Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור אוו 8 בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה קטע מי שלא מזהה ,הבחור שיושב באוו הזאת הוא איציק בריל בכלל!!

 

למה למה ספויילר נמוך אבל למה.?!!

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה קטע מי שלא מזהה ,הבחור שיושב באוו הזאת הוא איציק בריל בכלל!!

 

למה למה ספויילר נמוך אבל למה.?!![/QUOTE]

 

כי יש אנשים שחושבים ש 7000 שקל בשביל ספויילר שיעוף ממילא אחרי יומיים

לא שווה את הכסף :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
איזה קטע מי שלא מזהה ,הבחור שיושב באוו הזאת הוא איציק בריל בכלל!!

 

למה למה ספויילר נמוך אבל למה.?!![/QUOTE]

 

כי יש אנשים שחושבים ש 7000 שקל בשביל ספויילר שיעוף ממילא אחרי יומיים

לא שווה את הכסף :)

תאמת שכדי יותר ריפודי עור במחיר הזה

פורסם

יכול להיות שזה צינור דלק שהיה חובר לשעון לחץ דלק לצרכי בדיקה.

 

ד"א מערכת ניטרו היא בדר"כ דיסקרטית בטח לא להוביל צינורות על מכסי מנוע שלא לדבר על זה שאת הצנורות מעבירים במקומות בטוחים כדי שלא יבקעו וקרים כדי שהנוזל (juice)לא יתחמם ויהפך לגז בצינור.

 

צינור של ניטרו הוא בדר"כ מסוכך(אע"פ שיש מניילון) אם כי ישנם גם צינורות דלק מסוככים.

 

בקיצור, קלוש ביותר.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
במקס טיונינג היה בחור ששם איוו 8 בגלריה, והוא טען שאבא שלו זה ראם סמואל (נהג מרוצים למי שלא יודע) וכרגע (בזמנו) הוא הזמין לה קיט ל 330 כ"ס..בלה בלה בלה

 

שקר או אמת?

תראו לבד:

http://www.max-tuning.com/gallery/user_gal/index.asp?Page=9&Item=mitsubishi/mitsubishi_6

 

 

הוא טען שאבא שלו זה איציק בריל, הוא לא שיקר.

שמו תום בריל, הבן של איציק בריל (נהג ראלי), מכיר אותו ומכיר את האיבו - היא עשתה גם כמה ס"דים ברעננה, לא מרבה לסוע בעיר, אבל נחמד לראות אותה פה ושם. היא יפהפיה.

 

באשר לקיט, אני לא יודע אם הותקן או לא, אבל נחמד להאמין שכן :)

פורסם

טוב בולי אני מכיר את תום בריל אישית שאלתי אותו הוא אמר שהוא לא פירסם כלום והוא לא יודע מה זה מאקס טיונינג כניראה מישהוא מושפל!

 

תמונה של האוו שלו

תמונה 001.JPG

פורסם

חברי פורום יקרים

 

 

נו נו...

כנראה סוף סוף הגיע "האור" והעגלות(כלומר ה EVO 8 - המיובאות ארצה)

יצליחו גם לזוז כמו שצריך.

ואותו (-) מינוס, המוגדר כ חוסר כוח דחף , יתעורר לחיים בעזרת אותו קיט.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
טוב בולי אני מכיר את תום בריל אישית שאלתי אותו הוא אמר שהוא לא פירסם כלום והוא לא יודע מה זה מאקס טיונינג כניראה מישהוא מושפל!

 

תמונה של האוו שלו

בשתי התמונות של המכוניות המספר של האוטו נגמר ב 66

אם מגדילים אפשר לראות!

פורסם

האוו הראשונה מ-מאקס היתרסקה איציק ריסק אותה ובתמונה שלי יש את החדשה..התמונה ממאקס זה הבחוץ של החניה ושלי זה בתוך!!

פורסם

יש משהו חשוד באיבו הזו שלו... היא יותר מידי דומה לאיבו שבה אני נסעתי שנמצאת בסוכנות בת"א ועיתונאים לוקחים אותה לנסיעות מבחן כבר כמה חודשים.... אני די בטוח שמדובר באותה מכונית... ואם כן אז זה בפירוש לא בבעלות תום בריל או אבא שלו או כל אחד אחר..



 

 

 

 

P1000766 new.JPG

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
זאת לא אותה אחת, אם ממש תתאמץ תראה שכתוב באמצע 45.

ממש לא.... זה יכול להיות 6 כמו שזה יכול להיות 5... אי אפשר לראות..

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...