Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך עזרה בקשר לשמן מנוע לכריזמה 99.

איזה שמן מומלץ?

והיכן נמצא פילטר אויר ופילטר שמן ? כמה ליטר נכנס שם? ואיפה קונים פילטר שמן ואויר?

ובורג ריקון שמן , הוא נמצא מתחת לאגן , האם צריך להחליף אטם של הבורג שפותחים אותו?

צריך לקנות מפתח פילטרים עם השרשרת? או איזה?

תודה לעונים.

פורסם
אני צריך עזרה בקשר לשמן מנוע לכריזמה 99.

איזה שמן מומלץ?

והיכן נמצא פילטר אויר ופילטר שמן ? כמה ליטר נכנס שם? ואיפה קונים פילטר שמן ואויר?

ובורג ריקון שמן , הוא נמצא מתחת לאגן , האם צריך להחליף אטם של הבורג שפותחים אותו?

צריך לקנות מפתח פילטרים עם השרשרת? או איזה?

תודה לעונים.

לגבי סוג השמן וכמותו: אני ממליץ שתעיין בספר הרכב, שם מצויין במדוייק במה יש להשתמש.

בורג ניקוז השמן אכן ממוקם בתחתית האגן.

אכן כן, מומלץ להחליף את אטם הבורג לאחר פתיחתו, כדי למנוע נזילות והזעות (וגם מדובר בעלות זניחה).

ניתן להשתמש במפתח שרשרת, אך אם אתה עומד בפני רכישה, אני ממליץ לך בחופ לרכוש "כובע" מתכת, המתאים במדוייק לחריצים / לצלעות של הפילטר. ה"כובע מתחבר לראצ'ט רבע / חצי, והשימוש בו עושה את ההחלפה לקלה ומהירה ביותר.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

תודה על התשובה ,

הכול כבר נבדק ונקנה מפתח פילטר ושמן איכותי , הבעיה היא כמה שמן נכנס למנוע , ולפי מה מודדים?

הבנתי שממלאים 3/4 מיכל שמן ובודקים גובה וממלאים לפי הצורך , האם מניעים את האוטו , כי חובה שהמנוע יהיה חם ואם אין מספיק שמן , בקיצור כמה נכנס , ומה שיטות המדידה שלכם?

תודה

פורסם

לכל רכב יש קיבולת שמן שונה.

 

תבדוק בספר הרכב כמה שמן נכנס. תמלא 3/4 מהכמות, תמתין מעט ותמלא כל פעם כמויות קטנות עד שהמדיד מראה שיש מספיק שמן.

 

הערה: תחכה בין מילוי למילוי שכל השמן יתנקז למטה לאגן.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...