Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפשת רכב סופר מיני עבורי לצרכי נסיעות בתוך ומחוץ לעיר. חשוב לי שיהיה נוח וגם יחסית מרווח.

הסתכלתי על פיג'ו 208 וסיטרואן C3 ואני רוצה להכניס גם את הקליאו להשוואה.

מסתכלת על הדור 4 שנים 2016-2017 1.2 טורבו אוטומט, אשמח לשמוע מכם בעיקר מה החסרונות של הרכב?

אם יש לו "מחלות" ידועות, טיפולים יקרים? דברים שחשוב לשים לב או לדעת לפני הקניה?

אם יש לכם מידע נוסף שכדאי שאדע על הרכב גם לחיוב / השוואה שלו לפיג'ו 208 בעיקר (את ה C3 קשה ממש להשיג מסתבר)

תודה 

פורסם

יש תביעה לגבי צריכת שמן, גם הגיר לא שיא האמינות.

מעבר לזה, הרכב מעוצב, מושבים נוחים אך המתלים נוקשים.

הרכב זריז, טיפולים בעלות ממוצעת.

הפיגו והסיטרואן נוחות יותר ועם גיר נעים יותר.

אך שימי לב לעניין רצועת הטיימינג, המלצה של אחד המוסכים ( אורן שירותי רכב) היא החלפת טיימינג כול 4 שנים או 60 אלף.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני אנסה לחסוך לך זמן ,תתרחקי מהמנוע הזה, זה כנראה לא שווה לך את הסיכון.

 

אם את רוצה את הגרסה הארוכה (מאוד מאוד ארוכה) חפשי את המילה 'פיורטק' בפורום.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

בקליאו זה לא פיורטק.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לבושתי פילטרתי את הקליאו (וזה עוד בכותרת)...

התייחסתי רק ל208 ול c3, וגם כאן רק לדגמי הבנזין.

 

תודה על התיקון.

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 6 דקות, stx כתב:

לבושתי פילטרתי את הקליאו (וזה עוד בכותרת)...

התייחסתי רק ל208 ול c3, וגם כאן רק לדגמי הבנזין.

 

תודה על התיקון.

לא כ"כ הבנתי את ההמלצה, אתה מציע להתרחק מהפג'ו וה C3? 

פורסם

אין קשר לקליאו 4.

לי הייתה קליאו 3 במשך 4 שנים ללא תקלות.

Just now, Karin.Sh כתב:

לא כ"כ הבנתי את ההמלצה, אתה מציע להתרחק מהפג'ו וה C3? 

הבעיה עם הרצועה, עושה רושם שמי שיצמד להוראות החלפה של היצרן יסבול.

לכן כדאי לקצר.

מעבר לזה הגיר מוצלח מאוד, וגם מערכת החשמל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מניחה שיש הבדלים בין דור 3 ודור 4 . תודה על השיתוף אך אשמח לקבל המלצות רלוונטיות לדור 4 :)

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

אין קשר לקליאו 4.

לי הייתה קליאו 3 במשך 4 שנים ללא תקלות.

הבעיה עם הרצועה, עושה רושם שמי שיצמד להוראות החלפה של היצרן יסבול.

לכן כדאי לקצר.

מעבר לזה הגיר מוצלח מאוד, וגם מערכת החשמל.

אוקיי אז אני מבינה שחשוב לבדוק מתי החליפו את הרצועת טיימינג . אם החליפו לפי הוראת היצרן ולא קודם אז אני מבינה שצריך לבדוק שלא נעשה נזק למנוע?

פורסם

פשוט צריך לבדוק את מצב הרצועה.

ואם את בטווח ה 4 שנים מיום היצור להחליף וזהו.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 59 דקות, Karin.Sh כתב:

אני מחפשת רכב סופר מיני עבורי לצרכי נסיעות בתוך ומחוץ לעיר. חשוב לי שיהיה נוח וגם יחסית מרווח.

הסתכלתי על פיג'ו 208 וסיטרואן C3 ואני רוצה להכניס גם את הקליאו להשוואה.

מסתכלת על הדור 4 שנים 2016-2017 1.2 טורבו אוטומט, אשמח לשמוע מכם בעיקר מה החסרונות של הרכב?

אם יש לו "מחלות" ידועות, טיפולים יקרים? דברים שחשוב לשים לב או לדעת לפני הקניה?

אם יש לכם מידע נוסף שכדאי שאדע על הרכב גם לחיוב / השוואה שלו לפיג'ו 208 בעיקר (את ה C3 קשה ממש להשיג מסתבר)

תודה 

אז ככה כאחד שנוסע עם קליאו כל יום בין עירוני להלן החסרונות והמעלות:

אני נוסע עם הדיזל כך שהי מאוד חסכונית 1 ל20 מאוד חזקה ומהירה מנועי הדיזל אמינים הרבה יותר מהבנזין חשוב לראות שבוצע טיפול טיימיניג, רעשי רוח נשמעים בעוצמה מאוד גבוהה ממהירות של 90 קמ''ש והוא סופג מהמורות בצרוה מאוד אגרסיבית.

בדגמי הדיזל לא ידוע על מחלות והאחזקה מאוד זולה

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 2 דקות, איש שמח כתב:

אז ככה כאחד שנוסע עם קליאו כל יום בין עירוני להלן החסרונות והמעלות:

אני נוסע עם הדיזל כך שהי מאוד חסכונית 1 ל20 מאוד חזקה ומהירה מנועי הדיזל אמינים הרבה יותר מהבנזין חשוב לראות שבוצע טיפול טיימיניג, רעשי רוח נשמעים בעוצמה מאוד גבוהה ממהירות של 90 קמ''ש והוא סופג מהמורות בצרוה מאוד אגרסיבית.

בדגמי הדיזל לא ידוע על מחלות והאחזקה מאוד זולה

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

תודה רבה :) אני יותר בכיוון של מנוע בנזין אבל אשמח לשמוע ממך אם מלבד חיסכון בדלק יש יתרון או חיסרון למנוע דיזל?

פורסם

הרבה הרבה יותר אמין ושורד ושמר על שוק ומה לא?!

הרבה יותר מבוקש בשוק היד שניה וזה מאוד חשוב כי רנו בנזין קשה מאוד להתפטר ממנו

  • רעיון טוב! 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

נחסוך לך כאב ראש ונאמל"ק לך: תתרחקי מהקליאו בנזין אוטומט (בנזין ידני או אוטומט דיזל סבבה), 208 או C3 בגרסת ה 1.2 בנזין. 

 

וכן אם צריך תוסיפי כמה אלפיות בשביל מאזדה 2 מקבילה. הכסף שתוסיפי שווה את הראש השקט והשקט הנפשי. 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...