Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות בהקשר להחלפת- Sway/Stabilizer bar bushing


Electron
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום,

לאחרונה התחילו נקישות מקדימה כאשר רק צד אחד של המטלה עולה או יורד.

אני חושד ב-Sway/Stabilizer bar bushing (מ' 2 בשרטוט), ירדתי מתחת לרכב לבדוק מצורף סרטון מטה.

לפני שאחליף את החלק מס' שאלות:

1.אך קורים לחלק בעיברית

2.האם זה בטיחותי להחליף את החלק ללא הרמת הרכב.

3. מסרטונים ביוטוב ראיתי שחלק מהאנשים משמנים/מגרזים את החלק הפנימי וחלק לא - מה הוא הנכון?

 

רכב :סיוויק 99

כך ניראה החלק:

1.png.12b5ec5e6c112b714e038fb1760ad94e.png

סרטון:

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפ

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעברית זה נקרא תותבים למוט מייצב. 

לא רואה בעיה להחליף ללא הרמת הרכב, אם יש גישה. כל עוד הוא חונה במקום מיושר לגמרי. 

אם החניה בשיפוע וגלגל אחד גבוה יותר מהשני, מופעל עומס על מוט מייצב, הוא יהיה טעון כמו קפיץ. 

 

בגלל זה, אם להגביה, אז את שני הגלגלים הקידמיים יחד, לא אחד-אחד.

 

לגבי גירוז, גם אני ראיתי דעות שונות, יש לך ספר יצרן? היצרן אומר משהו לגבי גירוז? 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט ממליץ לגרז. ואם אתה מרכיב תותבים מפוליאוריתן זאת ממש חובה.

לא ציינת דגם רכב, בהרבה דגמי VAG נתקלתי שמוכרים את התותבים רק עם המוט מייצב עצמו, הזוי. ובכלל צריך לפרק שם המון כדי להגיע אל התותבים האלה.

בBMW, לעומת זאת, לאחר הרמת הרכב מדובר בעבודה של כמה דקות. 

ממליץ שתחליף את המוטות המקשרים באותה הזדמנות.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Buki כתב:

יש לך ספר יצרן? היצרן אומר משהו לגבי גירוז? 

 היצרן לא מתייחס לזה.

ד"א הרעשים התחילו בערך חודש אחרי שרססתי WD40 על התותבים במטרה לבודד מקור הרעש שהיה אז (בסוף זה היה משלולש) יש קשר?🤔

חלק מהרשת אומרים שזה בסדר לרסס על גומי חלק אומרים שזה אוכל את הגומי...

לפני 14 שעות, amosbmw כתב:

ממליץ שתחליף את המוטות המקשרים באותה הזדמנות.

צודק, בהזדמנות אחליף גם את המוטות המקשרים.

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...