Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיטרואן C4 החדשה - ההשקה!


discoTD5
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

זה יעבוד רק אם הרכב מחובר לטעינה. 

עדיין פיצ'ר מגניב.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב דווקא די יפה לטעמי (וזה אומר אחד שהטוסון החדש עושה לו חלחלה).

כמות הרכבים באמת די מגוחכת אבל בתכלס בתור משלוח ראשוני זה סביר ביחס לכמות שהיבואן מצפה למכור וידוע לכולנו שהוא לא יכבוש את ראש טבלת המכירות. היום כמעט כל רכב שתזמינו מהיבואן המתנה של חודשים ארוכים אז מה זה משנה אם תזמינו כזאת ותחכו לתחילת 2022.  פחות מחצי שנה המתנה לרכב - אפשר לבלוע את זה היום.  

 

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, רועי5 כתב:

צריך משהו מחוץ לגדר הטבע בכדי שבנתונים הקיימים האוטו יהיה להיט

 לא צריך שיהיה להיט (להבנתי הדלה להיטים הם לרוב אלו שמכוונים למכנה המשותף הרחב ביותר, שלרוב הוא גם נמוך), צריך רק שימכור מספיק בשביל המשך קיום.

לצערי הרב עם הקקטוס זה לא הצליח.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר למכנה משותף נמוך, גם לא בהכרח רחב. טסלה היא להיט מכירות, היא לא פונה למכנה משותף נמוך, די להיפך, הוא גם לא רחב במיוחד ועדיין אנחנו מתעסקים בלהיט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסח את זה אחרת, להיט מכירות זאת לא תכונה שאני מחפש ברכב (ואני מנחש שגם אתה לא), כשאני עומד לפני רכישת אחד.

ל-C4 אני מאחל, אם היא מכונית מוצלחת, ואני לא יודע אם היא כזאת, שתמכור מספיק בשביל שתמשיך להתקיים.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, אורי מ. כתב:

לצערי הרב עם הקקטוס זה לא הצליח.

לא מדויק.

 

הצלחה היא לא משהו מוחלט בהרבה מקרים, אלא בהשוואה לציפיות.  הקקטוס בתחילת דרכו מכר הרבה מעבר לציפיות של סיטרואן - הוספו משמרות למפעל במדריד בשבתות כדי להגדיל הייצור. 

 

התכנון הראשוני התבסס על ציפיות למכירות והבטחת רווחיות.  עמידה בו היתה בפני עצמה הצלחה.  הצורך להגדיל את היקף הייצור מראה על הצלחה מעבר לכך.

 

המקור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, dani666 כתב:

הוספו משמרות למפעל במדריד בשבתות

בגלל זה הורידו להם את הכשרות? 

  • מצחיק 3
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיניי דווקא ה-C4 היא המחליפה האמיתית של הקקטוס (שכזכור שמו המלא היה C4 קקטוס). על אף מה שניתן היה לחשוב היא לא מבוססת על הפלטפורמה של ה- 308 והאסטרה החדשות אלא על פלטפורמת הסופר מיני המשמשת את 208 וקורסה. ה- C4 הזו ממשיכה את הקו של הקקטוס ונמצאת איפשהו באמצע בין קומפקטיות ל- SUV-B ואפילו כוללת אייר באמפס (בגרסה הנמוכה והמצומצמת בדומה לקקטוס המתוח). יחד עם זאת נראה כי הוחלט לשמור על תא נוסעים יותר קונבנציונלי כדי לפנות לקהל רחב יותר.

 

אחרי שאמרנו את זה, התמחור בארץ נראה אף יותר הזוי. כדי לבדוק את עצמי, השוויתי את המחיר באירופה ואכן שם ה- C4 בנזין מתומחרת ב- 10% נמוך יותר מאשר גולף 1.0 ליטר DSG הבסיסית ביותר. בארץ הגולף דווקא זולה יותר...

  • אהבתי 2

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, שי כתב:

בעיניי דווקא ה-C4 היא המחליפה האמיתית של הקקטוס (שכזכור שמו המלא היה C4 קקטוס). על אף מה שניתן היה לחשוב היא לא מבוססת על הפלטפורמה של ה- 308 והאסטרה החדשות אלא על פלטפורמת הסופר מיני המשמשת את 208 וקורסה. ה- C4 הזו ממשיכה את הקו של הקקטוס ונמצאת איפשהו באמצע בין קומפקטיות ל- SUV-B ואפילו כוללת אייר באמפס (בגרסה הנמוכה והמצומצמת בדומה לקקטוס המתוח). יחד עם זאת נראה כי הוחלט לשמור על תא נוסעים יותר קונבנציונלי כדי לפנות לקהל רחב יותר.

 

אחרי שאמרנו את זה, התמחור בארץ נראה אף יותר הזוי. כדי לבדוק את עצמי, השוויתי את המחיר באירופה ואכן שם ה- C4 בנזין מתומחרת ב- 10% נמוך יותר מאשר גולף 1.0 ליטר DSG הבסיסית ביותר. בארץ הגולף דווקא זולה יותר...

בדיוק מה שכתבתי בתחילת השירשור, כאשר גולף עולה 135K הסיטרואן צריכה לעלות לא יותר מ 125K.

היבואן ככל הנראה תחת מגבלת 100 רכבים מרשה לעצמו להשתולל, אני מניח שבשלב הבא תגיע גירסאת הליסינג במחיר של 130K.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

היבואן ככל הנראה תחת מגבלת 100 רכבים מרשה לעצמו להשתולל, אני מניח שבשלב הבא תגיע גירסאת הליסינג במחיר של 130K.

התכוונת 130 במחירון, 122 במבצעים בלתי פוסקים ו- 112 באפס קילומטר 😃

סה"כ מה אכפת להם, ממילא לסיטרואן לא נשאר בארץ מוניטין אז כבר אין מה להרוס.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Angelica כתב:

העיצוב דווקא די יפה לטעמי (וזה אומר אחד שהטוסון החדש עושה לו חלחלה).

 

העיצוב של הטוסון החדש באמת מזעזע, עם האופנה החדשה של לשים פנסים במקומות לא קשורים כדי שיהיה יענו סייברפאנק.

 

רק חבל שתחת העיצוב העתידני לא מסתתר רכב מעופף, אוטונומי או לפחות חשמלי.

 

איוניק5 - גם נראה מגניב וגם מספק את הסחורה

טוסון - להיות בלי ולהרגיש עם, בעצם זה מה שהרוכש הישראלי אוהב. All show, no go.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן מספקים המון ערך מוסף עם עיצוב ייחודי ונוחות עדיפה, ובגלל זה אני מחזיק היום קקטוס.

למרות השיפורים המשמעותים, קשה לי לראות את הרכב הזה מצליח במחיר שהוא נמכר בו. הקקטוס נמכר במחיר מאוד תחרותי של סביב 105k ואז הוא היה עסקה מעולה (למרות שלא הצליח מסחרית בגלל עיצוב שנוי במחלוקת וגיר ידני בלבד בשנים הראשונות). 

עוד דבר שאני לא מבין, זה למה מנכ"ל לובינסקי טוען בראיון ב'אוטו' שכבר שנים סיטרואן לא התחרתה בשוק המשפחתיות - תחת איזה קטגוריה הם החשיבו את הקקטוס אם לא כמשפחתית?

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.8.2021 בשעה 09:32, רועי5 כתב:

אוטו בהחלט נאה, לפי מה שאני קורא גם לא מאכזב בשאר התחומים, אבל בשוק הזה צריך יותר מזה בכדי להצליח, בטח כשאתה נושא גיבנת של מותג עם סטיגמה. אפשר לעשות משהו אוונגרדי ומענין, ניסו עם הקקטוס, לא הלך, אפשר להרביץ מחיר חדירה שיהיה קשה לעמוד מולו, לא קורה. צריך משהו מחוץ לגדר הטבע בכדי שבנתונים הקיימים האוטו יהיה להיט.

אני בטוח שהמהנדסים והמעצבים של ה-C4 ניסו להתחשב בסטיגמה של סיטרואן בארץ הקודש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Asfanut כתב:

סיטרואן מספקים המון ערך מוסף עם עיצוב ייחודי ונוחות עדיפה, ובגלל זה אני מחזיק היום קקטוס.

למרות השיפורים המשמעותים, קשה לי לראות את הרכב הזה מצליח במחיר שהוא נמכר בו. הקקטוס נמכר במחיר מאוד תחרותי של סביב 105k ואז הוא היה עסקה מעולה (למרות שלא הצליח מסחרית בגלל עיצוב שנוי במחלוקת וגיר ידני בלבד בשנים הראשונות). 

עוד דבר שאני לא מבין, זה למה מנכ"ל לובינסקי טוען בראיון ב'אוטו' שכבר שנים סיטרואן לא התחרתה בשוק המשפחתיות - תחת איזה קטגוריה הם החשיבו את הקקטוס אם לא כמשפחתית?

עניין של שיווק.מאוד סקסי להציג עכשיו רכב חדש בצורה הזאת. למרות שהקקטוס הוגדרה כמשפחתית קטנה, כי בזמנו לסיטרואן למעשה לא היה רכב משפחתי אחר בהיצע, היום בדיעבד נוח לו להגדיר אותה כסופרמיני (כי מבחינת גודל ובסיס יותר מתאים לה) אבל כשמגיעה מכונית חדשה, פתאום צריך לייצר באזז. אני עדיין אמשיך לחפש קקטוס 130 כ״ס ולא אתייאש, חבל שהשיווק שלה הופסק כל כך מהר פה בעקבות הקורונה כי זה היה אמור להיות הרכב הבא שלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...