Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה נפטרים ממלאי ה-cx-30 שלהם זה סימן לבואה של מנוע skyactive x?


civil_engine
שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, roy007 כתב:

זו הבעיה, שהיא לא תוכננה כאחת כזו.

הצורך שלי הוא סובייקטיבי, לא ברור על מה התרעומת.

 

וכן יש לי דוגמא

המערכות מולטימדיה ברכבים החדשים של קונצרן צמפיון.

 

חולק עליך. הטאצ גרוע. ממש. אם היית קונה טלפון והיו מביאים לך טאצ כזה היית צוחק על המוכר. איכשהוא ברכבים זה מתקבל על הדעת.

עריכה אחרונה על ידי avilior
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שהחזיק מאזדה עם קונטרולר לא מעט שנים 

 

קודם כל, לרכב יש טאץ, רק לא בנסיעה אלא רק בעמידה. ככה שאני לא מבין מה הטענה בדיוק

 

בנוסף, הקונטרולר זה אחד הדברים הכיפים ביותר שיש ברכב, נח ושימושי גם באמצע נסיעה, הלוואי והיה לי כזה בטסלה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למאזדה קונקט היה טאצ' בעמידה, זו המערכת שנראית ככה:

image.png.d00896fa36ef247c9472eca6af25fcc2.png

 

היא הייתה ב-3 הקודמת, ועדיין קיימת בחלק מהדגמים.

 

היא הוחלפה בדגמים החדשים במערכת אחרת, ללא טאצ' שנראית ככה:

Mazda_Connect_2020_home_screen-scaled.jp

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

זה עוזר להם כי יש הרבה מאוד לקוחות כולל אותי שאוהבים את המנועים הקלאסיים עם כמה שפחות כאב ראש, ועוד יעיל וחסכוני כמו של המאזדה, אז פגעו בול,

זו בדיוק הסיבה שהם היו היפניות היחידות אצלי ברשימה, כי מגיע להם שאפו על הביצוע והאיכות ללא פשרות.


מהשרשור הזה אנחנו למדים שזה לא עוזר להם כי אין להם הרבה מאוד לקוחות.
יש להם מעט לקוחות כמוך.

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

דווקא חברה פיצית, עם תקציבי פיתוח מוגבלים וכ"א מוגבל, מסתמכת בד"כ על שיתופי פעולה או קניית מערכות מבחוץ.

השקעה בפיתוח של רכב חשמלי, בלי שיתופי פעולה, בלי קנייה מספק חיצוני, יכולה להביא את החברה לתהום כלכלי.

 

אגב תחשוב על זה אחרת - הם משפרים את המנוע האטמוספרי, ואז יכולים אחרי זה לדחוף לו טורבו, זה ייתן תוצאה יותר טובה מאשר סתם לדחוף טורבו.

כן זה הביא את טסלה לתהום כלכלי מה אני אגיד לך...
אני לא חושב על זה אחרת כי זה מיותר. יצרנים אחרים משקיעים שבריר בפיתוח של מנועי בעירה פנימית, תוקעים טורבו עם מזרקים בלחץ גבוה וזה עושה את העבודה.
כן יש בעיות לפעמים. כן יש ריקול לפעמים, אבל הם לא משקיעים הון בפיתוח של מנוע סופר מגניב שעולה טונות כסף ללקוחות ונמכר במספרים זעומים, ובטח לא עושים את זה שתהליך החישמול כבר החל.

שוב מגיע כל הכבוד למאזדה שהם חדשניים, חושבים מחוץ לקופסה, רודפים אחרי איכות ושומרים על ייחודיות, אבל לפעמים המאמץ הזה פשוט מושקע באפיקים בלי עתיד וחבל.
אם המאמץ הזה היה מושקע באפיקים עם עתיד ברור יותר גם הם וגם הלקוחות היו יוצאים נשכרים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיכף יגיע סוף סוף @Pika007 ויסביר לך למה היופי ביפנים זה שהם מסמנים מטרה אבודה מראש ומתאבדים עליה.

אחרת, מה לעשות, הם לא היו יפנים.

לטוב ולרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, farkash7 כתב:

כן זה הביא את טסלה לתהום כלכלי מה אני אגיד לך...
אני לא חושב על זה אחרת כי זה מיותר. יצרנים אחרים משקיעים שבריר בפיתוח של מנועי בעירה פנימית, תוקעים טורבו עם מזרקים בלחץ גבוה וזה עושה את העבודה.
כן יש בעיות לפעמים. כן יש ריקול לפעמים, אבל הם לא משקיעים הון בפיתוח של מנוע סופר מגניב שעולה טונות כסף ללקוחות ונמכר במספרים זעומים, ובטח לא עושים את זה שתהליך החישמול כבר החל.

שוב מגיע כל הכבוד למאזדה שהם חדשניים, חושבים מחוץ לקופסה, רודפים אחרי איכות ושומרים על ייחודיות, אבל לפעמים המאמץ הזה פשוט מושקע באפיקים בלי עתיד וחבל.
אם המאמץ הזה היה מושקע באפיקים עם עתיד ברור יותר גם הם וגם הלקוחות היו יוצאים נשכרים.

 

טסלה לא מושקעת במנועי בנזין, אין לה מנועי בנזין קיימים לשפר.

 

זה הימור כלכלי לעשות את זה עם חברה, בתחום שהוא לא התחום שלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, farkash7 כתב:

אם מאזדה לא יתחילו להשקיע בפיתוח של רכב חשמלי אמיתי ויפסיקו עם השטויות הם עלולים למצוא את עצמם מפתחים אביזרי מין מדגם X ולא מכוניות.
באמת שהתבגרו כבר. שיקחו מנוע בנזין רגיל ויתקעו לו טורבו ובזה יסכמו את עידן הבנזין שלהם. חאלס עם המנועי טורבינה, בנזין שהוא דיזל, X שמיקס, חבל על הזמן המאמץ והכסף, הכיוון של התעשיה די ברור.

 

לפני 8 שעות, farkash7 כתב:

נו אז מגיע להם כל הכבוד.

איך זה בדיוק עוזר להם? מדובר בחברה פיצית. תקציבי הפיתוח שלה מוגבלים. כוח האדם שלה מוגבל. להשקיע כל כך הרבה זמן ומאמץ כדי לייעל מנועי בעירה פנימית בימינו זה טמטום.

הרי ברור לכל אחד הכיוון של התעשיה - הנעה חשמלית.

 

במקום להשקיע כל כך הרבה זמן ומשאבים שיקחו פשוט מנוע אטמוספרי סטנדרטי, ירכיבו לו טורבו, ויקבלו בדיוק את המנוע שהם צריכים עד תום עידן מנועי הבעירה הפנימית.

אתה בטוח שאתה יודע לבחור עבור מאזדה אסטרטגיה טוב יותר מההנהלה הנוכחית?

אסטרטגיה לטווח ארוך היא הימור. 

מאזדה מהמרים על בנזין וההימור שלהם לא חסר הגיון לדעתי. 

ראשית, כיוון התעשייה לא ברור לכל אחד. 

למשל לי הוא לא ברור. 

המעבר לרכבים חשמליים הוא לא טבעי, כזה שמגיע מהשטח אלא מונחת מלמעלה על יד רגולציה של האיחוד האירופי שאובססיבי לגבי מלחמה בהתחממות גלובלית.  

תקח את ישראל למשל: למרות פער עצום במיסוי לטובתו רכב חשמלי יקר משמעותית מרכב בנזין.  תשווה למשל מחיר 208 חשמלית ל208 בנזין. עכשיו, אם תדמיין את מחירי החשמליות אחרי שהמיסים יעלו לרמה שמקובלת היום על מכוניות בנזין.  אתה מבין למה אני לא חושב שהמעבר הוא טבעי? במדינות אחרות בעולם אם לצרכנים יהיה חופש בחירה ספק אם הם ירצו לשלם יותר על רכב בעל מאפיינים דומים שדורש תשתית שרכב בנזין לא דורש. 

  • אהבתי 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים
השרשור הזה יצא מפרופורציה.
גילוי נאות - אני הבעלים המאושר של CX30. אעלה מתי שהוא פוסט מפורט על הרכב - יש לי הרבה מה לאמר.
האוטו הזה מאוד יחודי. כל יום אני למד שהושקעה בפיתוח שלו המון מחשבה.
התקופה המוטורית הנוכחית מתאפיינת בסימני שאלה רבים שמזעזעים את ענף הרכב. וזה גורר "יציאות" של כל מיני יצרנים לכל מיני כיוונים.
לעניין הטאצ' במולטימדיה - בשרשור הנוכחי יש מהומה על לא מאומה. עם המערכת שיושמה ב CX30 - לדעתי (אם יורשה לי להגיד את דעתי) אין צורך בטאצ'. בכלל. הגלגלת על שלל כפתוריה פנטסטית, אינטואיטיבית, ויותר מכל - בטיחותית לשימוש.
ה CX30 וה 3 הנוכחית - נחשבות לדור "7" במזדה. הן סנונית ראשונה לעידן המוטורי המודרני, מעין "בלון ניסוי" איך הקהל יקבל את הרכבים החדשים של מזדה. ולראיה - ההכרזה של החברה על שפע ה SUV למיניהם שאמורים לצאת לשוק.
נכון, לא חשמלי, לא היברידי, ובארץ - גם לא טורבו. הולכים על קרקע שמרנית משהו - אבל בטוחה (למעט ה SkyActive-X - שגם זה בלון ניסוי). מצד שני - שלל אבזור מודרני, רמת בטיחות גבוהה (עפ"י המבחנים) ובניה חכמה של חבילה - שלטעמי היא מאוזנת - מאוד.
ה CX30 קודם כל ודבר ראשון - אוטו לנהג. כמו שהמזדות של פעם היו, ובשנים האחרונות האופי הזה מעט קהה.
שורה תחתונה - ספוילר - הזום זום חזר - ובגדול.

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.10.2021 בשעה 20:49, avilior כתב:

מאזדה רכב מצוין וגם אמין וגם יפייפה לטעמי. תא הנוסעים גם מאוד איכותי ויוקרתי מכל המשפחתומטיות שמסתובבות בכבישים. עשיתי עליה נסיעת מבחן ומדובר באחלה רכב. הבעיה העיקרית במאזדה היא צריכת הדלק. יש למאזדה 3 סטיגמה של צרכן דלק גבוה מהרכבים האחרים בסגמנט ומחיר הפרימיום לא עוזר לכל הסיפור הזה להמכר כמו שצריך. תמחור אגרסיבי יותר היה כמובן עוזר. לאחרונה חיפשתי רכב בסגמנט הזה והרכב היחידי שהיה במלאי היה מאזדה 3. גם באפס קילומטר, גם אצל היבואן, גם בהאצבק וגם 4 דלתות, רק תבחרו. כאילו במאזדה לא שמעו שיש מחסור בצ׳יפים. אין פז׳ו, אין סיאט, אין סקודה, אין טויוטה, אבל מאזדה יש ובערימות. מצד שני, לכו נסו להשיג cx5. בסגמנט הזה צריכת הדלק כבר די זהה בקבוצה ולמותג ולתא הנוסעים שהוא פרימיום לכל דבר יש ערך מוסף.

לכו נסו להשיג cx-5? הרכב הזה זמין באספקה מיידית, ב-0 ק"מ תקבל מהיום למחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Gavrik כתב:

לא מבין מה לא נכון בתמחור של מאזדה.

הCX-30 הוא עוף קצת מוזר הוא SUV-C קומפקטי על כל המשתמשע מכך. הוא מבוסס על הפלטפורמה של המאזדה 3 ולכן נמצא בקטגוריה אחת מעל כל הSUV-B הקטנים במתומחרים ב+-130 אלף שקל (סטוניק, וניו, 2008, קאמיק, CX-3).

 

הCX-30 הוא ג'יפון לאנשים שמחפשים את הערך המוסף של רכב מקטגוריה אחת מעל  (בידוד רעשים, הרגשה מוצקה, חומרים) אך לא צריכים את הגודל ומרוב הפנים של ג'יפון גדול.

 

אגב גם המנועים שלהם בפועל לא כאלו זללניים במיוחד בכביש מהיר, הדבר היחיד שבאמת חסר לדעתי זה מומנט ומדגש טורבו ברכבים שלהם. 

 

לא נסעצי בסטוניק.

אבל קאמיק רכב מאוד מרווח בפנים, לא נופל בהרבה מסקודה אוקטביה הקודמת.

מדדתי אפשרות להכנסת שלושה כסאות בטיחות. 

אין שום סיכוי שcx30 מרווח כמו קאמיק.

שקלתי אותו והוא נפל בגלל מנוע 1 ובעיקר בגלל תא מטען לעומת האוקטביה.

 

לפני 17 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...