Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המנוע אוכל כמויות שמן ואין לי שום נזילה . מי יוכל לעזור לי ?


הונדה שאטל
שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תפתח את המיכל עיבוי של הנוזל קירור ותראה אם יש לך "טחינה" על המכסה.

אולי שמן חודר למערכת קירור המים.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(בהנחה שאין נזילות גלויות)

לפעמים יש שריפת שמן בלי עשן נראה לעין. תריח את הפליטה מהאגזוז.

חוץ מזה יש מצב שנכנס שמן לתעלות הפלאגים מהגומיות הפנימיות של אטם מכסה השסתומים.

 

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל המגיבים.

 

א. האם אפשר לבדוק שזה רק גומיות שסתומים ? אני לא רוצה להשקיעה בחינם

 

ב. מודל 1998 ק"מ 240000. אני לא יודע פר ק"מ אני כן יודע שזה קורה אחרי נסיעה ארוכה ומאומצת ואני גם יודע שאם אני מעלה טורים ל40 בסרק  וממתין יוצא לי ענן של עשן ויש לי ריח של שמן סביב האוטו

 

ג. בדקתי וב"ה אין טחינה או שמן במכסים !

 

ד. בדקתי אין נזילות בתעלות פלאגים ולא במכסה שסתומים החנייה נקייה

 

ועוד פעם תודה והערכה לכל המייעצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה רינגים כנראה  הפתרון זה אוברול או החלפת מנוע  כולל כל העלויות והכאב ראש !

 

אם זה גומיות שסתומים ההחלפה קלה וכדאית !

 

איך נדע האם זה רינגים עייפים או גומיות שסתומים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גומיות שסתומים זה ריח של שמן בהתנעה קרה.

הבעיה שעל מנוע גדול הגזים משתלטים על כל הריח.

ההחלפה לא כל כך קלה אבל יותר קלה מהחלפת מנוע או שיפוץ.

החלפת מנוע היא הימור.

בדיקת דליפה דרך הבוכנות יכולה להעיד על הריניגים אבל גם על הצילינדרים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, הונדה שאטל כתב:

איך נדע האם זה רינגים עייפים או גומיות שסתומים?

לרוב עישון קל בבוקר בהתנעה זה רק גומיות שסתומים.

בדיקת לחץ הפוך כפי שאמר לך קודמי יכולה להצביע אם יש בעיה יותר רצינית במנוע,שאני חושש שעלות החלפתו עולה על המחירון ואז זו נקודה למחשבה- האם יש ברשותך אפשרות להשתדרג או לחילופין האם אתה מעוניין להשקיע ולהמשיך להשתמש ברכב או לנסוע עד שימות,לשלוח אותו לפירוק ואז לקנות רכב אחר.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

שלום ותודה מראש 

החלפתי גומיות שסתומים והבעיה לא נפתרה! לא מתחשק לי לעשות אוברול או להחליף מנוע בשלב זה!

רציתי לשאול אם אני יכול לפתור את הבעיה גם באופן חלקי ע"י שימוש בשמן שונה ?

עד עכשיו הקפדתי  להשתמש  בשמן לפי הוראות יצרן            15/40    או  20/50 של יצרנים פשוטים וכן מידי פעם דבש של 20 שקל

מדובר בהונדה שאטל מודל 1998 נפח 2254 סוג מנוע    F23  A7  המנוע עומד על 250000 ק"מ

עריכה אחרונה על ידי הונדה שאטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שמן המנוע אוכל?

יוצא עשן מהאגזוז? יש ריח של שמן שרוף?

 

בגדול שמן לא נעלם סתם ואם אין סימני נזילה כנראה שבקרוב תצטרך שיפוץ מנוע.

כל השמני דבש, והתוספים למיניהם מיותרים לא תורמים לשום דבר ולדעתי אף עושים יותר נזק.

תנסה למשוך עם המנוע ככה, יכול להיות שעם אכילת שמן יחזיק גם עוד 50 אלף וברכב כזה ישן חבל להשקיע בשיפוץ מנוע שיעלה יותר מהרכב.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א, בס"ד 

ב, תודה רבה לכל המגיבים

ג, פליטת העשן נורמלית, אם לוחצים בסרק על הגז בערך מס 4 בסיבובי מנוע מתחיל לצאת עשן בכמות גדולה,

ד, המנוע מגיב מצוין נראה שיחזיק עוד 100000 בעזרת ה' יתברך

ה, הבעיה זה עלות השמן, 

ה, הקושי לעבור את הטסט כל חצי שנה,

 

אגב אולי יש כאן מישהו שיוכל להסביר לי למה בטסט דורשים ממני לתת גז בסרק עד שיוצא עשן וכך מכשילים אותי, אפילו שזה בכלל לא משקף נהיגה נורמלית, ?????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, הונדה שאטל כתב:

א, בס"ד 

ב, תודה רבה לכל המגיבים

ג, פליטת העשן נורמלית, אם לוחצים בסרק על הגז בערך מס 4 בסיבובי מנוע מתחיל לצאת עשן בכמות גדולה,

ד, המנוע מגיב מצוין נראה שיחזיק עוד 100000 בעזרת ה' יתברך

ה, הבעיה זה עלות השמן, 

ה, הקושי לעבור את הטסט כל חצי שנה,

 

לא לא חבר,

פליטת העשן ממש ממש ממש לא נורמלית. רכב כזה לא אמור לפלוט עשן ב-כ-ל-ל.

תעשה לאנושות מצווה, הבעיה האחרונה שלך זה עלות השמן...

תשפץ את המנוע כי במצב הנוכחי הוא מזהם אויר ברמה קשה וסביר להניח שפשוט אי אפשר לנשום איפה שאתה עובר\נוסע עם האוטו.

 

לא נעים לי לומר לך אבל אני מקווה שאם לא תשפץ יורידו את האוטו מהכביש במהרה (יוצא לי לעיתים רחוקות להיתקל בכביש במכוניות ששורפות שמן, זה פשוט נורא !).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...