Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי לצערי יש בעיה במערכת האנדרואיד של שרמן.

כל פעם שהוא מחובר בWIFI המערכת נתקעת כל  שניות בערך וגם מתאפסת מיד אחרי.

בנוסף המערכת כבר לא מצליחה להפעיל את וויז.

לחיצה על כפתור הריסטרט של המערכת לא מועילה.

למישהו יש פתרון? לא מעוניין ללכת לשייקה אביזרים ולהיפרד מ500 שקל על תקלות חוזרות שלהם.

פורסם

בעמוד הפייסבוק שלהם הם הוציאו סירטון סתכל אולי זה המקרה שלך. 

 

בכל מקרה ממליץ לשדרג למסך חדיש 3/4 גיגה לפחות שירוץ כמו שצריך עם חנןת play פתוחה

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

תודה על ההפנייה. אני עוד לא בדקתי שזו הבעיה שאני אבל זה די נשמע שזה זה.

הסיבה שאני לא עובר למערכת אנדרואיד חוץ מההשקעה הכספית זה גם הנוחות של המערכת שרמן.

אני מדבר בעיקר על כפתור שיש בהגה שמחזיר בלחיצה אחת לוויז ובלחיצה נוספת למסך הקודם שהוא היה בו.

זה נוח ממש ושווה הרבה.

פורסם
לפני 19 שעות, David2540 כתב:

תודה על ההפנייה. אני עוד לא בדקתי שזו הבעיה שאני אבל זה די נשמע שזה זה.

הסיבה שאני לא עובר למערכת אנדרואיד חוץ מההשקעה הכספית זה גם הנוחות של המערכת שרמן.

אני מדבר בעיקר על כפתור שיש בהגה שמחזיר בלחיצה אחת לוויז ובלחיצה נוספת למסך הקודם שהוא היה בו.

זה נוח ממש ושווה הרבה.

 

 

מגדירים בכל מסך אנדרואיד את אותו הדבר

שאחד הכפתורים מעביר לניווט - וויז

וכפתור אחד mode שמעביר בין רדיו בלוטוס יואסבי 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 4 שעות, DRcarLEd כתב:

 

 

מגדירים בכל מסך אנדרואיד את אותו הדבר

שאחד הכפתורים מעביר לניווט - וויז

וכפתור אחד mode שמעביר בין רדיו בלוטוס יואסבי 

זה כפתור בהגה מלבד כפתור הניווט שיש על המערכת שגורם למערכת לפתוח את וויז בלחיצה אחת ובלחיצה נוספת לחזור למסך לפני, כך שתמיד תוכל לראות את הוויז בכל מצב ולחזור בקלות למקום בו היית.

זה כפתור ייחודי שלא ראיתי בשום מערכת אחרת.

ואגב אכן הבעיה נפתרה בזכותך. תודה רבה.

פורסם
לפני 12 שעות, David2540 כתב:

זה כפתור בהגה מלבד כפתור הניווט שיש על המערכת שגורם למערכת לפתוח את וויז בלחיצה אחת ובלחיצה נוספת לחזור למסך לפני, כך שתמיד תוכל לראות את הוויז בכל מצב ולחזור בקלות למקום בו היית.

זה כפתור ייחודי שלא ראיתי בשום מערכת אחרת.

ואגב אכן הבעיה נפתרה בזכותך. תודה רבה.

 

שמחתי לעזור

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...