Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניין ברכב משנת 2008 והוא לא מופיע במאגר משרד התחבורה

אין טעות במספר הרכב ולא מדובר ברכב מיבוא אישי

מה זה אומר שהוא לא מופיע?

סתם באג?

יש דרך לתקן את זה?

פורסם

אהלן,

אכן נשמע מוזר,

אני הייתי מבקש מבעל הרכב צילום רישיון נהיגה (כמובן בהסבר מדוע, שהרכב לא קיים במאגר הממשלתי).

 

לסיכום, דעתי האישית היא להעדיף רכב אחר.

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 6 שעות, Kooper כתב:

אהלן,

אכן נשמע מוזר,

אני הייתי מבקש מבעל הרכב צילום רישיון נהיגה (כמובן בהסבר מדוע, שהרכב לא קיים במאגר הממשלתי).

מה ייתן לי צילום רישיון נהיגה?

לפני 6 שעות, Kooper כתב:

לסיכום, דעתי האישית היא להעדיף רכב אחר.

בשורות טובות.

למה?

להוריד רכב על זה?

פורסם
לפני 10 שעות, fssd כתב:

מה ייתן לי צילום רישיון נהיגה?

 

לראות שהרכב רשום במשרד הרישוי וזו לא קומבינה, וכו'.

לפני 10 שעות, fssd כתב:

למה?

להוריד רכב על זה?

אני הייתי פוסל כי אצלי זה מעלה נורה אדומה.

אם אתה חי עם זה בשלום שהרכב לא מופיע ב"משומשת" שזה המאגר הרשמי של משרד הרישוי אז סע ברכה ותתחדש.

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 שעות, Kooper כתב:

אם אתה חי עם זה בשלום שהרכב לא מופיע ב"משומשת" שזה המאגר הרשמי של משרד הרישוי

הגזמת.  זה ממש לא "המאגר הרשמי של משרד הרישוי".  הם מחוברים למאגר משרד הרישוי, אבל הם רחוקים מלהיות מאגר רשמי.

פורסם
בתאריך 29.7.2021 בשעה 18:54, Kooper כתב:

אני הייתי מבקש מבעל הרכב צילום רישיון נהיגה (כמובן בהסבר מדוע, שהרכב לא קיים במאגר הממשלתי).

 

 

בתאריך 30.7.2021 בשעה 01:51, fssd כתב:

מה ייתן לי צילום רישיון נהיגה?

 

רשיון רכב, לא רשיון נהיגה. האמת היא שגם אותו אפשר לזייף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי בדיקה יסודית

אין שום בעיה ברכב 

יש רכבים שפשוט לא מופיעים במאגר

מסיבות שונות שלא ברורות לי דיין

משיחה עם אנשים בתחום

מתברר שזה אומנם נדיר אבל בהחלט קיים

פורסם
בתאריך 4.8.2021 בשעה 06:32, car_me כתב:

אחרי יותר משנה ללא טסט הוא עובר למאגר אחר

https://data.gov.il/dataset/rechev_le_pail_with_degem

 

בתאריך 1.8.2021 בשעה 12:54, גור אדם כתב:

המאגר הרשמי נמצא כאן:

https://www.gov.il/he/Departments/dynamiccollectors/private-and-commercial-vehicles?skip=0

 

מספר רכב שלא נמצא שם - מעלה תהיות

מה שמעניין זה שבדקתי את הרכב הקוד ם שלי שעבר אבדן להלכה במרץ 20. לא מופיע לא שם ולא שם.

ייתכן שהחזירו אותו לכביש? או שאולי טרם עודכן?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדקתי כעת רכב ישן שבוצע לו הליך של "הורדה מהכביש" (נמכר לפירוק).

הוא לא מופיע במאגרי המידע ש-"גור אדום" ו-"car_me" פרסמו.

 

כלומר, הרכב עבר הליך מסודר של ביטול רישיון רכב - הוא לא מופיע בשני המאגרים.

חלק מהליך ביטול רישיון רכב הוא התחייבות הבעלים לגרוס / להשמיד את לוחיות הרישוי.

רכב שרישיונו בוטל - יש הליך כיצד ניתן לחדש את הרישיון שלו.

 

לא יזיק להתקשר למשרד התחבורה (*5678, כוכבית בהתחלה) ולשאול על מספר הרישוי המדובר.

ייתכן והם יפנו אותך לרשות הרישוי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...