Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליס פור יו רכב ללא אחריות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כל הגירים הרציפים הם מייצרים שבבים מכיוון שלפעמים השרשרת מחליקה על מתכת, גיר רציף צריך להחליף שמן כל 60000 קמ מקסימום כולל החלפת 2 פילטרים וניקוי המגנטים רק כך תבטיח אריכות ימים ללא בעיות.

יש נטיה ליצרני רכב להכריז שהגיר הוא ללא טיפול לכל חיי הרכב,מדובר בשקר,המטרה להראות שמבחינה שיווקית אתה לא צריך להוציא כסף על טיפול בגיר.

אצלך סבירות גבוהה שיש לך כבר נזק כניראה באחד השסתומים.

החלפת שמן עדיף שתיתבצע במוסך מורשה ורק עם שמן ופילטרים מקוריים של ניסאן,לא מחפשים קיצורי דרך ולא חוסכים זה יעלה לך בהרס גיר.

אם תימצא מכון גירים שמוכן לטפל במודול שסתומים מבלי לפרק את הגיר ויפתור הבעיה תצא בזול אם לא תחליף לגיר מפירוק ושוב רק שמן ופילטרים מקוריים לפי הפרצדורה של ניסאן ללא קיצורי דרך.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

למיטב ידיעתי בגיר הזה מחליפים נוזל כל 60000 או 4 שנים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, levy כתב:

כל הגירים הרציפים הם מייצרים שבבים מכיוון שלפעמים השרשרת מחליקה על מתכת, גיר רציף צריך להחליף שמן כל 60000 קמ מקסימום כולל החלפת 2 פילטרים וניקוי המגנטים רק כך תבטיח אריכות ימים ללא בעיות.

יש נטיה ליצרני רכב להכריז שהגיר הוא ללא טיפול לכל חיי הרכב,מדובר בשקר,המטרה להראות שמבחינה שיווקית אתה לא צריך להוציא כסף על טיפול בגיר.

אצלך סבירות גבוהה שיש לך כבר נזק כניראה באחד השסתומים.

החלפת שמן עדיף שתיתבצע במוסך מורשה ורק עם שמן ופילטרים מקוריים של ניסאן,לא מחפשים קיצורי דרך ולא חוסכים זה יעלה לך בהרס גיר.

אם תימצא מכון גירים שמוכן לטפל במודול שסתומים מבלי לפרק את הגיר ויפתור הבעיה תצא בזול אם לא תחליף לגיר מפירוק ושוב רק שמן ופילטרים מקוריים לפי הפרצדורה של ניסאן ללא קיצורי דרך.

 

תודה .גם אני הבנתי שזה כנראה לא החליפו שמן בגיר .

אבל שפניתי למוסך אמרו שלא מחלפים שמן בגיר הזה אלוהים יודע למה .

עכשיו גיר מפרוק נישמע הפיתרון הטוב ביותר

פורסם

בדוק גם עם יניב מי.ס. גירים בסגולה.

צריך לאבחן לפני שקובעים מה צריך לעשות.

אגב, ממה שבדקתי לפני שנה וחצי, גיר מפירוק/יבוא/ווטאבר עולה סביב 5000-6000 ש"ח.

והכי חשוב בעולם--כל מה שאומרים לך במוסך היבואן, תעשה הפוך. 😝

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
בתאריך 17.11.2021 בשעה 00:00, GABIUBOGI כתב:

המחיר של הגיר נראלי קצת תלוש, אצלי הלך גיר בניסאן סנטרה - 14 חדש,6 מפירוק.

בסוף דחפתי אותה עם הגיר הדפוק לטרייד אין, בדיוק מה שקרה עם המיקרה שקנית.

סנטרה,אלמרה,קשקאי הראשון,ג'וק ,מיקרה עם גיר רציף שמתפגר ממש מהר.

הסנטרה שלי אגב התגלגלה לסוחר מנתניה, עכשיו מפורסמת בפייסבוק ב52,000.

ראו הוזהרתם.

תשלח הודעה על המספר של הרכב באתר משומשת

https://meshumeshet.com/

תודה :-)

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, אליה כתב:

בדוק גם עם יניב מי.ס. גירים בסגולה.

צריך לאבחן לפני שקובעים מה צריך לעשות.

אגב, ממה שבדקתי לפני שנה וחצי, גיר מפירוק/יבוא/ווטאבר עולה סביב 5000-6000 ש"ח.

והכי חשוב בעולם--כל מה שאומרים לך במוסך היבואן, תעשה הפוך. 😝

כן אני ידבר איתי הוא מופיע הרבה פה אז כנראה הוא יודע את העבודה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 19.11.2021 בשעה 09:40, גיר רציף כתב:

שאלתי על שמן גיר במוסך המורשה הם טוענים שלא מחלפים שמן בגיר הזה

במכון הגירים שמשפצים את הגיר טוענים שסוג המתכת לא מוצלח השרשרת מתחילה להוריד שבבים וזה מה שמפרק את הגיר מבפנים .

 

 

כל הרצועות בגיר רציף מייצרות שבבים כולל טויוטה

ולכן חובה להחליף את השמן בגיר

×
×
  • תוכן חדש...