Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחזקה וטיפול רכב חדש, יונדאי i10


wrx450
שימו לב! השרשור הזה בן 1036 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בס״ד

 

ערב טוב לכולם,

רכשתי רכב חדש מסוג יונדאי 10 אוטומט מנוע 1.2
ברשותי מספר שאלות לאחר שקראתי את ספר הרכב:
כתוב שטיפול תקופתי צריך להיות בין 7000 ק״מ לנסיעות ארוכות בעליות וכו, ו10000 ק״מ בנסיעה רגילה
התקשרתי ליבואן לשאול מתי אני צריך טיפול ונאמר לי רק ב15000 ק״מ לאחר שהסברתי שכתוב בספר אמרו לי אדוני צריך ב15000 וזהו.
מה אתם ממליצים לעשות?
אפשר קישור להזמנה לשמן מומלץ לרכב אני לא מחפש הכי זול כמו בתחנות דלק לחסוך, אבל לא את הכי יקר למכונית ספורט, איכותי מומלץ וטוב, ואין לי בעיה להחליף גם פילטר שמן,
וגם קישור גם לנוזל קירור מומלץ

מה זה תוסף לדלק והאם אני צריך 

אשמח גם לעוד המלצות בשביל לשמור על הרכב מניסיון שלכם

עכשיו לא הבנתי מה זה היסטוריית טיפולים, האם זה רק לטפל ביבואן אחרת לא יהיה לי אחריות, ומה ההבדל בין יבואן למורשה או כל מוסך אחר למעט המחיר?
תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, wrx450 כתב:

כתוב שטיפול תקופתי צריך להיות בין 7000 ק״מ לנסיעות ארוכות בעליות וכו, ו10000 ק״מ בנסיעה 

 

הסתכלתי בספר רכב של i10 דגם נוכחי שיש באתר היבואן, ממה שראיתי מדובר  בטיפול כל 15 אלף או 12 חודשים.

 

תוכל לעלות צילום של העמוד בספר שבו כתוב לטפל כל 7000 ק"מ? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Buki כתב:

הסתכלתי בספר רכב של i10 דגם נוכחי שיש באתר היבואן, ממה שראיתי מדובר  בטיפול כל 15 אלף או 12 חודשים.

 

תוכל לעלות צילום של העמוד בספר שבו כתוב לטפל כל 7000 ק"מ? 


תסתכל בשורה העליונה

IMG_2976.HEIC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. היכן ראית שרשמתי שאני רוצה לטפל במוסך מרכזי? שאלתי מה ההבדל בינהם,
2. אולי כי צריך לבדוק שמן שאולי מדי פעם צריך להוסיף? כתוב בספר של הרכב שצריך לבדוק שמן ומים לפחות פעם בחודש בשביל מה? בשביל ללכת למרכזי??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין לטפל לבד זה משהו אחר, אבל לא אמרת את זה.

 

בודקים שמן ומים כדי לראות שאין איבוד. איבוד = נזילות. כשיש נזילות לא ממלאים, כי זה פלסטר. מטפלים בשורש הבעיה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, wrx450 כתב:


תסתכל בשורה העליונה

IMG_2976.HEIC 3.72 \u05de\"\u05d1 · 7 downloads

זה בתנאי שימוש קשים שיש התייחסות אליהם בעמודים הבאים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Buki כתב:

זה בתנאי שימוש קשים שיש התייחסות אליהם בעמודים הבאים.

נהיגה בתנועה עירונית צפופה
נהיגה באיזורים הררים בעליות או ירידות

 

לפני 8 דקות, Fraysa כתב:

אם אתה מעוניין לטפל לבד זה משהו אחר, אבל לא אמרת את זה.

 

בודקים שמן ומים כדי לראות שאין איבוד. איבוד = נזילות. כשיש נזילות לא ממלאים, כי זה פלסטר. מטפלים בשורש הבעיה.

שוב גם את זה לא אמרתי שאני רוצה לטפל לבד, שאלתי מה ההבדל בין המוסכים למינהם וכו תקרא שוב
לגבי שמן ומים תמיד היה לי ברכב (ישן) , ופעם ב.. הייתי מוסיף קצת, (בלי קשר לטיפול שנתי) אז שאלתי איזה שמן מומלץ או קירור, 
אני מבין ממך שאם חסר קצת שמן או מים בבדיקה שגרתית ללכת למוסך?

לפני 9 דקות, Buki כתב:

זה בתנאי שימוש קשים שיש התייחסות אליהם בעמודים הבאים.

עוד דבר שנזכרתי שאלתי את היבואן בדיוק את מה שאמרת, אם אני נוסע ב״תנאי שימוש קשים״ כהגדרתך,
ענו לי זה לא משנה איך אתה נוסע, עשית 15k , תגיע לטיפול
לכן שאלתי כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם התנאים המפורטים שם הם עיקר השימוש שלך באוטו. אם כן, בהחלט כדאי לטפל לפי מה שרשום שם, כל 7500 (למרות שאף אחד כמעט לא עושה את זה) 

 

אם רוב הנסיעות לא מתבצעות בתנאים המפורטים, מטפלים כל 15 אלף או שנה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב השאלה, האם נהיגה באיזורים הררים ובתנועה צפופה היא עיקר השימוש שלך באוטו?

 

אם כן, כדאי לטפל כל 7500 ק"מ. זה בהחלט ישמור על האוטו יותר טוב. 

אם לא, אפשר לטפל לפי המפרט הרגיל כל 15.000. 

 

נציג היבואן ענה לך את מה שענה בגלל שהם לא יכולים לרדת לרזולוציה של איפה בדיוק כל אחד נוסע, האחריות תהיה בתוקף אם תטפל לפי המפרט הסטנדרטי. 

 

לאיזה עוד שאלות אתה מתכוון?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה לא נהג מונית בתל אביב לא הייתי מטפל כל 7500.

רוב הרכבים בישראל מוגדרים אצל היצרנים בתנאים קשים כי חם פה ויש הרבה עמידה בפקקים.

רוצה להיות רגוע? טפל כל 10 אלף, אם תטפל ב15 רוב הסיכוי שלא יקרה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Buki כתב:

שוב השאלה, האם נהיגה באיזורים הררים ובתנועה צפופה היא עיקר השימוש שלך באוטו?

 

אם כן, כדאי לטפל כל 7500 ק"מ. זה בהחלט ישמור על האוטו יותר טוב. 

אם לא, אפשר לטפל לפי המפרט הרגיל כל 15.000. 

 

נציג היבואן ענה לך את מה שענה בגלל שהם לא יכולים לרדת לרזולוציה של איפה בדיוק כל אחד נוסע, האחריות תהיה בתוקף אם תטפל לפי המפרט הסטנדרטי. 

 

לאיזה עוד שאלות אתה מתכוון?

לא הבנתי מה זה היסטוריית טיפולים, האם זה רק לטפל ביבואן אחרת לא יהיה לי אחריות, ומה ההבדל בין יבואן למורשה או כל מוסך אחר למעט המחיר?

לפני 9 דקות, Shab00 כתב:

כל עוד אתה לא נהג מונית בתל אביב לא הייתי מטפל כל 7500.

רוב הרכבים בישראל מוגדרים אצל היצרנים בתנאים קשים כי חם פה ויש הרבה עמידה בפקקים.

רוצה להיות רגוע? טפל כל 10 אלף, אם תטפל ב15 רוב הסיכוי שלא יקרה כלום.

תודה על התגובה בהחלט אקשיב לעצתך ואטפל כל 10k

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחריות לא תלויה בטיפול במוסך היבואן. עם זאת, רוב האנשים כן בוחרים לטפל בשנים הראשונות במוסך היבואן כדי לשמור על יחסים טובים ובמקרה של צורך במימוש אחריות שלא יבואו ויגידו "אה, לא טיפלת אצלנו, אנחנו לא יודעים מי נגע ומה עשה". 

 

מוסך מורשה יבואן הוא בעצם מוסך שחולק את הרווחים שלו בצורה מסוימת עם היבואן ובכך משיג לקוחות. להבנתי זה לא הכי משתלם, אבל כנראה שבגלל זה הם גובים מחיר גבוה יותר. בכל אופן, i10 זה רכב סופר פשוט, אז אני בטוח שגם הטיפולים הגדולים יהיו זולים במוסך מורשה יונדאי. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Fraysa כתב:

אחריות לא תלויה בטיפול במוסך היבואן. עם זאת, רוב האנשים כן בוחרים לטפל בשנים הראשונות במוסך היבואן כדי לשמור על יחסים טובים ובמקרה של צורך במימוש אחריות שלא יבואו ויגידו "אה, לא טיפלת אצלנו, אנחנו לא יודעים מי נגע ומה עשה". 

 

מוסך מורשה יבואן הוא בעצם מוסך שחולק את הרווחים שלו בצורה מסוימת עם היבואן ובכך משיג לקוחות. להבנתי זה לא הכי משתלם, אבל כנראה שבגלל זה הם גובים מחיר גבוה יותר. בכל אופן, i10 זה רכב סופר פשוט, אז אני בטוח שגם הטיפולים הגדולים יהיו זולים במוסך מורשה יונדאי. 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1036 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...