

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elimalka
פורסם

יצא לך לנסוע על הפיקנטו? הגיר הרובוטי לדעתי מעצבן מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאוד ממליץ לבצע נסיעת מבחן.

הספארק לא אופציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תוספת של עוד 250 ש"ח.

מכיוון שזה רכב זמני מעוניין להקטין הוצאות.

גם ככה "הפסדתי" על הנייר מכל העסקה הזאת.

 

הרובוטי כל כך גרוע?

פופולרי מאוד בעסקאות הליסינג.

 

×
×
  • תוכן חדש...