Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, A_lex כתב:

תגיד ליאור... איך סגרו לה את הפתח לאחר שהוציאו את הנקז?

יש סיבה שאני שואל. אכתוב אחרי שתענה.

 

אפקוסי ?

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

  

לפני 24 דקות, A_lex כתב:

תגיד ליאור... איך סגרו לה את הפתח לאחר שהוציאו את הנקז?

יש סיבה שאני שואל. אכתוב אחרי שתענה.

 

אמממ. לא סגרו...

הכירורג למעשה ניתק את הנקז ואז שלף את הצינור נקז.

אחרי זה רק שמו תחבושות עם סלוטייפ רפואי.

לפני 14 דקות, מרק10 כתב:

אפקוסי ?

 

נראה לך שהוא יתחיל לערבב עכשיו דבק דו רכיבי? מה הוא רופא שיניים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז תגיד תודה.

באסותא אשדוד, מסיבה כלשהי, חושבים שזה לגיטימי לסגור את הפצע הזה עם סיכות... ללא שום הרדמה (מקומית או אחרת). וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע. 🤦‍♂️

פורסם

למיטב ידיעתי ישנן 4 דרכים לסגור את החתך הזה:

1. תפרים

2. סיכות

3. סלוטייפ רפואי (מה שאגב שמו על 3 החתכים האחרים)

4. תחבושת וסלוטייפ רפואי

 

תלוי בגודל החתך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

אפקוסי ?

אפוקסי לא מתנהג טוב בסביבה רטובה.

עדיף ריתוך.

לפני 17 דקות, A_lex כתב:

אז תגיד תודה.

באסותא אשדוד, מסיבה כלשהי, חושבים שזה לגיטימי לסגור את הפצע הזה עם סיכות... ללא שום הרדמה (מקומית או אחרת). וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע. 🤦‍♂️

לא חסרים רופאים סאדיסטיים.

 

אורטופד אבחן לי שבר בבוהן על ידי הזזה שלה ועוד שואל אותי אם אני מרגיש את העצם משתפשפת.

 

יש לו מזל שזה כל כך כאב שלא יכולתי אפילו להרוג אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קודם בריאות.

אבא של גיסתי נפטר מסיבוך בקיס המרה.

הרופא משפחה לא זיהה בזמן דלקת שם.  בסוף נותח. והידרדר ועבר לטיפול נמרץ.

שם היה שבועיים. לא הצליחו להעיר אותו. ונפטר. היה בשנות ה80 לחייב.

  • מבאס 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 3 שעות, A_lex כתב:

אז תגיד תודה.

באסותא אשדוד, מסיבה כלשהי, חושבים שזה לגיטימי לסגור את הפצע הזה עם סיכות... ללא שום הרדמה (מקומית או אחרת). וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע. 🤦‍♂️

 

פתח של נקז בד"כ לא סוגרים. מפתיע שסגרו אצלך.

ההזרקה זה איטי יותר וכואב יותר. לשים סיכה בלי הרדמה זה משהו די נהוג.  

 

הרדמה מקומית לפני סיכות כואב יותר מהסיכות. הכאב של הסיכה זה בדיוק שבריר שניה שהיא חודרת את העור. האי נעימות אח"כ נשארת עם/בלי הרדמה מקומית. 
 

פורסם
לפני שעתיים, Nakamichi כתב:

הרדמה מקומית לפני סיכות כואב יותר מהסיכות. הכאב של הסיכה זה בדיוק שבריר שניה שהיא חודרת את העור. האי נעימות אח"כ נשארת עם/בלי הרדמה מקומית. 

נכון ובשביל זה יש ספריי אלחוש.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

 

ספריי אלחוש זה די פלצבו. כמו המשחה שהרופא שיניים מורח לפני הזריקה. מצטער לנפץ אשליות. 

 

הם לא חודרים מספיק עמוק בשביל שהאלחוש יהיה רלוונטי. לזריקה או סיכה.

 

אתה יודע מה. אולי קצת לסיכות זה יעזור. לא בטוח. לדעתי לא.

פורסם

אני עדיין זוכר שבגיל 5 או 6 עקרו לי ציפורן איתו.

 

מאז כבר יצא לי להעיף לעצמי ציפורן ועם הספריי כאב הרבה פחות אפילו בעיניים של ילד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...