Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מרוצה יותר מהפועלים. השירות הטלפוני שלהם מעפן, האתר שלהם גם לא משהו. עכשיו שיש ניוד מהיר בין בנקים, תהיתי לעצמי - מה הבנק הכי טוב?

אני מחפש בנק שמאפשר לעשות הכל דיגיטלית. אני לא רוצה איי פעם ללכת לסניף או להתקשר לבנקאי העלק אישי שלי.  רוצה לעשות הכל אונליין.

 

באותה נימה אשאל גם על כרטיסי אשראי. כיום יש לי כרטיס אחד חוץ בנקאי עם אחלה הטבות למט"ח. וכרטיס בנקאי. מה ההבדלים בין כרטיס בנקאי לחוץ בנקאי ואיך בכלל לבחור כרטיס טוב?

 

תודה רבה!

פורסם

אני לקוח ותיק של הפועלים . מגיע לסניף לא יותר מפעם-פעמיים בשנה. עושה כל מה שאני צריך דרך האתר/אפליקציה.

 

אם אינך מרוצה בדוק אפשרות להצטרף ל"בנקאות פרטית". תנאי הסף לא במיוחד גבוהים, השירות, לפחות בסניף בו אני מנהל חשבון, הרבה יותר טוב מזה של הפלבאים.

 

לגבי כרטיסי אשראי - אין הבדל מהותי כל עוד אינך לוקח הלוואות (כולל תשלומי "קרדיט" ודומיהם). ההנחה בתשלומי מט"ח, סביב 1-2%, אם אינך צרכן כבד, מסתכמת בסכומים קטנים.

 

המקום בו אני רואה הבדלים משמעותיים הוא ברבית על ההלוואות (כולל קניות בתשלומי "קרדיט" ואשראי מתגלגל). מדובר בהפרשים עצומים, למי שמשתמש באשראי הזה. עם זאת, בהנ"פ מכר את ישראכרט כך שאיני יודע מה עתידם של הכרטיסים הבנקאיים מבחינה זו. גם לא ראיתי ירידה ברבית הנדרשת בכרטיסים החוץ בנקאיים למרות מנגנון "חיווי אשראי". לכן, אם אתה זקוק להלוואה, קח אותה בבנק, אחרי סקר שוק, ועדיף פנים אל פנים מול הפקיד, סביר שתוכל לגרד תנאים קצת יותר טובים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי לקוח של הפועלים המון שנים, ולפני כמה שנים קיבלתי שירות ממש לא טוב , ואני עדין בניסוח...

 

עברתי לדיסקונט, ושם הכל פשוט , יש בנקאים שבאמת מקבלים אותך ומדברים איתך, יש סניף שאפשר לפנות , יש אפליקציה מאוד נוחה, 

 

לדעתי , אין תחליף ולא יהיה תחליף  לפקידים בשר ודם ,כשמדובר בכסף  של אנשים  , למרות כל העניין של הקדמה והטכנולוגיה, 

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם (נערך)

ואני ברחתי מדיסקונט בגלל שירות מבחיל. סניף שבו בלי הון של מיליון דולר לא אמרו לך שלום. אבל זה היה מזמן. ואת לאומי עזבתי אחרי שאיחד סניפים ויצר מפלץ במקום בלתי נסבל.

 

נושא השירות בסניף נקודתי מאד, ואינו קשור לבנק אלא לצוות ולאוכלוסיה בסניף ספציפי, ויכול להשתנות עם הזמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כולם אותו קקי ו2 ההודעות הראשונות די מסכמות את העניין פה, הכל תלוי בסניף שלך ספציפית לגבי רמת השירות

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לגבי כרטיס אשראי, מומלץ כרטיס חוץ בנקאי ללא עמלות, כך שאינך כבול לאף בנק.

אישית משתמש בכרטיס של מועדון "כזה אני רוצה" של חברת מקס. הוא גם ללא עמלות, ועמלת המרת מטח היא 1%.

  • אהבתי 1
פורסם

אני בלאומי ישיר כבר 20 שנה בערך.

נראה לי שבעשור האחרון הייתי אולי פעמיים או שלוש בסניף בנק כלשהו.

 

יש עכשיו בנק חדש שנפתח שאמור להיות דיגיטלי על מלא. לא בונים אפילו סניף אחד.

תשקול לעבור אליו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 47 דקות, chaimb כתב:

לגבי כרטיס אשראי, מומלץ כרטיס חוץ בנקאי ללא עמלות, כך שאינך כבול לאף בנק.

אישית משתמש בכרטיס של מועדון "כזה אני רוצה" של חברת מקס. הוא גם ללא עמלות, ועמלת המרת מטח היא 1%.

אני והמשפחה לא משלמים דמי כרטיס על אף כרטיס - ויש לנו, ביחד, למעלה מ-20 כרטיסי אשראי. מה שכן - זה מצריך שיחה שנתית או חצי שנתית לחברת האשראי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלי לאומי הרגיזו אותי מאוד. עברתי ליהב ומאז יש לי שקט מהבנק.  0 עמלות כמובן.

מה שכן - אני מחפש אשראי עם עמלת מט"ח נמוכה. הבנתי ש"כזה אני רוצה" דורש חברות בפייסבוק שלהם (שאין לי).

פורסם
לפני 8 דקות, nev כתב:

אצלי לאומי הרגיזו אותי מאוד. עברתי ליהב ומאז יש לי שקט מהבנק.  0 עמלות כמובן.

מה שכן - אני מחפש אשראי עם עמלת מט"ח נמוכה. הבנתי ש"כזה אני רוצה" דורש חברות בפייסבוק שלהם (שאין לי).

 

 צריך במקרה הטוב להעלות צילום מסך מחברות בקבוצה. אין באמת הקפדה. במקרה הכי גרוע, 2 דק לפתוח חשבון, להכנס לקבוצה, לצלם מסך ולסגור את הפייסבוק.

אף אחד לא בודק אם אתה עדיין חבר בקבוצה ברגע שהזמנת את הכרטיס.

פורסם

אני ביקשתי כרטיס של הסתדרות המורים דרך הבנק.

קיבלתי.

למרות שמעולם לא אני/אישתי לא היינו חברים אצלהם.

.

פורסם
לפני 27 דקות, nev כתב:

 

מה שכן - אני מחפש אשראי עם עמלת מט"ח נמוכה. הבנתי ש"כזה אני רוצה" דורש חברות בפייסבוק שלהם (שאין לי).

יש לי כרטיס flycard של כאל/אלעל שנותן הנחה של 50% על המרת מט"ח, מחייבים ב-1.4%. הכרטיס משולב: דיינרס בארץ ומאסטרקארד בחו"ל ובאינטרנט.

 

מה שכן - פעם בשנה צריך להתקשר כדי לבטל דמי כרטיס, והכרטיס הוא דיינרס על מגבלותיו  אז הם נותנים גם מאסטרקארד עם תנאים דומים, חוץ מפחות צבירת נקודות אלעל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...