Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה נפטרים ממלאי ה-cx-30 שלהם זה סימן לבואה של מנוע skyactive x?


civil_engine
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הם מפתחים במקביל חשמליות עם טויוטה (מפעל משותף בארה"ב).

לגבי שינוי מיצוב, הם יציגו בשנה הקרובה 6 וסוללת קרוסאוברים חדשים (CX50 שיחליף את ה5 ועוד כמה גדולים יותר במקום ה7 וה9), על פלטפורמה חדשה של הנעה אחורית. 

וכנראה יהיו יותר איכותיות מהמכוניות שנמכרות כרגע.

היתרון היחיד שעולה לי לגבי טאצ' זה כאשר צריך להכניס ייעדים של ניווט, שנהיה מאוד מסורבל במערכת נטולת מסך מגע. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, farkash7 כתב:

נו אז מגיע להם כל הכבוד.

איך זה בדיוק עוזר להם? מדובר בחברה פיצית. תקציבי הפיתוח שלה מוגבלים. כוח האדם שלה מוגבל. להשקיע כל כך הרבה זמן ומאמץ כדי לייעל מנועי בעירה פנימית בימינו זה טמטום.

הרי ברור לכל אחד הכיוון של התעשיה - הנעה חשמלית.

 

במקום להשקיע כל כך הרבה זמן ומשאבים שיקחו פשוט מנוע אטמוספרי סטנדרטי, ירכיבו לו טורבו, ויקבלו בדיוק את המנוע שהם צריכים עד תום עידן מנועי הבעירה הפנימית.

 

דווקא חברה פיצית, עם תקציבי פיתוח מוגבלים וכ"א מוגבל, מסתמכת בד"כ על שיתופי פעולה או קניית מערכות מבחוץ.

השקעה בפיתוח של רכב חשמלי, בלי שיתופי פעולה, בלי קנייה מספק חיצוני, יכולה להביא את החברה לתהום כלכלי.

 

אגב תחשוב על זה אחרת - הם משפרים את המנוע האטמוספרי, ואז יכולים אחרי זה לדחוף לו טורבו, זה ייתן תוצאה יותר טובה מאשר סתם לדחוף טורבו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

מה הצורך בזה במערכת שמראש תוכננה כמערכת שהיא לא טאצ'?

 

ויש לך דוגמה לרכב שיש בו מסך מגע שהוא לא פח אשפה ולא מצריך ממך להוציא איזה 200 אלף שקל?

זו הבעיה, שהיא לא תוכננה כאחת כזו.

הצורך שלי הוא סובייקטיבי, לא ברור על מה התרעומת.

 

וכן יש לי דוגמא

המערכות מולטימדיה ברכבים החדשים של קונצרן צמפיון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לדעתי היא נהייתה גרוע יותר ברכבים החדשים של וואג (מניח שאליהם התכוונת).

למשל זו באיביזה FR מ2017 הייתה יותר אינטואטיבית משמעותית (ממש כמו סמארטפון) בהשוואה לאחת בלאון סטייל מ2021.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הפוך - היא לא תוכננה כמערכת טאצ', כי הם לא רצו את הטאצ'.

כי הטאצ', בטח במימוש שלו ותחת מגבלות מחירים של יצרן יחסית סטנדרטי (ולא BMW/Audi/MB), ותחת מגבלות של מסכים מתאימים לתעשיית הרכב, מכתיב בסופו של דבר מסך טאצ' פח אשפה, שמתנהג פח אשפה, בלי פידבק, שזה בערך הדבר הכי גרוע למסך טאצ' שצריך לתפעל על עיוור.

 

ולכן עדיף בלי מסך טאצ', ומערכת מצוינת, מאשר מערכת טובה, עם טאצ' פח, שאתה לא מתפעל מהטאצ', כי הטאצ' פח אשפה.

 

לגבי צ'מפיון:

 

ציטוט

ואם אנחנו במסך, גם סקודה אימצו את אופנת ה"הכל כלול" (במסך), ובמרחב סביב הנהג כמעט ואין כפתורים פיזיים. למעט שורת כפתורים קטנה להפעלה ישירה של איתות החירום, המזגן, מחממי השמשות ונעילת הדלתות, כל שאר ההגדרות וההפעלות נעשות מתוך המסך.

 

פחות אינטואיטיבי ובטיחותי מהפעלת כפתורים וגלגלות, ומצריך יותר תשומת לב אבל בסופו של דבר, זה כנראה הכוון שאליו הולכת תעשיית הרכב כולה וזה לא כל כך נורא. מתרגלים לזה די מהר. מה שכן, כנראה שהאנשים שאחראים על חווית השימוש היו בסוטול רציני. התפעול של המערכות השונות מההגה או מהמסך לא אינטואיטיביים בכלל. כדי לשנות את התצוגה בחלק הימני בלוח השעונים, צריך ללחוץ על הגלגלת הימנית ולהמשיך משם. הגיוני.

...

 

היא גם נתקעה (המולטימדיה, לא האוקטביה) לא מעט פעמים. אני מאמין שעדכוני גרסה יגיעו וישפרו את המצב.

 

מכאן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה הפוך - היא לא תוכננה כמערכת טאצ', כי הם לא רצו את הטאצ'.

כי הטאצ', בטח במימוש שלו ותחת מגבלות מחירים של יצרן יחסית סטנדרטי (ולא BMW/Audi/MB), ותחת מגבלות של מסכים מתאימים לתעשיית הרכב, מכתיב בסופו של דבר מסך טאצ' פח אשפה, שמתנהג פח אשפה, בלי פידבק, שזה בערך הדבר הכי גרוע למסך טאצ' שצריך לתפעל על עיוור.

 

ולכן עדיף בלי מסך טאצ', ומערכת מצוינת, מאשר מערכת טובה, עם טאצ' פח, שאתה לא מתפעל מהטאצ', כי הטאצ' פח אשפה.

 

לגבי צ'מפיון:

 

 

מכאן

בוא נסכים שלא להסכים לגבי הצורך בטאצ׳

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לפחות לדעת מה הצורך בטאצ' על פני מערכת גלגלות וכפתורים מצוינת.

מה נותן לך יותר הטאצ'?

 

וזה כמובן בהנחה שאנחנו מדברים על טאצ' איכותי עם פידבק טוב

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מבין את הצורך בטאצ׳. 

לא כיף להושיט את היד בזמן נסיעה לעבר המסך. יותר נוח כשיש גלגלת בקרבת היד.

(גם הגלגלת של הווליום מוסיפה לנוחות, אישית אהבתי).

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בדיוק צורך.

אבל זה מה שאני מעדיף ואוהב יותר.

יותר נוח לי לתפעל מסך באמצעות טאצ

איכותי כמובן

לפני 2 דקות, arc55tg כתב:

אני גם לא מבין את הצורך בטאצ׳. 

לא כיף להושיט את היד בזמן נסיעה לעבר המסך. יותר נוח כשיש גלגלת בקרבת היד.

(גם הגלגלת של הווליום מוסיפה לנוחות, אישית אהבתי).

חבר כל אחד מה שהוא אוהב

לך יותר נוח גלגלת ולאחרים יותר נוח טאצ

וזה בסדר

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, roy007 כתב:

זה לא בדיוק צורך.

אבל זה מה שאני מעדיף ואוהב יותר.

יותר נוח לי לתפעל מסך באמצעות טאצ

איכותי כמובן

 

אוקיי אז אתה פשוט מעדיף תפעול של טאצ' על פני גלגלת, השאלה לאיזה צורך.

 

נניח ווליום באמצעות גלגלת - עדיף בהרבה ועובדה שהרבה פעמים הטאצ' מדמה ידית בצורת באר-מלבן.

החלפת שירים באמצעות כפתורים - עדיף בהרבה, ועובדה שהטאצ' מציג כפתור וירטואלי.

נניח חיפוש אנשי קשר באמצעות גלגלת עדיף בהרבה, מונע זיהוי של הטאצ' כלחיצה וגרירה אחרי גרירה אחרי גרירה עד שתגיע לאות ל'.

נניח מענה / דחיית שיחה באמצעות כפתורים עדיף בהרבה, והטאצ' מציג כפתורים וירטואליים.

 

מה שאני חושב עליו שעדיף באמצעות טאצ' זה חיוג, כלומר ממש הקשת ספרות, שזה בכנות מאוד לא נוח עם הגלגלת.

 

לפני 1 דקה, nev כתב:

מה שבטוח טאצ' למזגן זה זוועה.

 

בגדול גם תפעול של מזגן, הוא מקרה פרטי של תפעול באמצעות טאצ', אין שם איזה משהו מיוחד.

נניח טמפרטורה / עוצמת מפוח - גלגלת (או כפתור מסתובב) לעומת ידית באר, או כפתורים פיזיים ("+" ו-"-") לעומת כפתורים וירטואליים.

נניח הפעלת מדחס באמצעות כפתור דו מצבי לעומת כפתור וירטואלי דו מצבי (או במקרה היותר טוב שני כפתורים וירטואליים שאחד מבטל את השני).

כנ"ל לגבי הכנסת אוויר מבחוץ או סירקולציה פנימית.

 

ולכן אתה מרגיש שטאצ' למזגן זה זוועה, זה בסה"כ מקרה פרטי של לדחוף טאצ' איפה שלא נכון.

  • לא הבנתי... 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, nev כתב:

מה שבטוח טאצ' למזגן זה זוועה.

זה ברור

אני כמובן אחדד.

כשאני אומר שאני מעדיף טאץ, זה לא למערכות הרכב, כדוגמת המזגן, אלא רק מה שקשור לשיחות ומוסיקה ואפילקציות נוספות למיניהם.

גם ווליום לא בהכרח אומר סלייד אלא יכול להיות כפתורי טאצ מעלה מטה וזה גם בסדר

וכמובן יש בהגה תמיד

למזגן אורות וכדומה כפתור פיזי הרבה יותר נוח.

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה רוצה להעלות את הווליום ב-5 או 10? אתה תלחץ 5 או 10 פעמים על הכפתור הוירטואלי, תוך כדי נסיעה, בתקווה שהאצבע שלך לא זזה ובטעות יילחץ לך המינוס של הווליום או המיוט?

 

וזה יענו יותר נוח מאשר גלגלת של ווליום?

אני מקבל שזה יותר "הייטקי" ויותר "מגניב" ומסך גדול בלי כפתורים תמיד נראה יותר טוב מאשר פאנל עם כפתורים.

אבל נוח?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...