Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה נפטרים ממלאי ה-cx-30 שלהם זה סימן לבואה של מנוע skyactive x?


civil_engine
שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 48 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

אני מוותר כי לא רוצה שייתעסקו לי ברכב עם התקנות חפוזות בבונדד.

מאמר שמראה שהצמיחה במכירות מאזדה ב 2021 באה בזכות המגרשים..

https://cars.walla.co.il/item/3463008

בארץ,מאזדה לאנטיס ואחריה מאזדה 3 לדורותיהן מזוהות עם ציי רכב.

קשה לשנות תדמית בת עשרות שנים של רכב ליסינג ולהפוך אותו לרכב פרימיום.

אם נוסיף למשוואה את העובדה שציי הרכב באותה תקופה העדיפו רכבים היברידיים והשוק הפרטי עבר לרכבי פנאי - לא קל להבין מדוע מאזדה 3 לא נמכרת בכמויות למרות שמדובר ברכב טוב.

ה- cx30 מתחרה בקטגוריה של רכבי פנאי מעוצבים כמו קיה xceed, טויוטה chr ואולי גם סיטרואן c4 החדשה.

למעט ה-chr ההיברידית כל הקטגוריה לא מוכרת הרבה ושוב, ה- cx30 עם מחיר גבוה יחסית לקטגוריה הקרוב כבר לרכבי פנאי כמו ספורטאז וטוסון שימושיים יותר ולכן לא מצליחה למכור הרבה יחידות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, mottis כתב:

בארץ,מאזדה לאנטיס ואחריה מאזדה 3 לדורותיהן מזוהות עם ציי רכב.

קשה לשנות תדמית בת עשרות שנים של רכב ליסינג ולהפוך אותו לרכב פרימיום.

אם נוסיף למשוואה את העובדה שציי הרכב באותה תקופה העדיפו רכבים היברידיים והשוק הפרטי עבר לרכבי פנאי - לא קל להבין מדוע מאזדה 3 לא נמכרת בכמויות למרות שמדובר ברכב טוב.

ה- cx30 מתחרה בקטגוריה של רכבי פנאי מעוצבים כמו קיה xceed, טויוטה chr ואולי גם סיטרואן c4 החדשה.

למעט ה-chr ההיברידית כל הקטגוריה לא מוכרת הרבה ושוב, ה- cx30 עם מחיר גבוה יחסית לקטגוריה הקרוב כבר לרכבי פנאי כמו ספורטאז וטוסון שימושיים יותר ולכן לא מצליחה למכור הרבה יחידות

 

 

מזוהות עם ציי רכב בגרסאות מופשטות ושונות מאלו של הצרכן הפרטי..

חוץ מזה אני דיברתי על ערוץ האפס קילומטר שנמכר בסוף לפרטיים ושוחק את מחירי הדגמים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, JohnnyEnglish כתב:

למה לקנות מאזדה 3 באמת?

אתה בונה על המרווח גחון האפסי?

 

נהגת על מאזדה 3 החדשה? 

אחרי שנוהגים בה,לא מבינים למה לשלם 200+ על a3 שהמאזדה 3 החדשה באותה רמה אם לא יותר טובה. 

 

כבר אי אפשר להשוות את מאזדה 3 החדשה למתחרים. 

המטרה שלה עכשיו זה לנסות לעשות תא איכותי כמו של במוו והיא בדרך לשם. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לרוב היבואנים, למאזדה אין כמעט בעיות מלאי, היצרן שולח להם כמה שהם מבקשים.

אבל במקום לנצל את המצב ולתמחר אגרסיבית כדי לשבור את השוק, דלק מוטורס מעדיפים לשחרר למגרשים בהנחות ענק, העיקר לא לפגוע במחיר המחירון.

כמו שאמרו כאן, במאזדה לא תקבלו אפילו שקל הנחה, ההנחה תהיה רק באבזור כדוגמת חיישני רוורס, אבל רכב מודל 2021  אמור להגיע עם זה כבר מהיצרן.
אבל אם אתה מגרש, ואני אפילו לא מדבר על חברות ליסינג, אלר סתם מגרש, תוכל למכור ב-0 ק"מ ב-15K הנחה. אכן גועל נפש.

בנוסף חברים, מה לעשות שה CX-30 הוא דגם שלא ממש מתאים לקהל הישראלי. נמוך מידי בשביל להחשב ג'יפון, אבל עדיין יקר ממאזדה 3 שגם ככה סובלת מתמחור יתר, מולטימדיה מקורית ללא מסך מגע (!), שיש הרבה אנשים שפוסלים את הרכב רק מהסיבה הזאת וצריכת דלק ממש גבוהה לפי הדיווחים בפורום שלהם בפייסבוק. 
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד חסרון גדול - cx30 רכב צפוף, יותר צפוף מאותה מאזדה 3 שחולקת איתה את הבסיס, יותר צפופה מהמתחרים באותו המחיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה רכב מצוין וגם אמין וגם יפייפה לטעמי. תא הנוסעים גם מאוד איכותי ויוקרתי מכל המשפחתומטיות שמסתובבות בכבישים. עשיתי עליה נסיעת מבחן ומדובר באחלה רכב. הבעיה העיקרית במאזדה היא צריכת הדלק. יש למאזדה 3 סטיגמה של צרכן דלק גבוה מהרכבים האחרים בסגמנט ומחיר הפרימיום לא עוזר לכל הסיפור הזה להמכר כמו שצריך. תמחור אגרסיבי יותר היה כמובן עוזר. לאחרונה חיפשתי רכב בסגמנט הזה והרכב היחידי שהיה במלאי היה מאזדה 3. גם באפס קילומטר, גם אצל היבואן, גם בהאצבק וגם 4 דלתות, רק תבחרו. כאילו במאזדה לא שמעו שיש מחסור בצ׳יפים. אין פז׳ו, אין סיאט, אין סקודה, אין טויוטה, אבל מאזדה יש ובערימות. מצד שני, לכו נסו להשיג cx5. בסגמנט הזה צריכת הדלק כבר די זהה בקבוצה ולמותג ולתא הנוסעים שהוא פרימיום לכל דבר יש ערך מוסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמאזדה קצת ירו להם ברגל עם ההתחכמות עם המסך מולטימדיה, מכיר לא מעט אנשים שזה דיל ברייקר עבורם שאין מגע במסך ברכב חדש.

האמת גם באופן אישי זה מוריד לי הרבה.

ועכשיו להביא את מנוע skyactive x במחיר עוד יותר גבוה, נראה לי פשוט מיותר.

איזה דרישה כבר יש למנוע הזה מהציבור הישראלי?!

מי יקנה מאזדה 3 במעל 180k?

 

הדבר שמאזדה מצטיינים בו זו הסחירות, שוק היד שנייה שלהם הוא בין הטובים שיש.

לא שזה מעניין את היבואן, אבל אותנו אולי…

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

 

מזוהות עם ציי רכב בגרסאות מופשטות ושונות מאלו של הצרכן הפרטי..

חוץ מזה אני דיברתי על ערוץ האפס קילומטר שנמכר בסוף לפרטיים ושוחק את מחירי הדגמים.

קשה להפוך תדמית של מותג המזוהה עם ציי רכב למותג פרימיום.

אין לי מושג לגבי מחירון הרכבים שנשחק, אבל כבר למעלה מעשור אם הגעתן של מכוניות המיני ב- 60kשח ואפדרויותהמימון הפתוחות לכולם יצרו מצב שיותר קל לקנות רכב חדש והביקוש לרכב משומש נמוך יותר.

מאזדה cx30 נכשל פה והיבואן מנסה להיפטר מהשאריות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, roy007 כתב:

לא אמרתי שהוא לא נוח, יש שאמרו אפילו בטיחותי יותר.

אבל אנשים רוצים טאצ׳

מוכן להחליף את הטאצ׳ שלי בקונטרולר בכל רגע נתון. לא חושב שזו הבעיה של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי avilior
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה לא מעניקים הנחות גדולות בסוכנות.

זה כנראה עוזר למחירון שלהם.

זה כנראה משמח את מי שקנה בסוכנות, אבל לא לעולם חוסן.

 

יש סיבה שהרכבים לא נמכרים בסוכנות, זה אומר שקהל הלקוחות מצביע ברגליים, המחיר או המוצר לא מספיק אטרקטיביים.

 

אני דווקא מחבב את המותג.

יפה.

פונה לנהג.

אין מסך מגע (יתרון ענק מבחינתי).

איכותי.

 

אבל כנראה שזה לא פוגע בדרישות של הלקוח הממוצע ושם המספרים הגדולים.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...