Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוגר שנה שלמה עם טסלה ולמעלה מ28 אלף קילומטר, זמן לסיכומי ביניים


בוני03
שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 1.4.2022 בשעה 12:56, eli1801 כתב:

רכב מעולה,מדהים, אמין ושוק יד שניה מעולה. הבעיה היחידה, מחיר חמדני שרק נוסק .

שוק הוא שוק ויש לו חוקים משלו, מחיר הרכב כרגע עלה מכמה סיבות: 1.קורונה שעדיין קיימת בעולם וגורמת מצד אחד לדרישות מסויימות שלא היו קודם ומצד שני השבתות מפעלים שפוגעת בהספקה של חלקים ליצרנים 2.עלייה במחירי המתכות לייצור סוללות בגלל ריבוי ייצרנים שנכנסים לשוק רכבי החשמל והדרישה לסוללות עצומה, חלק מזה נובע מהמלחמה באוקראינה שרוסיה מקבלת הגבלות בתחום הפיננסי ולא יכולה לייצא 3. סעיף שמתקשר לשאר הוא שאפשרות להורדת הדרישה למכוניות היא העליית מחירים וזו השיטה שטסלה נוהגת בה (אפילו הפסיקו לדבר על דגמים עתידיים השנה כמו הסיברטראק והרודסטר)

לפני 18 שעות, דניאל1983 כתב:

כמה קמ אתה מצליח לעבור בנסיעה משולבת?

כשקרו לך פנצרים, איך הצלחת להגיע לפנצריה?

בטסלה אין ג'ק וגלגל ספר...

לגבי פנצ'רים יש לך אפשרות לקנות גלגל קטן+ג'ק+מפתח בסכום די קטן ביחס לרכב כ-2000 ש"ח או להשתמש קומפרסור (יש חומר סותם חורים)  שמגיע עם הרכב וערכה לסתימת חורים זולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעניין אותי צריכת החשמל לק"מ, זאת אומרת אם אני משווה את המאזדה 3 שלי שעושה 1 ל -12 ומיכל של 50 ליטר מאפשר לי נסיעה של 600 ק"מ.

כמה ק"מ סוללה טעונה במלואה נותנת לך?
והאם החום הקיצוני בארץ משפיע?  

MAZDA 3 SPIRIT 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.4.2022 בשעה 09:46, בוני03 כתב:

אפליקציה לניהול הרכב, זה כ"כ עתידני ושימושי שאני לא רואה את עצמי עובר לרכב בלי אפליקציה. להפעיל את החימום/קירור מראש, לפתוח ולסגור תא מטען, לתזמן טעינה, לפתוח חלונות לאוורור ולשלוט מרחוק כמעט בכל דבר שקשור ברכב והכל מרחוק - אשתי יכולה להיות בשיקגו ולפתוח את התא מטען של הרכב בישראל דרך האפליקציה. ובכלל ללכת בלי מפתח ורק עם טלפון זה אין לתאר.

 

תסלח לי, אבל זה נשמע כל כך מיותר. לפתוח את התא מטען משיקגו? ובכלל, להוציא את הסמארטפון מהכיס ולפתוח את האפליקציה, כל זה בשביל לפתוח תא מטען? או "לתזמן טעינה" כשאתה ממילא צריך לחבר את כבל הטעינה לרכב?

 

לא רואה פה שום דבר עתידני או שימושי, חוץ מהפעלת חימום וקירור (הרכב נשאר נעול, אני מקווה).

 

אז מה נשאר? "ללכת בלי מפתח"? זה גם מה שאני עושה, בלי אפליקציה. יש לי שלט בכיס, בגודל מזערי, ואין צורך להוציא אותו מהכיס לצורך כניסה לרכב והנעה.

בתאריך 1.4.2022 בשעה 14:22, בוני03 כתב:

הזמנתי אותה ביום שהושק האתר והפחד היה שהמחיר לא סגור ויש עיזים, בפועל לא היה כלום

 

מה עם טיגון הנוסעים בגג השקוף?

פלסטיקה שמתפרקת ברכב, לא נתקלת בזה?

תפעול הרכב כולו מהמחשב, כולל פתיחת דלתות וחלונות, לא מביא לך עצבים?

המסך לא נתקע אף פעם?

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 3
  • משעמם 2
  • רעיון טוב! 4

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי מהכתיבה שלך, שמח בשבילך שאתה מרוצה מהרכישה. 

מהניסיון המועט שלי בנהיגה בטסלה אני אתמקד בקצרה דווקא בחסרונות מאחר ואת היתרונות כבר הזכרת: 

- הרכב אמנם חזק מאוד בביצועים ומאיץ מהר אבל לא חשתי שום התרגשות. דווקא המחסור בצליל של המנוע, הבעיטה בהורדת הילוך וההגה המנותק מאוד פגמו מבחינתי בחוויה. 

- הרגיש לי צפוף במושב האחורי ופחות מתאים למשפחה עם 2-3 ילדים, תקן אותי אם אני טועה לא חיברתי כסאות בטיחות כדי לאמת.

- הפלסטיקה של הדשבורד משעממת מאוד למראה ולא מרגישה איכותית במיוחד גם ריפוד העור במושבים רחוק מרכבי יוקרה. 

- נוחות הנסיעה מזכירה רכב משפחתי ממוצע. 

- לא התרשמתי מהשליטה בפלאפון וכל הקישקושים שהרכב מציע, אני מניח שזה אינדיבידואלי ולאחר זה יכול להיות יתרון.

 

בכל אופן לשאר הדברים שציינת אני כן מתחבר במיוחד לעליות התפעול שמביאות לטסלה הרבה נק. 

 

באופן אישי אני כרגע ממתין לנסיעת מבחן ביונדאי איוניק 5 שיותר מושכת אותי במראה החיצוני, ובהתאמה למשפחה. 

  • אהבתי 1

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, outlander כתב:

 

תסלח לי, אבל זה נשמע כל כך מיותר. לפתוח את התא מטען משיקגו? ובכלל, להוציא את הסמארטפון מהכיס ולפתוח את האפליקציה, כל זה בשביל לפתוח תא מטען? או "לתזמן טעינה" כשאתה ממילא צריך לחבר את כבל הטעינה לרכב?

 

לא רואה פה שום דבר עתידני או שימושי, חוץ מהפעלת חימום וקירור (הרכב נשאר נעול, אני מקווה).

 

אז מה נשאר? "ללכת בלי מפתח"? זה גם מה שאני עושה, בלי אפליקציה. יש לי שלט בכיס, בגודל מזערי, ואין צורך להוציא אותו מהכיס לצורך כניסה לרכב והנעה.

 

מה עם טיגון הנוסעים בגג השקוף?

פלסטיקה שמתפרקת ברכב, לא נתקלת בזה?

תפעול הרכב כולו מהמחשב, כולל פתיחת דלתות וחלונות, לא מביא לך עצבים?

המסך לא נתקע אף פעם?

-שום דבר עתידני באפליקציה שנותנת לך שליטה מלאה על כל תפקודי הרכב מרחוק,נתוני צריכה,תשלום, חנות שדרוגי תוכנה שיכולה גם לקנות לך נהיגה אוטונומית או לפתוח לרכב שלך תוספת של 50 כ"ס ולגרד עוד חצי שניה בהאצה מ 0 ל 100.. תגיד אתה אמיתי? כשאני יודע שאני הולך לצאת מהבית עם הרבה דברים ליד בדרך לרכב אני פשוט פותח מראש את הבגאז' או התא הקדמי..שיא הפרקטיות. כשאני לא מוצא את הרכב בחניון ענק אני פשוט נכנס לאפליקציה וצופר בצופר, ונקווה שבעתיד הקרוב מאסק יעמוד במילה שלו ויפעיל את הסנטרי בארץ באופן רשמי (ולא חצי פרוץ כמו שאנחנו עושים היום) ואז דרך האפליקציה תוכל לקבל שידור לייב של כל מצלמות הרכב (ולהקליט כמובן), ואם ילד מתעסק לך בונטיל אתה צועק לו מהאפליקציה של הרכב דרך הכריזה של הרמקול Boombox  החיצוני שיתרחק, או אם מישהו בא לשרוט את הרכב אתה מודיע לו שהוא מצולם וזה עובר למשטרה. ועוד ועוד ועוד.

 

-בלתזמן טעינה מדובר כשהרכב שלך כבר מחובר למטען הביתי (אבל הוא לא מטעין), אבל אתה יכול להגדיר לו באיזה שעה אתה רוצה שהוא יהיה עם סוללה מלאה וכך הרכב יודע מתיי להתחיל לטעון לבד את הרכב ומתיי להפסיק, ומתיי להתחיל לחמם את הסוללה על מנת שתצא מהבית עם סוללה בטמפ' מקסימלית (וגם תא נוסעים עם כיסאות והגה שיתחממו מראש וגם תא נוסעים בטמפ' שקבעת).

 

-חחח אתה אומר "גם אני הולך בלי מפתח" רק שאתה כן הולך עם מפתח בכיס...מה זה שלט עם לא סוג של מפתח? עוד דבר מיותר שיש לך בכיס או בצרור מפתחות/שרתים ואפשר לאבד ומציקים לך בכיס.

 

-לגביי "טיגון הנוסעים בגג השקוף", אתה רק חוזר על דברים ששמעת? כי הגג מושחר מאד (לטעמם של חלק מהאנשים אפילו קצת יותר מדיי), ובכל מקרה כשאתה מגיע לרכב שהטמפ' שלו כבר אידיאלית אתה לא מרגיש את החום מהגג. לרגישים מאד יש פשוט צילונים שמתלבשים על הגג.

 

-אני אומנם לא שנה עם הרכב אלא 10 חודשים אבל לא היה עד עכשיו שום פלסטיק שהתפרק, שום קרקושים של פלסטיקה זולה (כי גם אין לי ולו פלסטיק זול קשיח אחד בכל הרכב, גם לא בתחתית הדלת של המושבים האחוריים) ושום בעיות הרכבה (לא חיצוניות ולא פנימיות).

 

-תפעול הרכב מהמסך זה דבר שגרם ליצרנים הוותיקים לצחוק על טסלה בהתחלה, ואז בהמשך להעתיק מהם. לשם הולך העתיד (והווה כבר) בין אם אנשים אוהבים את זה או לא. ולא פתיחת דלתות וחלונות לא מתבצעות דרך המסך לא ברור מאיפה הבאת את זה.

ולא המסך מעולם לא נתקע לי.

 

בתאריך 1.4.2022 בשעה 09:46, בוני03 כתב:

בשבוע שעבר סגרתי שנה שלמה עם רכב חשמלי, טסלה מודל 3 SR 2021. עם למעלה מ28 אלף קילומטר על השעון זו העת לעשות סיכומי ביניים:
 

 

 

סקירה יפה, אני בעל LR מיוני שעבר. ההתרגשות מהרכב הזה לא מפסיקה כל יום אני חייב לציין, לא קרה לי מעולם באף רכב אחר.

לגביי כמה דברים שכתבו פה בתגובות, נוחות הנסיעה לדעתי היא יותר טובה ממשפחתית ממוצעת (והיו לי כאלה), אבל כן אתה לא משייט כמו הצרפתיות..מדובר ברכב עם מתלים שמכויילים על הצד הספורטיבי אגרסיבי, זה מה שמאפשר גם לרכב להתנהג כמו שהוא מתנהג במצבי קיצון..השילדה מגיבה מעולה וההיגוי חד ומדוייק מאד (היו לי רכבים עם היגוי הרבה יותר מנותק מהטסלה).

ולכותבי התגובות המביכות של "שום דבר מעניין זה סתם כמו פלאפון ... " - תגובות מביכות אין מה להגיד.. שרק מעידות על בורות. האינטרנט מלא ב"מבקרי רכב" שמנסים לקטול את הטסלה כאשר כף רגלם מעולם לא דרכה ברכב והם מבססים את הידע המקצועי שלהם על סמך סרטוני יו טיוב שהם ראו אז הם מרגישים ממש ממש מבינים.

 

-אפילו שאני מרוויח מעליות המחיר הרבות שהיו לרכב קצת עצוב לי שהם קרו, הם הביאו את הרכב לרמת מחירים לא זולה בכלל (כן אני יודע שהמתחרות שלה ברמת הביצועים והאבזור של יצרניות אחרות יכולות להגיע לרמות מחיר הרבה יותר יקרות) ובמקום לבצע פה בארץ מהפיכה חשמלית, הם רק האטו את קצב הצמיחה והפכו את הרכב לפחות נגיש כלכלית להרבה אנשים. המחירים שהיו לנו (גם אני הזמנתי בפברואר) בזמן ההשקה הם לדעתי היו פשוט מחירי מציאה/עקיצה..תוסיף לזה עקיצה של יותר משנה כבר של טעינה חינם בסופרצ'ארג'רים של טסלה...אנשים עשו עשרות אלפיי ק"מ על גבי טעינה חינמית..מדהים.

 

-אני לא יודע איך מערכת הסאונד ב SR, אבל ב LR היא פשוט מעולה, ובשילוב עם המושבים שהם מבחינתי הנוחים ביותר שהיו לי ברכב כלשהו (והיו לי צרפתיות בעבר) ו-450 סוסים מטורפים (שיהפכו בקרוב ל 500 עם חבילת ה boost) זה הופך כל נסיעה לחוויה אמיתית..ואומרים את זה גם אנשים שאני מסיע ברכב (בעלי לקסוסים, אאודי ושות').

 

-חבל שלא ציינת (או שפספסתי) את נושא האוטו פיילוט, הוא עובד פשוט מעולה ויכול להוריד את רמות המתח והעייפות בנסיעות ארוכות ברמה דרסטית.

עריכה אחרונה על ידי Y_u_v_a_l
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, viper83 כתב:

3. סעיף שמתקשר לשאר הוא שאפשרות להורדת הדרישה למכוניות היא העליית מחירים וזו השיטה שטסלה נוהגת בה

מכבסת מילים יפה...

טסלה היא לא ארגון וולנטרי,

חברה צריכה למקסם רווחים (לא בחזירות כמובן)

וכל עוד הביקוש גבוה מההיצע,

מעלים מחירים,

ככה השוק עובד, מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף. 

יש לי אאודי Q7 2013 בנזין סופרצ'ארג'ר,

בנובמבר קניתי טסלה LR עם המערכת סאונד המשופרת וג'אנט 19.

 

בהשוואה לאאודי, הטסלה לוקחת כמעט בכל פרמטר.

 

מ0 ל100 לוקח 4.5 שניות,

נוחות מדהימה, נסיעות ארוכות עוברות כמו כלום עם האוטופיילוט. בפקקים, בכביש 6 ובכל כביש מספיק מסודר אפשר להפעיל אותו ולהרגיש כמו  ברכבת :-) (זה לא נהג אוטומטי, זאת פונקציה בסיסית בטסלה של בקרת שיוט מתקדמת שנוסעת לבד לגמרי בתוך הנתיב. לא מוגבלת במהירות וגם יודעת להתאים את עצמה לתנאי הדרך במקרה שצריך, דורשת השגחה מתמידה והתאמה למהירות אופטימלית לכביש על ידי הגלגלת בהגה)

 

איכות הרכבה מצויינת - גם אחרי כמעט 10,000 ק"מ אין שום רעשים מחלקי פלסטיק באוטו. ואני נוסע מהר :-)

 

המערכת סאונד זה הדבר הכי טוב ששמעתי בחיים שלי, ואני נוסע גם על אאודי שיש לה מערכת 12 רמקולים.. אין מה להשוות. לפעמים אתה יושב סתם ברכב כדי לשמוע שירים כי זה לא נורמלי כמה איכות יש שם. 

 

חסרונות בולטים:

 

1. המתלים קשים, אבל אחרי שאתה נותן לחיצה ומרגיש את הכוח שמופעל על השלדה אתה מבין שאין ברירה - זה רכב משוגע וחייבים אחיזה. 

 

2. רעשי רוח, נראה שטסלה חסכו באיטום כדי שהאוטו לא יהיה 'מושלם' כי צריך למכור את המודל S.. ;-) אבל אני מאמין שזה פתיר, אשמח להפניות לבעלי מקצוע שבאמת יודעים לעשות עבודה לאיטום רעשי רוח וכביש.

 

בגדול, זאת העסקה הכי טובה שעשיתי בחיים על מכונית. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, daniel204 כתב:

הפלסטיקה של הדשבורד משעממת מאוד למראה ולא מרגישה איכותית במיוחד גם ריפוד העור במושבים רחוק מרכבי יוקרה.  

לא הבנתי אף פעם את העניין בזה. גם כל כתבי הרכב תמיד מתפייטים בביקורות על מרקם ורכות הפלטיק של הרכב. למי איכפת? אתם באמת כל הנסיעה נוהגים ללטף ולמשש את הדשבוארד והדלתות של הרכב? 

זה לטעמי הדבר הכי חסר משמעות שיש.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, רז בליזובסקי כתב:

 

בהשוואה לאאודי, הטסלה לוקחת כמעט בכל פרמטר

 

נו באמת מה הקשר בין מחט לתחת? האאודי q7 קרוס אובר ענק ובמקרה שלך גם ישן והטסלה רכב סדאן פרימיום חדש. אתה בטוח שהטסלה עדיף עליו כמעט בכל פרמטר? אולי תחשוב עוד קצת, נראה לי רק נראה לי ששכחת כמה פרמטרים חשובים בדרך... (אבל בסדר זאת התנהלות ידועה של אוהבי טסלה).

 

היתרונות והחסרונות של המודל 3 כבר ידועים ונדונו בשרשור המגה פלצת המקביל וכבר משעמם לחזור עליהם (וגם חוטפים התקפות מאוהבי טסלה).

 

בפעם המי יודע כמה המודל 3 הוא רכב פרימיום סדאן חשמלי, חדשני ובוודאי ייחודי מאד (בדיחה להגיד עליו "שום דבר מיוחד"), אבל גם קיצוני בגישה שלו לטוב ולרע.

 

בשורה התחתונה ממש לא מדובר ברכב שאפשר להגיד עליו שהוא מתאים לכולם או הרכב הטוב ביותר לכולם או העיסקה הטובה ביותר לכולם, לקהל יעד מסוים כן לקהל יעד אחר לא (כאשר קהל היעד הראשון קטן משמעותית מקהל היעד השני).

 

לפותח השרשור תמשיך להנות.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, outlander כתב:

תסלח לי, אבל זה נשמע כל כך מיותר. לפתוח את התא מטען משיקגו? ובכלל, להוציא את הסמארטפון מהכיס ולפתוח את האפליקציה, כל זה בשביל לפתוח תא מטען?

מועיל לפעמים. לי לדוגמה היה מקרה שקרוב משפחה היה צריך לאסוף משהו מוקדם בבוקר. השארתי את האוטו בחוץ הוא התקשר מליד הרכב פתחתי את התא מטען הוא אסף את הדברים וסגרתי. גם עוזר שאחד הילדים שוכח משהו באוטו אחרי שמתרחקים ואפשר לפתוח לו בלי הצורך לתת לו מפתח. אבל מסכים שזה נייס טו הב, לא יותר. 

לפני 9 שעות, outlander כתב:

או "לתזמן טעינה" כשאתה ממילא צריך לחבר את כבל הטעינה לרכב?

תזמון טעינה הוא חובה להרבה בתים. אתה לא רוצה שהרכב יטען בדיוק כשאתה מפעיל את כל המזגנים, מבשל ועושה כביסה. היכולת להשאיר את הרכב מחובר למטען ולשלוט מרחוק מאוד מועיל. מעבר לכך, יש לזה יתרון קריטי בשימוש בטיולים ובעמדות טעינה מהירה כשאתה משאיר את הרכב. אתה ממש לא רוצה לחזור לאוטו אחרי חצי שעה בבית קפה ולגלות שהטעינה נעצרה משום מה ואז לחכות עוד חצי שעה (וזה מקרה בכלל לא נדיר בעמדות הטעינה בארצנו).

לפני 9 שעות, outlander כתב:

מה עם טיגון הנוסעים בגג השקוף?

טיגון בטח אין, הגג מושחר כמו שצריך (99% על פי טסלה), אבל אכן דבר מיותר בארצנו, בעיקר כי זה מצריך מזגן מקסימלי בקיץ בגלל שהרכב מתחמם יותר וגורם לאיבוד אנרגיה וטווח. אני לחודשי הקיץ אני שם כיסוי גג שאוטם לחלוטין את החום מהגג.

לפני 9 שעות, outlander כתב:

פלסטיקה שמתפרקת ברכב, לא נתקלת בזה?

לי לא. שמעתי על מקרים ממש מועטים (לפי בדיקות באירופה, הטענה היא שההרכבה בסין איכותית יותר מארה"ב. סביר להניח שהמפעל בגרמניה יהיה טוב אפילו יותר). הפעם היחידה שפלסטיקה התפרקה לי ברכב היה במאזדה, ואני ממש לא חושב שיש למאזדה בעיות הרכבה, אלא שהמתקינים המקומיים זה חאפרים שחבל על הזמן. אחד היתרונות בטסלה שממש לא צריכים אותם, יש הכל, חיישני חניה קדמי ואחורי, מצלמות חניה כולל צד, מצלמת דרך מובנת, קודן מובנה שאתה יכול להחליט אם להשתמש בו או לא ואין מולטימדיה בהרכבה מקומית ע"י גיל קאר הידועים לשימצה שהיבואנים כל כך אוהבים.

לפני 9 שעות, outlander כתב:

תפעול הרכב כולו מהמחשב, כולל פתיחת דלתות וחלונות, לא מביא לך עצבים?

דלתות וחלונות לא נשלטים מהמחשב יש כפתורים כמו בכל רכב ועוד יותר נחמד שכל מה שמופעל מהמחשב ניתן לשלוט בצורה קולית כמו בבית.

לפני 9 שעות, outlander כתב:

המסך לא נתקע אף פעם?

לי נתקע פעם אחת והסתדר אחרי ריסט קצר וזה פחות ממה שנתקעו לי מולטימדיות של רכבי בנזין שחלקם גם שלטו על המזגן ולא הסכימו לחזור לפעולה עד שהרכב התקרר.

לפני 8 שעות, daniel204 כתב:

הרכב אמנם חזק מאוד בביצועים ומאיץ מהר אבל לא חשתי שום התרגשות. דווקא המחסור בצליל של המנוע, הבעיטה בהורדת הילוך וההגה המנותק מאוד פגמו מבחינתי בחוויה

לא מכיר אדם אחד שהתאוצה של הטסלה לא הממה אותו בייחוד שזה מגיע עם שקט מופתי ואין הילוכים כך שאין בעיטות, מה שחשת סביר להניח זה את בקרת המשיכה, סביר להניח בגלל לחץ צמיגים לא נכון(בשביל להוריד את כל הכח הזה צריך לדאוג תמיד על לחץ אוויר מתאים) או סתם כביש משובש, מה שמסביר שהרכב לא שיחרר לך את כל העוצמה שלו.

לפני 8 שעות, daniel204 כתב:

הרגיש לי צפוף במושב האחורי ופחות מתאים למשפחה עם 2-3 ילדים, תקן אותי אם אני טועה לא חיברתי כסאות בטיחות כדי לאמת

אין שום בעיית מרחב. בשלי כסא ובוסטר ועשיתי נסיעות לצפון עם תוספת סבתא בלי תלונה של אף אחד כולל אשתי שהיא גבוהה מהממוצע שנסעה מאחורה עם הילדים וזה אחרי שעברנו מג'יפון ואאודי a6. אבל אכן יש רכבים עם יותר מרחבים מאחורה, זה בכל זאת ספורט סדאן.

לפני 8 שעות, daniel204 כתב:

הפלסטיקה של הדשבורד משעממת מאוד למראה ולא מרגישה איכותית במיוחד גם ריפוד העור במושבים רחוק מרכבי יוקרה

אני לא ממלטפי הדש בורדים כך שקשה לי לקבוע מול האאודי. אבל במקומות שבאמת שמים את הידיים, חוץ ממשענת היד האמצעית שהייתה אולי יותר איכותית במרקם באאודי, בשאר, כמו דלתות והגה אין ממש הבדל ומצד שני המולטימדיה של הטסלה היא שתי דורות קדימה מאאודי. והדשבורד לא משעמם כי הוא פשוט לא קיים, מה שמשאיר לך חלון ענקי מקדימה שיורד עד למטה ונותן לך גם ראות יותר טובה וגם יותר תחושה של נסיעה בתוך הנוף ולא צפיה בו כמו במסך טלוויזיה כמו ברכבי בנזין. משפר מאוד את חוויית הנהיגה והבדל משמעותי.

לפני 8 שעות, daniel204 כתב:

נוחות הנסיעה מזכירה רכב משפחתי ממוצע

הנוחות מזכירה רכב ספורט מאוד מאוד מעודן וכשמגלים את האחיזה המדהימה של הרכב עם הכח הרב שהוא מתמודד איתו, מה שטסלה עשו זה לא פחות ממדהים. רכבים קודמים שנסעתי עליהם שהייתה להם כזאת אחיזה  הגיעו עם מתלים שהוציאו את החשק לחיות בקשיחות שלהם. טסלה נותנת אחיזה  פנומנלית ולגמרי משאירה את הרכב בתחום הנוח של הסקלה גם אם לא הטוב שבהם.

לפני 8 שעות, daniel204 כתב:

לא התרשמתי מהשליטה בפלאפון וכל הקישקושים שהרכב מציע, אני מניח שזה אינדיבידואלי ולאחר זה יכול להיות יתרון

כשיהיה לך רכב חשמלי ותצא לטיול עם כל המשפחה ותעצור בעמדת טעינה מהירה ותלך לטייל בקניון למשך שעה רק כדי לחזור לאוטו ולגלות שהייתה בעיה בטעינה והיא נעצרה (קרה לי פעם אחת וזה ממש לא נדיר), תבין למה אפליקציה בטלפון היא קריטית ברכב חשמלי, מעבר לתפעול המזגן והחלונות מרחוק שעוזר מאוד בקיץ הישראלי.

 

לפני 10 דקות, evc כתב:

בשורה התחתונה ממש לא מדובר ברכב שאפשר להגיד עליו שהוא מתאים לכולם או הרכב הטוב ביותר לכולם או העיסקה הטובה ביותר לכולם

לזה אני מסכים

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על פרפורמנס.

רכב דיילי מדהים, כל הביצועים שבעולם ללא שוב מחשבה על דלק, בלאי (מלבד צמיגים) ואפילו לא צריך שהרכב יתחמם לפני שלוחצים.

מצד שני למי שאוהב לנהוג ועושה מסלולים / טיולי נהיגה,  זה ממש לא זה. הרכב מהיר מאוד בקו ישר, אבל חסר רגש לחלוטין. אחרי 5 דקות הבנתי את הפואנטה ומיציתי.

רכישה טובה מאוד לחובבי הז'אנר לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, evc כתב:

לקהל יעד מסוים כן לקהל יעד אחר לא (כאשר קהל היעד הראשון קטן משמעותית מקהל היעד השני

זה כבר לגמרי תלוי מחיר. במחיר הראשוני שלו ועלויות התפעול הקבוצה הראשונה הרבה יותר גדולה, כי בשקלול שוטף הוא זול מטויוטה יאריס. במחירים של היום והאופציות מסביב הוא בעיקר לחובבי נהיגה או טכנולוגיה או שניהם.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסנטרי -

1. לא הייתי מתקין אפליקציה צד ג' על הטסלה - עד כה הפריצות לרכבים הללו קרו דרך אפליקציות צד ג'.

2. הנושא של הסנטרי קצת בעייתי מבחינת חוק הגנת הפרטיות. מה קורה אם אתה חונה בחניון של הבית המשותף שלך וזוג שכנים שאינם נשואים זה לזה יורדים ועושים את שלהם ליד הרכב שלך? בעיקרון אתה התקנת מתקן האזנת סתר במרחב ציבורי.

 

  • משעמם 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, גור אדם כתב:

הנושא של הסנטרי קצת בעייתי מבחינת חוק הגנת הפרטיות. מה קורה אם אתה חונה בחניון של הבית המשותף שלך וזוג שכנים שאינם נשואים זה לזה יורדים ועושים את שלהם ליד הרכב שלך? בעיקרון אתה התקנת מתקן האזנת סתר במרחב ציבורי

אין שום בעיה חוקית חוץ מזה שנכון להיום הסנטרי מגיע בילט אין עם אזעקה שאסורה. ברמת הצילום זה לא שונה מאנשים ששמים מצלמות אבטחה מסביב הרכב שלהם או הבית שלהם או העסק שלהם ויכולים לקלוט את אותו זוג סורר. כל עוד אין הקלטת קול זה מותר על פי חוק להגן על הרכוש שלך בעזרת מצלמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...