Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הו פורום יודע כל,

אז בחצי השני של שנות ה40 שלי גיליתי שאני אוהב לצייר (ב"מציאות" אני לא מסוגל לעשות קו ישר שלא לדבר על עיגול)

את הציורים הכי טובים שלי עשיתי במשחק המטומטם DRAW SOMETHING ומשום מה דווקא שם יותר קל לי-

אני מחפש אפליקציה עם אפשרות לדגום צבע (אני בוחר צבע ואז מתקשה לשחזר אותו), עם אפשרות לזום כדי לדאוג לפרטים הקטנים,

לא מחפש 200 סוגי מברשת (משתמש בסוג אחד), בקיצור משהו פשוט ואפקטיבי.

רוב תודות

 

Screenshot_20211219-220312_Draw Classic.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

לא יודע מניסיון, אבל כאן יש לך כמה אופציות.

מעבר לזה- תעבור על האפליקציות בחנות ותראה מה יכול להתאים לך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

לא יודע מניסיון, אבל כאן יש לך כמה אופציות.

מעבר לזה- תעבור על האפליקציות בחנות ותראה מה יכול להתאים לך.

 

תודה, אבדוק. בינתיים במה שבדקתי מהפליי סטור לא היה זום וגם לא הייתה אופציה לדגום צבע, בגלל זה שאלתי פה אולי מישהו יודע.

 

לפני שעה, yotams4 כתב:

procreate

 

תודה, אבדוק!

פורסם (נערך)

Procreate פשוט נהדרת. שווה כל אגורה.

בתור בונוס, יש לך 100,000,000 מדריכים ברשת, לכל רמה שהיא.

 

מה שכן, אאל"ט אין לאנדרויד. רק אייפד / אייפד פרו.

 

בצד השני של הסקאלה - חינמי לגמרי ולמחשב בלבד - יש לך את krita - גם פה תמצא אלפי מדריכים. ברמה מאוד גבוהה למרות החינמיות.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכל העוזרים,

היות ויש לי טאבלט אנדרואיד הלכתי על הראשון ברשימה שברווז הביא שהצלחתי להתקין- ArtFlow. עדיין לא מצאתי את הזום אבל בינתיים הולך לא רע.

artflow_202112270244.png

  • אהבתי 1
פורסם

הבת שלי ציירת, לאחרונה קנתה אייפד אייר בשביל לצייר. זו נחשבת לבחירה הטובה, מבחינת שילוב טוב של הטאבלט והעט.

 

וסחטיין על המינגוס. מת עליו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא רציתי להיות "מאלה" כי תמיד השרשורים כאן מגיעים לדה-בסט לא משנה מה נקודת המוצא, אבל אם אתה רוצה לצייר ברצינות אכן אין על השילוב של אייפד פרו+אפל פנסיל+כיסוי מסך paperlike+פרוקרייט

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שוואייה שוואייה, אני עדיין לא שם, רק אתמול עברתי מDRAW SOMETHING לאפליקציה יעודית 😂

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 38 דקות, yotams4 כתב:

לא רציתי להיות "מאלה" כי תמיד השרשורים כאן מגיעים לדה-בסט לא משנה מה נקודת המוצא, אבל אם אתה רוצה לצייר ברצינות אכן אין על השילוב של אייפד פרו+אפל פנסיל+כיסוי מסך paperlike+פרוקרייט

פרט קטן ששכחת לציין, השילוב הזה עולה בערך 8000₪ לגרסה עם זיכרון נורמלי. לפני שקופצים למים כדאי להשתכשך קצת עם צינור גינה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 38 דקות, yotams4 כתב:

לא רציתי להיות "מאלה" כי תמיד השרשורים כאן מגיעים לדה-בסט לא משנה מה נקודת המוצא, אבל אם אתה רוצה לצייר ברצינות אכן אין על השילוב של אייפד פרו+אפל פנסיל+כיסוי מסך paperlike+פרוקרייט

 

לא צריך אייפד פרו.

 

הבת שלי מציירת יפה מאוד גם על טאבלט ציור שמתחבר למחשב וגם על מסך 19" שמיועד לזה, והאייפד נועד לשמש כמחברת ניידת.

היא גם לא משתמשת בכיסוי מסך, מבחינתה היא יכולה לצייר עם הציפורן על סמארטפון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה לעשות, הפרו מאוד יקר ולציור היכולות שלו ממש לא נחוצות, הן באות לידי ביטוי באנימציה ועוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני כשעה, yotams4 כתב:

העיקר שפותש הבין אותי. אבל אתם אוהבים "לתקן"

אצלי יש לילד הראשון פרו ולילד השני פסנתר. אמיתי כזה במשקל 227 קג. בשני המקרים הכלים נרכשו אחרי הוכחת התמדה ופוטנציאל עם אמצעים זולים בסדר גודל. קודם מתחילים בקטן.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...