Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיטרואן C4 החדשה - ההשקה!


discoTD5
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ראיתי את שני האקזמפלרים ממש מקרוב... למרות שאני מחבב את מה שסיטרואן עשו מבחינה עיצובית בשנים האחרונות עם כמה דגמים אחרים, ה-C4 - לטעמי - נראית קצת מבולגנת מכל זווית, הן חיצונית והן פנימית. בעיני משהו שם לא מתגבש לכדי מסה מעוצבת ונשאר רק גיבוב של משטחים.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

אף פעם לא חשבתי שאראה סיוויק צרפתיה

 

זה היה סיוויק צרפתיה אם זה לא היה סוגד לאופנה של "כל מכונת תפירה ופחית סטודנטים חייבת להיות קרוסאובר".

 

חוץ מזה, אם הכוונה שלהם הייתה באמת לבנות סיוויק, הם כבר נכשלו. סיטרואן לא יהיו הונדה, כמו שהונדה לא יהיו סיטרואן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לפני 4 שנים סיטרואן הצהירו שה-C4 הבאה תהיה קרוסאובר. פסק הזמן נועד לעשות ״ריסט״ ל-C4, שלא היתה מוצלחת כל-כך (גם במכירות), ולחזור עם מכונית שמגדירה עצמה מחדש. 

מאמין שהם יצליחו למכור את המלאי בלי יותר מדי בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, mottis כתב:

אופנת החישוקים העצומים עם צמיגים בחתך נמוך היא לא הדבר היא אחד מהם... הצמיגים הגדולים פוגעים בצריכת האנרגיה והחתך הנמוך של הצמיגים פוגע בנוחות הנסיעה.

 

מוכן לשלם אקסטרא לכל רכב בשוק עבור חישוקים גדולים וצמיג רחב, 

בטח אם יש בולמים אדפטיביים.

לא רואה סיבה לצמיגים צרים עם דופן גבוהה, דלק או לא (ע״ע סוזוקי איגניס החדשה), 

מבחינתי, קניתי רכב? דלק הוא חלק מהעניין, עד ש(לצערי)נעבור לחשמל,

וצמיגים עם דופן גבוהה, אני אשאיר לג׳יפים, הם צריכים את זה.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • לא הבנתי... 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביב - אבל הקצאה של 100 מכוניות זאת בדיחה (אולי עצובה), מוכרים אצלינו יותר מ2000 קורולות בחודש ולובינסקי קיבלו ללחם והחמאה הקצאה של 100 מכוניות...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עניין העיצוב הוא מאוד סובייקטיבי.
דווקא מסיטרואן ציפיתי שיקחו את העיצוב שלב אחד קדימה, אבל מה שקובע באמת אלו דרישות הקהל, והקהל זה לא הקהל הישראלי אלא הקהל האירופאי, אז אני סומך עליהם שעשו מספיק שיעורי בית בנושא. 

העיצוב הפנימי התבגר מאוד, ועשה צעד גדול לכיוון המיינסטרים ולא נשאר עם העיצובים (המגניבים / צעירים / מדליקים) של הקקטוס. גם זה כמובן לדרישות הקהל, גם אם דיסקוטידי5 דווקא אוהב את העיצוב החריג. 

אנטנה חוט או כריש, נשבע לכם שעד שלא אמרתם לא שמתי לב לכזו אנטנה. 

הקצאות - מה רציתם? שדני שביט יבוא עם נאבוט של הפילנסטונס למשרדי סטלנטיס ויתחיל להפוך שולחן שיארגנו לו עוד מכוניות? אתם כנראה לא מבינים את עומק המשבר בתעשיית הרכב העולמית, החל בחוסר היכולת לייצר כלי רכב ועד חוסר היכולת לשנע ימית את כלי הרכב.

יש לי עוד הערות לנושא העיצוב, אבל אמתין עד שנקבל רכב כזה למבחן, ואז נוכל באמת להעיר / להאיר. (ביקשנו, זה יתואם). 

מחיר - לא ממש חריג בקטגוריה, בהתייחס להקצאה הנמוכה. הם ימכרו הכל במחיר שביקשו.

 

במידה מסויימת, וזה מצחיק לומר את זה על סיטרואן, אבל פיג'ו מצאו את המיצוב שלהם, וגם אופל לדעתי. אני די סבור שסיטרואן עדיין לא מצאה את המקום שלה, ולכן מצד אחד יש לנו את ה C3  המיושנת משהו, את ה C5 איירקרוס, ואת הברלינגו המסחרית. ה C4 החדשה לוקחת את המיצוב למקום אחר. ימים יגידו אם זה טוב.   

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד שם לא מאמין שהם ימכרו יותר מ100 יחידות מהדבר הזה, אולי זאת הסיבה להקצאה הנמוכה

 

אני מנסה לחשוב מי קהל היעד של הדבר הזה. לא מצליח, סורי.

 

 

ואני כותב זאת כבעל C4 2015 + קקטוס 2016

 

את הC4 קניתי "בזכות" מחיר יד2 נמוך במיוחד, וזה מה שנתן לי VFM גבוה מאוד

 

את הקקטוס כי היא קקטוס. יש דברים שקשה להסביר במילים. 

 

אבל הC4 החדשה במחיר כזה? סורי, היא לא בת תחרות בכלל מול האלטרנטיבות.

 

אולי כיד2 במחיר שחוט זה יכול להשתלם. מי המזוכיסט שיקנה אותה מהיבואן אני אשמח לגלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, discoTD5 כתב:

אבל אמתין עד שנקבל רכב כזה למבחן, ואז נוכל באמת להעיר / להאיר. (ביקשנו, זה יתואם)

 

רוצה רכב למבחן?

בקש ישר מהצרפתים שיקצו 101

 

תכלס - השיקו פרוספקט

  • מצחיק 3

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Super_T כתב:

בטח אם יש בולמים אדפטיביים.

 

לא תודה. בולמים אדפטיביים תשאירו למכוניות יוקרה בבקשה.

 

יש לי עדיין טראומה מקסנטיה.

 

לפני כשעה, GOLF כתב:

השוואה במקום (Not!) - מכירות קורולה מול מכירות סיטרואן (כלשהי!!)...

 

ברור, סיטרואן זה למבינים בלבד וזה. גם אם הם מוציאים עוד קרוסאובר גנרי.

 

זה כמו ארוחה חצי מבושלת אבל ממסעדה של שף פלצן מול ספגטי בולונז פי אלף יותר טעים, אבל כזה שקנית מצרכים במבצע אצל יוחננוף והכנת בעצמך בבית עם מתכון מיוטיוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את העובדה שאתה נפגע טראומה אנחנו רואים מהיחס הכללי למותג, מצער. במיוחד כשתחת ידיו יצאו דברים נחמדים למדי, ולא מתייחס בהכרח לדי.אס. או דה שבו האייקוניות. אפילו הקסנטיה האחראית למצבך ושעימה היה לי נסיון מאוד מענג איזה חודש ברציפות לפני למעלה מעשרים שנה, אוטו נאה מאוד, מרווח ונוח להפליא, עבור לוולקן, אוטו פשוט נהדר שאצלי גם גילה אמינות מעולה משך שנים, דרך קסארה שרק מילים טובות יש לי עבורה וגם נסיונות מעט קצרים יותר עם AX ספורט, וכלה בדגמים החדשים מעט יותר כמו הקקטוס המצוין שמשום מה נגדע טרם זמנו. בקיצור לא כזו קטסטרופה סיטרואן שמתעורר הצורך להפוך אותה לספגטי מפונפן בלי טעם.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

הקצאות - מה רציתם? שדני שביט יבוא עם נאבוט של הפילנסטונס למשרדי סטלנטיס ויתחיל להפוך שולחן שיארגנו לו עוד מכוניות? אתם כנראה לא מבינים את עומק המשבר בתעשיית הרכב העולמית, החל בחוסר היכולת לייצר כלי רכב ועד חוסר היכולת לשנע ימית את כלי הרכב.

אישית ציפיתי שללובינסקי שמייבאת סיטרואן כבר 45 שנים תיהיה יותר יכולת מיקוד לבקש יותר מ 100 רכבים (בוא ניהיה אמיתיים דיסקו, זה מממממממשששש ממממשששש ממממשששש מעט בשביל C4 - אם זה היה רק לחשמלי הייתי מבין).

אבל ציפיות לחוד מציאות לחוד.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הודעות שהיו כאן על העיצוב: זה עניין סובייקטיבי של טעם, ברור. אבל - למרות שהיא לא מאוד יפה בעיני, מוריד את הכובע על המחווה למורשת של סיטרואן. רואים בבירור שהם הצליחו לאזכר את הקו של GSA למשל בצורה הכללית, למרות שמדובר במעין (כאילו) קרוסאובר עם עיצוב עדכני. מהבחינה הזאת, עיצוב גאוני לדעתי.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@GOLF ההשוואה למכירות הקורולה היו להמחשה בלבד על גודל הפער,

ועדיין למכונית משפחתית שאמורה למכור כמויות אפילו נמוכות 100 מכוניות ל4 חודשים זה פשוט לזלזל ביבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...