Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

אני בשיטוט אחרי הרכב הבא 

זוג +3   8.5.2.

מתלבט בין הרכבים הנ''ל שנת 2018 

נסועה של 25א בשנה 

אני לא מהסוג שמחליפים כל שנתיים רכב אז האמינות זה חשוב 

חשבתי גם על רנו גרנד טור דיזל מפחיד אותי האמינות מאד. (שמעתי שפיזו יותר טוב האם זה נכון?)

מבולבל וגם לחוץ קצת לקנות. הרכב הקודם הלך ועכשיו על השכרה.  

עצות בבקשה.

 

פורסם

ה3008 גדולה משמעותית מהנירו, כ5 ס"מ ברוחב ועוד 10 באורך, תא מטען גם גדול בעוד כ25%, אז חשוב שתראה אם הנירו יכול להתאים לצרכים שלכם כמשפחה,

מבחינת אמינות לדעתי הנירו אמינה יותר (בכל זאת קוריאנית מול צרפתית).

  • מצחיק 1
פורסם

ה3008 ממש לא הרבה יותר מרווחת מהנירו (אם בכלל) מנסיון עם 2 הרכבים,
המקום שבו ה3008 יותר מקווחת זה בתא המטען שם הנירו פלאג אין סובלת מתא מטען קטן יחסית.
בקניה פרטית גם האיבזור די זהה בשניהם, אם יש לך מקום להטעין את הרכב הנירו תהיה חסכונית בהרבה.
שמירת ערך לטעמי תהיה די זהה, אמינות - שניהם מגלות אמינות טובה (לא רואה הבדלים מהותיים).
 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אין לי מקום להטעין לכן אני לא פונה לגרסת הפלאג אין . האם במצב כזה החיסכון בדלק דומה?

לפני כשעה, llaavvii כתב:

שמירת ערך לטעמי תהיה די זהה, אמינות - שניהם מגלות אמינות טובה (לא רואה הבדלים מהותיים).
 

כמה זמן או קילומטרים היה לך את ה 3008? אין להם בעיות עם הגיר? כולל קלאצים או מחשב גיר? חושש מהאמינות של הצרפתית

פורסם

ההשוואה ישירה היא עם הנירו שאני מחזיק עכשיו (עוד מעט שנה אצלי ו55K קלומטר),
מול ה3008 של חבר ושכן קרוב (אני נוהג גם לא מעט על הרכב) בת שנה גם עם 50K דיזל הדגם המפואר פרטית.

עד היום אין לו אף תקלה, רק מציין שה3008 שלו החליפה את ה5008 גם דיזל שהייתה אצלהם 3 שנים (ובערך 130K) עם אמינות סה"כ סבירה בהחלטלמיטב זכרוני הרכב הגיע פעם אחת בלבד לביקור לא מתוכנן במוסך.

פורסם

לי יש 3008 דיזל 2018 אבל זה מנוע שונה ממה שאתה מתכנן לקנות.

בכל מקרה הרכב מראה אמינות טובה, למאט משאבת דלק שהלכה ותוקנה עוד באחריות לא היה שום דבר אחר.

היה לי 3 שנים איוניק 2018 (מאד דומה לנירו) ואין מה להשוות בכלל, כל פעם שעברתי מה 3008 לאיוניק זה כמו לחזור עשור אחורה.

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 16 שעות, Akiva.Ro כתב:

מתלבט בין הרכבים הנ''ל שנת 2018 


להזכירכם, פותח השרשור מדבר על רכבים משנת מודל 2018.
לא ציין שרכבים בהם מנוע דיזל לא רלוונטיים
במיוחד שנסועה שלו היא של 25א בשנה. 

פורסם

כתבתי בכותרת שאני מתכוון ל3008 דיזל בשביל החסכון בצריכת דלק. 

לפני כשעה, motizkn כתב:

לי יש 3008 דיזל 2018 אבל זה מנוע שונה ממה שאתה מתכנן לקנות.

למה זה שונה?

פורסם
לפני 7 שעות, Akiva.Ro כתב:

אין לי מקום להטעין לכן אני לא פונה לגרסת הפלאג אין . האם במצב כזה החיסכון בדלק דומה?

כמה זמן או קילומטרים היה לך את ה 3008? אין להם בעיות עם הגיר? כולל קלאצים או מחשב גיר? חושש מהאמינות של הצרפתית

הגיר הוא פלנטרי יפני בעל 8 הילוכים, נחשב לאמין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה ב3008 היא מיכל אוריאה, לא ברור אם טופלה אבל ההחלפה שלו לא זולה. מצד שני במנועי ה2.0 ו1.6 ליטר ניתן לבטל אותה לאלטר אם היא עושה בעיות וזה לא משפיע על כלום.
בקיה נירו יש גיר דו מצמדי ויש סיכוי להוצאות על תיקוני גיר לא זולים. מצד שני בגלל שהרכב היברידי מספרים שיש פחות עומס על הגיר ולכן הוא שורד יותר זמן, לא יודע עד כמה זה נכון.
ובטווח הרחוק (10 שנים +) מערכת היברידית תצטרך החלפת סוללה.

פורסם
לפני 9 דקות, Gavrik כתב:

בגלל שהרכב היברידי מספרים שיש פחות עומס על הגיר ולכן הוא שורד יותר זמן

שאלה לחברי הפורום - האם זה נכון עבור נירו HEV/PHEV? האם המנוע מחובר אחרי התיבה או לפני התיבה והמומנט מועבר דרכה ודרך המצמדים?

פורסם
לפני 20 שעות, Gavrik כתב:

ובטווח הרחוק (10 שנים +) מערכת היברידית תצטרך החלפת סוללה.

לא לשכוח זאת! הבעלים הקודמים "חגגו" צריכת דלק נמוכה, זה מתקזז  עם עלות החלפת הסוללות (כ- 10,000 שח). לוודא לפחות שיש הארכת אחריות (זה בתשלום כ 400 שח לשנה) על הסוללות. היו כבר "קורבנות", במיוחד כשהרכב מחברות ליסינג/השכרה.

פורסם

הנירו עושה 1ל-20 קבוע.

הפג'ו יותר לכיוון 1- ל -16 (וגם תלוי בנסועה).

הנירו מרווחת מאוד למרות שהיא "קטנה" יותר.

הפג'ו יותר חדשנית, כיפית וגבוהה על הכביש

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...