Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנגו 2008 ידני דיזל עם 330 אלף קמ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכזה קילומטרז' כל דבר שיש באוטו, גם אם הוא לא בעייתי באופן כללי, יכול להתקלקל עקב בלאי והתיישנות. 

 

בגדול אם זה לעבודה, הייתי נמנע. רכב כזה ישרוף לך הרבה ימי עבודה כשהוא יהיה בתיקונים וכל תקין גדול יהיה בסדר גודל מחיר שהאוטו עצמו שווה. 

 

 

 

 

 

פורסם

כן מבין מה אתה אומר. הוא לעבודה והעניין הוא שאני מחפש רכב מסחרי אבל קצר וצר. בגלל בעיות חניה.

כך שאין לי ממש אופציות פרט לקנגו הישנה..

 

 

 

 

 

 

פורסם

היו לנו 2 קנגו מהדור המדובר. אחת בנזין ואחת דיזל. שתיהן יד ראשונה אצלנו, שתיהן טופלו הייטב ואת שתיהן החזקנו מ 0 עד 320 אלף ק"מ בערך. 

 

בשתיהן לקראת סוף תקופת האחזקה יותר מידי תקלות שגרמו להפסד יותר מידי ימי עבודה וכבר לא היה כדאי להמשיך להחזיק אותן. וכאמור אלו היו מכוניות יד ראשונה מטופלות טוב יותר מהממוצע. 

 

 

לכן אני אומר שוב, רוצה אוטו שיכול לעבוד - תקנה משהו חדש יותר עם פחות ק"מ. אולי פיאט קובו בנזין, היא עוד יותר קטנה. 

 

 

 

 

 

פורסם

באותו סגמנט -

 

אצלנו יש ברלינגו 2005 עם מנוע 2000 סמ"ק 90 כ"ס שמשרתת אותנו באמינות מופתית עם 404 אלף ק"מ והיד נטויה. זאת למרות שלא טופלה ביד מאוד מסורה לאורך השנים. לאחרונה היא אצלי ואני נהנה ממנה.

שום בעיה דרמטית לאורך השנים...

 

אתה יכול למצוא כאלה היום במחירים לא גבוהים. עדיף כמובן עם ק"מ נמוך ככל הניתן ושטופלה היטב. שווה לשלם על אחת כזו עוד קצת - גם אם באופן יחסי זה עלול להיות פי 2, בערך נקוב זה לא הרבה - ויכול לחסוך הרבה בעתיד...

×
×
  • תוכן חדש...