Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור אוו 8 בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם בישביל הידע הכללי לאנשים פה

 

כרגע מיספר בעלי אוו 8 בארץ הזמינו את קיט השיפורים של FQ 320

 

בישביל ההתקנה הוזמן מחול מכונאי מאנגליה שיתקין בכל המכוניות

 

אני לא בקי בשמות

 

הרכב נימדד על דינמומטר ומבצע מעמידה למאה ב4.3 שניות

 

און יעקובסון : "זה הרכב הכי מהיר שנהגתי עליו מכל בחינה"

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. מה זה מספר?

אני יכול לספור לך על שתי ידיים וחצי(התכוונתי :lol: ) את כמות האיוו בארץ :-P

 

ב. איפה באמת יש דיינו 4X4?

 

ג. וואו

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

במקס טיונינג היה בחור ששם איוו 8 בגלריה, והוא טען שאבא שלו זה ראם סמואל (נהג מרוצים למי שלא יודע) וכרגע (בזמנו) הוא הזמין לה קיט ל 330 כ"ס..בלה בלה בלה

 

שקר או אמת?

תראו לבד:

http://www.max-tuning.com/gallery/user_gal/index.asp?Page=9&Item=mitsubishi/mitsubishi_6

1.8T 8)

פורסם
א. מה זה מספר?

אני יכול לספור לך על יד וחצי את כמות האיוו בארץ :-P

 

ב. איפה באמת יש דיינו 4X4? אני מכיר אחד באיזור התעשייה רעננה, לפני שנה עשיתי שם בדיקת דיינו לקמארו (462 כ"ס, 62 קג"מ), הדו"ח תלוי אצלי על הקיר... :)

 

ג. וואו

......

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
במקס טיונינג היה בחור ששם איוו 8 בגלריה, והוא טען שאבא שלו זה ראם סמואל (נהג מרוצים למי שלא יודע) וכרגע (בזמנו) הוא הזמין לה קיט ל 330 כ"ס..בלה בלה בלה

 

שקר או אמת?

תראו לבד:

http://www.max-tuning.com/gallery/user_gal/index.asp?Page=9&Item=mitsubishi/mitsubishi_6

אוי אוי אוי , אבא שלו היה צריך לממן לו מורה פרטית ללשון במקום להתעסק במכוניות

כמה זייני שכל יש באתר הזה .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אוי אוי אוי , אבא שלו היה צריך לממן לו מורה פרטית ללשון במקום להתעסק במכוניות

כמה זייני שכל יש באתר הזה .

לא טרחתי להכנס ללינק.

 

איוו, שמיבו. משרד התחבורה בטח יאסור על ייבוא הקיט הנ"ל.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני גם כן שמעתי ממקור ראשון על 15 איוו שנמכרו כבר, מספיק קרוב.

 

מוזר לי שאון טוען שזה הרכב הכי מהיר שהוא נהג עליו, לא שלחו אותו לאירופה לנהוג על ה-FQ400? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראתה איוו, שיוצא ממכסה המנוע צינור שנכנס לתא הנוסע שליד הנהג

במה מדובר? האם יש סיכוי שמורכב באיוו קיט ניטרו?

פורסם
נראתה איוו, שיוצא ממכסה המנוע צינור שנכנס לתא הנוסע שליד הנהג

במה מדובר? האם יש סיכוי שמורכב באיוו קיט ניטרו?

 

לא, זה כדי שהנוסע ינשוף לתוך הצינור ויכניס עוד BOOST למנוע בסל"ד גבוה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא, זה כדי שהנוסע ינשוף לתוך הצינור ויכניס עוד BOOST למנוע בסל"ד גבוה.

:hihi: :hihi: :roflmao:

 

 

אגב ליאור, תדריך אותי איפה בדיוק הדיינו ברעננה ? :)

והקמארו שלך עגלתית משהו אה? :shock:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
לא, זה כדי שהנוסע ינשוף לתוך הצינור ויכניס עוד BOOST למנוע בסל"ד גבוה.

דווקא אני שמעתי שזה נועד לימי החורף הקרים לחמם את תא הנוסעים...

פורסם
נראתה איוו, שיוצא ממכסה המנוע צינור שנכנס לתא הנוסע שליד הנהג

במה מדובר? האם יש סיכוי שמורכב באיוו קיט ניטרו?

זו מערכת אנטי-לאג מהדור הישן.

הנוסע נושף בכל כוחו לתוך הצינור,ובכך בעצם מסייע לSpool up מהיר יותר של הטורבו. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...