Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת אבטחה - stand alone


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מחפש פתרון של מצלמת אבטחה אבל בתצורת stand alone.

המצלמה צריכה לעמוד בתנאי חוץ, צריכה להכיל כניסה לכרטיס זיכרון בנפח של לפחות 256 ועם איכות גבוהה.

כהשוואה, שמתי את הפלאפון שלי (גלקסי 9+) על חצובה היכן שהמצלמה צריכה להיות והאיכות הייתה יותר ממספקת (כולל בלילה). צילום בFHD 30FPS.

מצאתי את זאת וקיבלתי עליה הצעת מחיר של 950.

https://www.dahuasecurity.com/products/All-Products/Network-Cameras/Consumer-Series/4MP/IPC-HFW1435S-W-S2

אופציה אחרת שאני חושב עליה זה מצלמה קומפקטית יותר, משהו שדומה למצלמת רכב ולתת לה מתח מpower bank של 30,000mah.

השאלה כמה זה זה יחזיק והאם אתם מכירים מצלמה כזאת.

אני לא צריך את המצלמה באופן קבוע, אלא רק בשביל לתפוס רגע ספציפי.

 

 

פורסם (נערך)

לא הבנתי, יש מתח במקום שאתה רוצה להציב מצלמה? או שהיא תקבל מתח מpower bank?

אם אתה מחפש פתרון זול, הייתי הולך על מצלמת שאיומי והחברות בת תחת המותג שלהן.

כמו זו לדוגמא שצרפתי קישור מטה שהיא גם ptz, עם יכולת מעקב אחר אובייקט נע, יכולת שמע ושידור קול, הגדרת הקלטה בעת זיהוי תנועה וקבלת התראה.

אם תביר יותר טוב את הצורך אולי יהיה אפשר להתאים מצלמה שתתאים יותר. 

https://a.aliexpress.com/_vS8hqg

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לאחר מחשבה, תהיה אספקת מתח קבועה למצלמה. 

אני לא מחפש זול בהכרח, אלא משהו עם תמונה איכותית ברמת זיהוי פנים כמעט, גם בלילה.

מרחק צילום כ-10 מטרים.

 

פורסם
לפני 12 דקות, shachar187 כתב:

מרחק צילום כ-10 מטרים.

 

אני מבין שיש לך חרא של שכנים או שזה רק אצלי.. 

גם אני מחפש מצלמה שתהיה בחוץ, אבל צריך שתהיה עמידה בפני הרס\תלישה וכדומה. השכנה כבר כמה פעמים תלשה מהמקום את המצלמה\בית מנורות וכדומה. 

 

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 56 דקות, shachar187 כתב:

יש לי שכן כוכב..

לא פוסח על אף רכב.

 

קללה שכנים נצנצים

 

@FiS 

אולי תוכל בבקשה לעזור?  תוכל לתת המלצה על מצלמת חוץ כלשהיא?

תודה מראש

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אנסה להבין קצת יותר טוב את הדרישות שלך, הבנתי שאתה רוצה את המצלמה באופן זמני;
1) מה המיקום הפוטנצאילי להתקנה שלה? על קיר חיצוני (המצלמה תהיה חשופה לכל מי שמבחין בה) או בתוך בית\רכב?
2) לקדוח בקיר על מנת לקבע אותה רלוונטי? 
3) אתה מעוניין לצפות בצילומים online דרך הפלאפון או שמספיק בסוף היום לעבור על הצילומים (ז"א מצלמה בלי WIFI)?

3.1) במקום שהמצלמה תותקן יש קליטת WIFI מספקת?

4) האם המקום שעתיד להיות מצולם מואר בלילה או שצריך שלמצלמה יהיה IR?

5) תרצה שהמצלמה תתריע לך בזמן אמת על תזוזה?

 

 

 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני לא יודע לגבי פות"ש אבל אצלי:

1. המצלמה תהיה מותקנת בקומה אחרונה מתוך 4 קומות. על הקיר החיצוני.

2. כן. 

3. צריך wifi

3.1. תהיה קליטת wifi.

4. מואר חלקית - חובה IR

5. פיצ'ר נחמד שלא אסרב אם יהיה במצלמה. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

@FiS

1. המצלמה תהיה מותקנת בחוץ.

כפי שאתה רואה בתמונה זה מצב בעייתי מבחינת המיקום.

המצלמה צריכה להיות מוצבת באזור של העיגול האדום ולהשקיף על החניה באזור השחור.

כלומר, היא צריכה להיות גבוהה. מה שמשאיר אותי עם התקנה על גג רעפים (לא נראה לי אפשרי) או הצבה על העמוד המסומן בירוק.

החיסרון בהתקנה על העמוד - המצלמה מאוד גלויה.

2. בהתאם לאחד

3.כן

3.1. בהתאם לאחד וצריך לבדוק עם בעלת הדירה.

4. יש תאורת רחוב, לא יודע אם מספקת ולכן IR עדיף ליתר ביטחון.

מצרף תמונות שאחת מהן ממצלמות האבטחה הקיימות והשנייה לקוחה מצילום פריים בווידאו שצולם בפלאפון בחושך.

הבדלי האיכות גדולים.

20201109_145755.jpg

VideoCapture_20211115-204111.jpg

VideoCapture_20211115-204154.jpg

פורסם

אי אפשר להתקין על עמודי הפרגולה?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

אענה לשניכם כי זה פחות או יותר אותו הדבר, 
בגדול כל המצלמות הזולות עד 50$ מאליאקספרס דומות באיכות, ההבדל העיקרי הוא הממשק משתמש (אפליקציה) ושירותי ענן.

 

המצלמת אבטחה הכי מוזמנת מאליאקספרס היא של  ANBIUX לא מכיר אתה המותג אבל החנות מומלצת, בנוסף יש לה 27 אלף הזמנות וכמעט 10,000 ביקורות ודירוג כללי של 4.8 אז זה נראה מוצר אמין. https://s.click.aliexpress.com/e/_AngZGY
נראה שהאיכות שלה טובה יחסית ואפשר לזהות פרצוף ממרחק

 

גם ה-Xiaomi XiaoVV שהומלצה כאן למעלה טובה.

 

אני לא ממליץ לקנות מצלמות מדבקה עם מיתוג ישראלי כמו provision למשל, בנוסף לזה שהן אותן המצלמות שתמצאו באליאקספרס רק במחיר גבוה הרבה יותר,
 בעבר עבדתי בבאג ששיווקו מצלמות חיצוניות,  סוכן המכירות שלהם לא ממש האמין במוצרים שלהם. מה שכן הלך טוב היו ה-yi אבל הן פחות רלוונטיות למקרה זה.

 

 

אם הצילום היה במרחק קרוב יותר הייתי ממליץ על yi Outdoor, חברה מעולה וממשק נוח אבל איכות הצילום למרחק לא טובה במיוחד.
https://s.click.aliexpress.com/e/_AEgCMy

עריכה אחרונה על ידי FiS
  • אהבתי 3

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תודה על ההמלצה. אקנה בקרוב. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בא לי בזמן השרשור הזה.

 

אני קניתי כבר לפני כמה שנים מצלמת ip קבועה פשוטה מאליארספרס (של besder, אם המותג-מדבקה הספציפי משנה).

Screenshot_20211203-163233.thumb.png.6ff58b8703269bd15bb1644005dadd69.png

היא עובדת עם האפליקציה של xmeye, והצלחתי להפעיל אותה גם מהמחשב עם ispy.

 

 

הוספתי לאחרונה מצלמה ממונעת של מותג העל הבא:

Screenshot_20211203-162517.thumb.png.157638e7ae0baac00e7412b1a3268d69.png

היא עובדת עם אפליקציה בשם yi iot, ולא מוכנה לעבוד עם הispy.

 

חשבתי, לצרף בהמשך גם nvr פשוט כלשהו, ועוד מצלמה או שתים.

 

הבעיה היא, שהמצלמות לא מוכנות לעבוד באותה אפליקציה בכלל.

(ניסיתי להוסיף את כל אחת מהן באפליקציה של השניה).

 

לי היה מובן מאליו שיש איזה שהוא סטנדרט, שמאפשר חיבור בין מצלמות.

מסתבר שטעיתי.

 

יש משהו לעשות, חוץ מלהתחיל מחדש את אוסף המצלמות?

 

*שתיהן מחוברות חוטית לרשת הביתית, המצלמה החדשה מתעקשת לשמור גם על חיבור וווייפיי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...