Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסאן אקסטרייל 2017.

אתמול בבוקר כשהגעתי עליו הכל היה בסדר ובצהריים שמתי לב שאני לוחץ על הגז הטורים עולים והמהירות לא עולה מה40-60 קמש. 

מה יכולה להיות הבעיה?? משהו רציני?

מתלבט אם לקחת למוסך מורשה של היבואן, אבל פוחד שלא "ידביקו" אותי במחיר מופרז.

פורסם

לא מכיר את המקרה הספציפי שלך אבל בסקודה 1.8 שלי לפני עשור בערך ״התנתק הצינור טורבו״ והרכב נתת גז הטורים עלו המנוע צרח ונסע כמו לאדה 1980 לא הצליח לטפס עלייה נשלח למוסך לאחר כבוד בעזרת גרר

פורסם
בתאריך 13.8.2021 בשעה 12:39, יקיר לוי כתב:

יש לי ניסאן אקסטרייל 2017.

אתמול בבוקר כשהגעתי עליו הכל היה בסדר ובצהריים שמתי לב שאני לוחץ על הגז הטורים עולים והמהירות לא עולה מה40-60 קמש. 

מה יכולה להיות הבעיה?? משהו רציני?

מתלבט אם לקחת למוסך מורשה של היבואן, אבל פוחד שלא "ידביקו" אותי במחיר מופרז.

 

נראה לי כמו מצב LIMP MODE 

יש לך נורות כלשהן על לוח השעונים ? 

סביר שצריך לחבר את הרכב לסורק תקלות. 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב במוסך מורשה ולפי הנראה צינור הטורבו נקרע וניסו לנקות את הממיר הקליטי אך ללא הצלחה.

עלות התיקון 8,500 ש"ח!

המוסכניק עוד הוסיף ואמר שמרכיבים לי חלק מקורי שיש עליו אחריות למשך שנתיים וגם על העבודה. 

השאלה שלי היא, האם באמת זה יכול להיות קשור לתקלה, האם ממיר קטליטי סתום יכול לגרום לכך שהרכב לא יאיץ?? לא נדלקה לי שום נורה שכיוונה אותי אליו, כן נדלקה לי נורת המנוע באדום. 

גם הבנתי שבטסט לא היו מעבירים אותי אם הרכב היה מזהם והבנתי שהתפקיד של הממיר הוא למנוע זיהום אוויר. את הטסט עשיתי בחודש 7 האחרון.

 

אשמח לתשובות!

פורסם

אני עבור 8500 שח לוקח את הרכב בגרר למוסך מורשה אחר להצעת מחיר נוספת 
אני אישית לא מבין את הקשר בין טורבו לממיר קטליטי אולי המומחים פה יודעים יותר טוב ממני
לפחות אמרתי לך שלי זה נראה כמו טורבו משוחרר

פורסם

לפני כמה שנים קרה לי דבר דומה בפיג'ו(לא טורבו) שפתאום איבדה כוח לגמרי למזלי הייתי 2 דקות מהבית ונסעתי לאט עד שהגעתי הביתה, הסתכלתי מלמטה וכל הצינורות של הפליטה פשוט היו אדומים למרחת לקחתי למוסך ואכן הממיר נהרס עקב בעיה כלשהי בכוהל או פלאגים שגרם לדלק לא מספיק חם להיכנס למערכת פליטה ולשרוף את ממיר

המחיר היה גבוה יחסית כ-1700 להכל כולל ממיר חליפי.

אצלך הטורבו מייקר משמעותית את המחיר מה גם שהכל מקורי ועם אחריות

פורסם
לפני 20 שעות, Ido Porat כתב:

אני עבור 8500 שח לוקח את הרכב בגרר למוסך מורשה אחר להצעת מחיר נוספת 
אני אישית לא מבין את הקשר בין טורבו לממיר קטליטי אולי המומחים פה יודעים יותר טוב ממני
לפחות אמרתי לך שלי זה נראה כמו טורבו משוחרר

זה כבר יעלה לי יותר לקחת אותו למוסך אחר.. לא יודע כבר אם להאמין לאותו בחור.

לפני 20 שעות, levy כתב:

שנידלקה הנורית מנוע וסרקו עם המחשב איזה תקלות קיבלו?

האמת שלא שאלתי אותו.. אני יכול לבקש ממנו את מספרי התקלות.

זה יעזור?

 

פורסם
לפני 23 שעות, יקיר לוי כתב:

זה כבר יעלה לי יותר לקחת אותו למוסך אחר.. לא יודע כבר אם להאמין לאותו בחור.

האמת שלא שאלתי אותו.. אני יכול לבקש ממנו את מספרי התקלות.

זה יעזור?

 

שטויות עלות של גרר היא בערך 300-500 שח סכום שאני הייתי מקריב עבור חוות דעת שנייה

  • אהבתי 1
פורסם

לא בדקתי אבל אם יש לך זמן אולי כדאי לך לחפש חלפים בחו"ל, למשל איביי. בארץ נוטים לזרוק מחירים הזויים על כל דבר ובמיוחד במוסך מורשה לחלק מקורי + עבודה + אחריות. כמה עולה טורבו של X-Trail אין לי מושג אבל אני בטוח שהרבה פחות מ 8500 ש"ח (כול להעבודה).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...