Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אשמח לחוות דעת על קיה נירו PHEV


ChaoscripT
שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אשמח לשמוע את דעתכם/חוות דעת על הרכב קיה נירו PHEV (דגם הפלאג אין),

איך הוא מבחינת צריכת דלק, עלויות תחזוקה, בלאי, ירידת ערך, חלקים וכו'.

 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לי נירו פלאג אין בליסינג, היא חדשה, אז לא אוכל להחכים אותך לגבי אמינות ותקלות.
לגבי צריכת הדלק, במצב ספורט, בנסיעה הררית מהבית לעבודה + הפקקים של המרכז אני מוציא 1:16.5 (נבדק במשאבת דלק) מבלי לנסות לחסוך.
לשם הסקרנות נסעתי כמה ימים בנסיעה רגועה, ללא מצב ספורט - והגעתי לצריכה של 1:20.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, דור-- כתב:

לשם הסקרנות נסעתי כמה ימים בנסיעה רגועה, ללא מצב ספורט - והגעתי לצריכה של 1:20.

זה מה שעושה HEV ולא PHEV.
אם יוצא לך גם להטעין בין לבין הממוצע בין 1:30-35,מניסיון.
אכן אתה צודק בקשר לצריכה הכי גרוע,כאשר נוהגים בצורה שמאתגרים VMAX כל הזמן ובמצב ספורט.
בקיצור זה תלוי בהרבה גורמים,טנק (42 ליטר) מספיק בין 800-1300 ק"מ.
כאשר כל הזמן מטעין כמו פלאפון והנסיעות בטווחים של 50 ק"מ,חופשי יכול לעשות בין 1500-2000 ק"מ.
יש כמה דיונים בקבוצה שכמה אנשים במרכז שמשתמשים רק לנסיעות קצרות עשו גם 2400 ק"מ .
וטעינה מלאה בבית פחות מ-5 ש"ח.
בקיצור אין עוד רכב VFM כזה בשוק המקומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי צריך לקנות לא הייתי קונה PHEV.

 

סוללת ליתיום מחזיקה כמות מסוימת של מחזורי טעינה.

 

אופן השימוש של רכבי PHEV מגלם טעינה מלאה ופריקה מלאה של הסוללה באופן תכוף.

לכן הסוללה נשחקת מהר יותר מרכב היברידי או חשמלי.

 

גילוי נאות , לי אין רכב כזה. המידע מקריאה בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור מגיב טיפוסי,שמגבש דעה נחרצת מתוך קריאה בלבד !!
אז הנה קצת עובדות,בתור בעלים של אחד כזה עם 105000 ק"מ מתוכם 52000 נעשה רק על החשמל,תציץ קצת כמה חשמל שתה בפחות מ-3 שנים,מטעין אותו כמו פלאפון לפעמים 3 פעמים טעינה מלאה,בכל מקום שעוצר ישר תוקע בשקע סטנדרטי,וזה עוד Lithium-polymer,אני על דגרדציה של 1% אחרי הנתונים האלו,ולא לדבר שחברה היחידה שנותן ביטוח במחיר סביר,250 ש"ח ל-15000 או שנה (לפי מספרים שלכם,הבנתם שאני אעשה 3 פעמים בשנה).

PHEV_1.thumb.jpeg.408c7f3b02dd1e84df65e8259de10d5c.jpegPHEV_2.thumb.jpeg.62796dc7346d7aef0ad0e8baf18bed01.jpeg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

בקיצור מגיב טיפוסי,שמגבש דעה נחרצת מתוך קריאה בלבד !!
אז הנה קצת עובדות,בתור בעלים של אחד כזה עם 105000 ק"מ מתוכם 52000 נעשה רק על החשמל,תציץ קצת כמה חשמל שתה בפחות מ-3 שנים,מטעין אותו כמו פלאפון לפעמים 3 פעמים טעינה מלאה,בכל מקום שעוצר ישר תוקע בשקע סטנדרטי,וזה עוד Lithium-polymer,אני על דגרדציה של 1% אחרי הנתונים האלו,ולא לדבר שחברה היחידה שנותן ביטוח במחיר סביר,250 ש"ח ל-15000 או שנה (לפי מספרים שלכם,הבנתם שאני אעשה 3 פעמים בשנה).

PHEV_1.thumb.jpeg.408c7f3b02dd1e84df65e8259de10d5c.jpegPHEV_2.thumb.jpeg.62796dc7346d7aef0ad0e8baf18bed01.jpeg

תודה רבה על התגובה,

מה החברה נותנת באחריות שלה?

 

בנוסף, אשמח לשמוע על מחלות, בלאי, תיקונים, טיפולים במסך.

 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מגיע עם 5 שנים אחריות (פרטי) או 100K,המוקדם ביניהם,כמו שאתה רואה אני בשנתיים וחצי עברתי את האחריות.
בסביבות 30K,אני נוהג בכבישים בין עירוניים כמעט רק על אדפטיבי,הרכב בולם מאיץ לבד (זה מאוד תורם לצריכת דלק ושמירת רפידות),אני רק מפקח או בולם במקרה הצורך,אם אני רוצה לנהוג אגרסיבי פשוט עובר למצב ספורט,התחלתי לשמוע קצת חריקות בהורדת הילוך במיוחד בין 3-2 ,היה ידוע לי קצת היסטוריה של גיר DCT,בלי בעיות ישר אישרו לי החלפת מצמד 0 עלות,5 שעות הרכב היה מוכן.

2021-11-19_16-27-10.thumb.png.3b50e65d738676869843c40a01d2476f.png

 

מחלה ידוע זה EGR קולר,אבל לדגם PHEV לא ידוע לי,בחיים לא שמתי שום תוסף,בטח לא בוצע שום ניקוי,שימוש בשמן של טלקאר המעפן.
הדבר הסורר זה חיישן חמצן עליון בגלל המיקום שלו,פעם אחד נדלקה לי...מחקתי חזר אחרי 30K,לפני סיום אחריות,עשיתי יישור קו,גם הוחלפה ליתר ביטחון, 0 עלות

2021-11-19_16-25-59.thumb.png.10b3968a2e0fd0462d68ab57e3dab652.png

"רצון טוב" זאת הקללה של הענף,אבל הם מראש לא כאלו יקרנים כמו יצרנים אחרים,ולא מחפש לחסוך 200 ש"ח כל 15K,כאשר אני חיי את התחום,עובד מול מכונאים/חשמלאים ל-80% אני עדיין צריך להסביר להם מה זה PHEV,ולמה יש לי פתח טעינה,הרי זה היברידי,זה עובד רק במהירויות נמוכות :2gunfire:,אז מעדיף לא לתת להם לגעת אפילו להחליף נוזלים ופילטרים.
פילטר מזגן מחליף לבד,שרשרת תזמון,רפידות מקוריות כמו שאתה רואה ב-105K אין צורך להחליף,מצתים אולי אעשה לפני 120K לא חובה.
בטיפול אחרון גם וידאתי עדכון מודלים,כי זה הכי נוח דרך סורק מקורי KDS,אבל אני לא דוגמא,יודע מה ואיך לדרוש דברים במוסך.

ונגיע סוללות מתח גבוה,"הגביע הקדוש" של כל גיבורי מקלדת,מומחים מטעם עצמם,שמפגיזים עם כל מני קישקושים לא מבוססים,על סמך כל מני תאוריות הזויות.
אם אתה מסודר,ויודע למצות זכויות,תדאג לרצף ביטוחי,וזה שם המשחק,מעט לפני סיום אחריות,עושים בדיקת סוללה בחינם,וקונים כל פעם 15K או שנה הארכה,לרוב המוחלט של אנשים יספיק 10 שנים על סוללה או 200K,ממילה יחזיקו פחות מזה ברכב,ומחליפים רק תא פגום לא קומפלט,וזה פשוט.
קיה הכי זולים,טויוטה העלו ל-400 ש"ח ואני חושב שמחייבים על בדיקת סוללה.
BATW1.thumb.jpeg.2b1fe993fa8a7afb10cce013244f19e6.jpeg

 

https://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2020/01/40606-c-alon_sg.pdf

בקיצור תעשו את המתמטיקה לפי צילום של סורק על כמות הטעינה קילומטראז של מנוע חשמלי,אני יכול לגלות שחסכתי יותר בדלק מאשר מירידת ערך של הרכב,גם במחירון משוקלל ק"מ גבוה,אחד הרכבים עם VFM הטובים לפי TCO,מפוצץ טכנולוגיה מודרנית,אבל זה לא יעזור,בשביל ישראלי מצוי,חולה סטיגמות/רכב זה סמל סטטוס,זה פחמנוע אסייתי,אין על השיק הצרפתי,או גרמניות או סקודה,וטוב שכך,כמה שיותר מהם,יהיה לי הרבה פרנסה בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

אני נוהג בכבישים בין עירוניים כמעט רק על אדפטיבי,הרכב בולם מאיץ לבד (זה מאוד תורם לצריכת דלק ושמירת רפידות),

לא יודע מאיפה הגיעה המיסקונספציה הזו. בקרת שיוט תהיה תמיד פחות חסכונית מנהג, שנוהג חסכוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת האשמה שלי במיסקונספציה אתה מבסס על עובדות בתור בעלים של PHEV,יש לך ניסיון,או סתם ניחושים,כי אחרת אפילו אין טעם להסביר לך למה זה כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

ואת האשמה שלי במיסקונספציה אתה מבסס על עובדות בתור בעלים של PHEV,יש לך ניסיון,או סתם ניחושים,כי אחרת אפילו אין טעם להסביר לך למה זה כך.

אין קשר לדגם כזה או אחר. יש הבדל בין נהג שרואה רחוק וצופה עתיד, לבין מערכת שהיא גולם שמגיב למה שקורה עד 200 מטר לפניו, ובכלל לא מתייחס לרמזורים/ עליות/ ירידות/ עומס תנועה

עריכה אחרונה על ידי FARM
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור בחיים לא נהגת או היה לך PHEV,להתעכב על דקויות של איך עובד בלימה רגנרטיבית/רגישות איך לוחצים מצערת ,יהיה בזבוז זמן מבחינתי,לכן אמשיך לחיות במיסקונצפציה שלי בשבילך .

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

הרכב מגיע עם 5 שנים אחריות (פרטי) או 100K,המוקדם ביניהם,כמו שאתה רואה אני בשנתיים וחצי עברתי את האחריות.
בסביבות 30K,אני נוהג בכבישים בין עירוניים כמעט רק על אדפטיבי,הרכב בולם מאיץ לבד (זה מאוד תורם לצריכת דלק ושמירת רפידות),אני רק מפקח או בולם במקרה הצורך,אם אני רוצה לנהוג אגרסיבי פשוט עובר למצב ספורט,התחלתי לשמוע קצת חריקות בהורדת הילוך במיוחד בין 3-2 ,היה ידוע לי קצת היסטוריה של גיר DCT,בלי בעיות ישר אישרו לי החלפת מצמד 0 עלות,5 שעות הרכב היה מוכן.

2021-11-19_16-27-10.thumb.png.3b50e65d738676869843c40a01d2476f.png

 

מחלה ידוע זה EGR קולר,אבל לדגם PHEV לא ידוע לי,בחיים לא שמתי שום תוסף,בטח לא בוצע שום ניקוי,שימוש בשמן של טלקאר המעפן.
הדבר הסורר זה חיישן חמצן עליון בגלל המיקום שלו,פעם אחד נדלקה לי...מחקתי חזר אחרי 30K,לפני סיום אחריות,עשיתי יישור קו,גם הוחלפה ליתר ביטחון, 0 עלות

2021-11-19_16-25-59.thumb.png.10b3968a2e0fd0462d68ab57e3dab652.png

"רצון טוב" זאת הקללה של הענף,אבל הם מראש לא כאלו יקרנים כמו יצרנים אחרים,ולא מחפש לחסוך 200 ש"ח כל 15K,כאשר אני חיי את התחום,עובד מול מכונאים/חשמלאים ל-80% אני עדיין צריך להסביר להם מה זה PHEV,ולמה יש לי פתח טעינה,הרי זה היברידי,זה עובד רק במהירויות נמוכות :2gunfire:,אז מעדיף לא לתת להם לגעת אפילו להחליף נוזלים ופילטרים.
פילטר מזגן מחליף לבד,שרשרת תזמון,רפידות מקוריות כמו שאתה רואה ב-105K אין צורך להחליף,מצתים אולי אעשה לפני 120K לא חובה.
בטיפול אחרון גם וידאתי עדכון מודלים,כי זה הכי נוח דרך סורק מקורי KDS,אבל אני לא דוגמא,יודע מה ואיך לדרוש דברים במוסך.

ונגיע סוללות מתח גבוה,"הגביע הקדוש" של כל גיבורי מקלדת,מומחים מטעם עצמם,שמפגיזים עם כל מני קישקושים לא מבוססים,על סמך כל מני תאוריות הזויות.
אם אתה מסודר,ויודע למצות זכויות,תדאג לרצף ביטוחי,וזה שם המשחק,מעט לפני סיום אחריות,עושים בדיקת סוללה בחינם,וקונים כל פעם 15K או שנה הארכה,לרוב המוחלט של אנשים יספיק 10 שנים על סוללה או 200K,ממילה יחזיקו פחות מזה ברכב,ומחליפים רק תא פגום לא קומפלט,וזה פשוט.
קיה הכי זולים,טויוטה העלו ל-400 ש"ח ואני חושב שמחייבים על בדיקת סוללה.
BATW1.thumb.jpeg.2b1fe993fa8a7afb10cce013244f19e6.jpeg

 

https://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2020/01/40606-c-alon_sg.pdf

בקיצור תעשו את המתמטיקה לפי צילום של סורק על כמות הטעינה קילומטראז של מנוע חשמלי,אני יכול לגלות שחסכתי יותר בדלק מאשר מירידת ערך של הרכב,גם במחירון משוקלל ק"מ גבוה,אחד הרכבים עם VFM הטובים לפי TCO,מפוצץ טכנולוגיה מודרנית,אבל זה לא יעזור,בשביל ישראלי מצוי,חולה סטיגמות/רכב זה סמל סטטוס,זה פחמנוע אסייתי,אין על השיק הצרפתי,או גרמניות או סקודה,וטוב שכך,כמה שיותר מהם,יהיה לי הרבה פרנסה בעתיד.

אתה מטפל במוסך יבואן?

מה המחירים לטיפולים?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

הרכב מגיע עם 5 שנים אחריות (פרטי) או 100K,המוקדם ביניהם,כמו שאתה רואה אני בשנתיים וחצי עברתי את האחריות.
בסביבות 30K,אני נוהג בכבישים בין עירוניים כמעט רק על אדפטיבי,הרכב בולם מאיץ לבד (זה מאוד תורם לצריכת דלק ושמירת רפידות),אני רק מפקח או בולם במקרה הצורך,אם אני רוצה לנהוג אגרסיבי פשוט עובר למצב ספורט,התחלתי לשמוע קצת חריקות בהורדת הילוך במיוחד בין 3-2 ,היה ידוע לי קצת היסטוריה של גיר DCT,בלי בעיות ישר אישרו לי החלפת מצמד 0 עלות,5 שעות הרכב היה מוכן.

2021-11-19_16-27-10.thumb.png.3b50e65d738676869843c40a01d2476f.png

 

מחלה ידוע זה EGR קולר,אבל לדגם PHEV לא ידוע לי,בחיים לא שמתי שום תוסף,בטח לא בוצע שום ניקוי,שימוש בשמן של טלקאר המעפן.
הדבר הסורר זה חיישן חמצן עליון בגלל המיקום שלו,פעם אחד נדלקה לי...מחקתי חזר אחרי 30K,לפני סיום אחריות,עשיתי יישור קו,גם הוחלפה ליתר ביטחון, 0 עלות

2021-11-19_16-25-59.thumb.png.10b3968a2e0fd0462d68ab57e3dab652.png

"רצון טוב" זאת הקללה של הענף,אבל הם מראש לא כאלו יקרנים כמו יצרנים אחרים,ולא מחפש לחסוך 200 ש"ח כל 15K,כאשר אני חיי את התחום,עובד מול מכונאים/חשמלאים ל-80% אני עדיין צריך להסביר להם מה זה PHEV,ולמה יש לי פתח טעינה,הרי זה היברידי,זה עובד רק במהירויות נמוכות :2gunfire:,אז מעדיף לא לתת להם לגעת אפילו להחליף נוזלים ופילטרים.
פילטר מזגן מחליף לבד,שרשרת תזמון,רפידות מקוריות כמו שאתה רואה ב-105K אין צורך להחליף,מצתים אולי אעשה לפני 120K לא חובה.
בטיפול אחרון גם וידאתי עדכון מודלים,כי זה הכי נוח דרך סורק מקורי KDS,אבל אני לא דוגמא,יודע מה ואיך לדרוש דברים במוסך.

ונגיע סוללות מתח גבוה,"הגביע הקדוש" של כל גיבורי מקלדת,מומחים מטעם עצמם,שמפגיזים עם כל מני קישקושים לא מבוססים,על סמך כל מני תאוריות הזויות.
אם אתה מסודר,ויודע למצות זכויות,תדאג לרצף ביטוחי,וזה שם המשחק,מעט לפני סיום אחריות,עושים בדיקת סוללה בחינם,וקונים כל פעם 15K או שנה הארכה,לרוב המוחלט של אנשים יספיק 10 שנים על סוללה או 200K,ממילה יחזיקו פחות מזה ברכב,ומחליפים רק תא פגום לא קומפלט,וזה פשוט.
קיה הכי זולים,טויוטה העלו ל-400 ש"ח ואני חושב שמחייבים על בדיקת סוללה.
BATW1.thumb.jpeg.2b1fe993fa8a7afb10cce013244f19e6.jpeg

 

https://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2020/01/40606-c-alon_sg.pdf

בקיצור תעשו את המתמטיקה לפי צילום של סורק על כמות הטעינה קילומטראז של מנוע חשמלי,אני יכול לגלות שחסכתי יותר בדלק מאשר מירידת ערך של הרכב,גם במחירון משוקלל ק"מ גבוה,אחד הרכבים עם VFM הטובים לפי TCO,מפוצץ טכנולוגיה מודרנית,אבל זה לא יעזור,בשביל ישראלי מצוי,חולה סטיגמות/רכב זה סמל סטטוס,זה פחמנוע אסייתי,אין על השיק הצרפתי,או גרמניות או סקודה,וטוב שכך,כמה שיותר מהם,יהיה לי הרבה פרנסה בעתיד.

 

תודה רבה על הפירוט.

אם אין לי אפשרות להקמת עמדת טעינה בבית (בשאיפה שבדירה הבאה שאשכור אנסה לוודא שתהיה אפשרות כזו),

האם היית ממליץ בכל זאת ללכת על ה פלאג אין או עדיפה ההיברידית הרגילה?

יש הבדל מהותי בינהן מלבד החוסר בסוללה הנטענת?

ההפרש במחיר יחסית לא גדול אז אני אני תוהה אם לא שווה להשקיע.

אגב מה זמן ההטענה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2019 כאשר אני קניתי,ההבדל במחירון בין HEV ל-PHEV היה 18K,כי שלי היה עם מזגן מפוצל,משטח טעינה,גג נפתח,כסא נהג חשמליים וכמובן מנוע חשמלי נוסף 60 כ"ס שמאוד חשוב,לפי דעתי למנוע היברידי האנמי הזה,אנשי מכירות שאין להם שמץ של מושג איך להסביר פער כזה,לכן חוץ 2 שתי מקומות בארץ,בעולמי תצוגה בכלל לא הציגו PHEV,רק הסבירו שהתא מטען קטן יותר (חלקם אפילו לא ידעו שאין גלגל רזרבי).
מדגם שלי נמכר בין 200-300 אני חושב,אפשר להשיג מידע מדויק למי שיש כח.
בסוף 2019 יצא "מתיחת פנים" הפרט הבולט,צורת פנסים,צורת דאשבורד ואופציות לגודל מסכים,פנסי לד....היבואן "תפר דגם" מותאם לציי רכב,ובאמת הפער הפך לזניח של 3-5K,שכל מי שמבין קצת בתפקוד רכב,אני לא רואה למה לא לבחור PHEV ! מה יהיה שנה הבאה שמשווים מיסוי היברידי לICE רגיל ו-PHEV נשאר עדיין עם הטבה (פחותה),טכנית אפילו אמורה להיות יותר זולה,נראה ונחייה.
עכשיו לכל ה"פוביה" מסביב ל"אין לי עמדת טעינה".
זה לא רכב חשמלי !!!!!
המהנדסים הוסיפו סוללה נוספת 8.9KWH איפה שאמור להיות גלגל רזרבי,בנוסף לקיים מתחת למושבים האחוריים של מנוע היברידי,בדיעבד הבנתי שזה קטע ייחודי של קיה,(לידע כללית,היבואן מתייחס אליהם כסוללה אחד,מבחינת אחריות),שאותה אפשר למלא חיצונית מכל שקע 10A נורמלי,והמקסימום שלו זה כמו של כיריים אינדוקציה או מזגן מעל 2.5 כ"ס שדורש "שקע כח/סיקון" אבל זה מקצר טעינה רק בחצי שעה גג,או נטען בעזרת אנרגיות רגנרטיביות.
תעשו חיפוש בפורום,הרבה דברים כבר מוסברים על דגם הזה.
אני עם בית פרטי,ולא היה שום טעם להקים "עמדת טעינה",תכינו כבל "סבתא איכותית" תתייחסו לרכב הזה כמו פלאפון,תלמדו לשלוט ידנית בכפתור EV/HEV....ויהיה לכם חיוך ענקי על הפנים שלכם מבחינת צריכת דלק,ועזבו מכל ה"גיבורי מקלדת" שרושמים כל מני %$#$% על סמך ניחושים או קריא בפורומים !

לפני 3 שעות, ChaoscripT כתב:

אתה מטפל במוסך יבואן?

מה המחירים לטיפולים?

בגלל זה רשמתי קללת "רצון טוב" עד 95K כן,שבוע הבאה 105K -לא !!
עלות זה תלוי מהבנה שלך וכשר מיקוח שלך,אבל גם אם אין לך זה יהיה בסקלה הנמוכה בין היצרנים !

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי קיורטוש,  גם אני מתעניין ברכב הזה ושיש לי כמה שאלות בנוגע אליו

אחרי כמה קילומטרים החליפו לך את הקלצ'ים? כמה זה יעלה לדעתך אם יהיה צורך להחליף פעם נוספת על חשבונך כולל עבודה?

אתה יודע אם המערכת הרגנרטיבית טוענת גם את הסוללה הגדולה או רק את הקטנה?

אתה שיש מנוע חשמלי נוסף של 60 כ"ס. אתה בטוח שזה מנוע נוסף או מנוע גדול יותר ביחס לנירו היבריד רגילה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...