Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני יודע שהרכבים האלה אולי לא כל כך ברי השוואה.

הציעו לי בעבודה לקחת רכב. 

אין החזר שווי שימוש.

אקבל 1,000 בחודש לדלקן.

 

יש 2 רכבים שמתאימים לי מבחינת הגודל ל4 אנשים גדולים ושהם על בפרק:

1) קיה נירו פלאג 2021

2) ספורטאז דיזל 1.6 2021

 

אני נוסע תמהיל של 75% עירוני ו25% בינעירוני.

 

ברור לי שעם 1,000ש"ח דלקן והנירו אני לא אשלם שקל תוספת על הדלק.

עם הספורטאז דיזל זה יוצא גבולי (הבנתי שצריכת דלק אמיתי שלה זה 12ק"מ לליטר).  יתכן ואשלם מהכיס כל חודש עוד 100-300ש"ח על דלק, בחודשים שאסע הרבה.

 

הבעיה העיקרית שלי עם הנירו פלאג זה שאין גלגל רזרבי והתא מטען קטן.  ואם  אקנה רזרבי וג'ק זה יקטין עוד יותר את תא המטען.

 

גם שווי שימוש של הנירו הוא רק 2,800 והספורטאג 3,500.

 

פונה אליכם לעזורולייעץ בקבלת החלטה.

 

תודה רבה

 

פורסם

מניח שזאת שאלה של תקציב, 700 ש"ח בשווי המס (זה יותר קרוב ל800) זה בערך 300 נטו + נניח 150 תוספת לדלק אז מדובר ב450 ש"ח נטו, לא מעט כסף בחישוב שנתי 5K ש"ח.
כמה אתה צריך בשוטף תא מטען ענק? למה לקנות גלגל רזרבי?
אני כנראה הייתי הולך על הנירו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, שמר77 כתב:

היי,

 

אני יודע שהרכבים האלה אולי לא כל כך ברי השוואה.

הציעו לי בעבודה לקחת רכב. 

אין החזר שווי שימוש.

אקבל 1,000 בחודש לדלקן.

 

יש 2 רכבים שמתאימים לי מבחינת הגודל ל4 אנשים גדולים ושהם על בפרק:

1) קיה נירו פלאג 2021

2) ספורטאז דיזל 1.6 2021

 

אני נוסע תמהיל של 75% עירוני ו25% בינעירוני.

 

ברור לי שעם 1,000ש"ח דלקן והנירו אני לא אשלם שקל תוספת על הדלק.

עם הספורטאז דיזל זה יוצא גבולי (הבנתי שצריכת דלק אמיתי שלה זה 12ק"מ לליטר).  יתכן ואשלם מהכיס כל חודש עוד 100-300ש"ח על דלק, בחודשים שאסע הרבה.

 

הבעיה העיקרית שלי עם הנירו פלאג זה שאין גלגל רזרבי והתא מטען קטן.  ואם  אקנה רזרבי וג'ק זה יקטין עוד יותר את תא המטען.

 

גם שווי שימוש של הנירו הוא רק 2,800 והספורטאג 3,500.

 

פונה אליכם לעזורולייעץ בקבלת החלטה.

 

תודה רבה

 

 

באם הנירו שמוצעת לך הינה ברמת גימור ליסינג (LX) - אין פתחי מיזוג מאחור. מבאס במידה וארבעה בוגרים נוסעים ברכב באופן קבוע. 

מצד שני בנירו יש בקרת שיוט אדפטיבית. 

עריכה אחרונה על ידי tomede
פורסם
לפני שעה, llaavvii כתב:

למה לקנות גלגל רזרבי?

בגלל שהנירו פלאג מגיע בלי גלגל רזרבי ואם אתה עם פנצ'ר באמצע טיול אז אתה תלוי רק בערכת תיקון שהן מספקים.  לא מספיק.

לכן הצורך לקנות ולאחסן גלגל נוסף + ג'ק בתא מטען

  • לא הבנתי... 1
פורסם (נערך)

אם ננטרל את השיקול הכלכלי - אז ספורטאז נותנת ערך גבוה יותר מהנירו בכל הקשור לנוחות ומרווח (הביצועים די דומים)

אז לדעתי השיקול הוא רק כלכלי של פער שווי שימוש + תוספת דלק.
לגבי שווי שימוש, כרגע יש הנחת פלאג אין על הנירו ששווה 1,000 ש"ח(במקום 500 להיברידית), ההנחה הזו כרגע תקפה עד סוף שנת 2021.
אף אחד לא יודע אם יאריכו את ההטבה או לא, היו דיבורים שהאוצר הבין שפלאג אין בציי רכב לא נותן ערך מוסף על היברידי מבחינת חיסכון וזיהום (כי רוב הפלאג אין בציי הרכב לא באמת מטעינים אותם בחשמל בבית/עבודה). אז יתכן והפער בשווי שימוש יצטמצם ושווי השימוש של הנירו יתייקר.

שיקול כלכלי שלך, אתה יכול לקפוץ לאולם תצוגה של קיה ולשבת בשני הדגמים כדי להבין אם התוספת הזו כדאית עבורך.
 

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

האמת, בעיני אין פה התלבטות בכלל

הקיה נירו רכב מדהים! נוח, מפנק וסופר חסכוני

בנוסף לכל זה, אתה עוד חוסך ימבה כסף על שווי שימוש ודלק

טם כל מב שמפריע לך זה הגלגל ספיר אתה יכול להיות רגוע אחי

יש מיכל מילוי, פותר לך את הבעיה עד הפנצריה הקרובה וסע לשלום

בהצלחה גבר

פורסם
לפני 16 שעות, איתי250 כתב:

ש מיכל מילוי, פותר לך את הבעיה עד הפנצריה הקרובה וסע לשלום

לא מפחיד להתקע באמצע טיול, נגיד מכתש רמון, ושהערכה לא תעזור לחור שיש בגלגל?

האם זה רק עניין פסיכולוגי או אכן בעיה?

יש כאן שמהו עם נירו פלאג שקנה גלגל רזרבי ויכול לצלם תא מטען עם הגלגל בתוכו? נשאר בכלל מקום לאחסון?

פורסם
לפני 16 שעות, איתי250 כתב:

יש מיכל מילוי, פותר לך את הבעיה עד הפנצריה הקרובה וסע לשלום

אם תתקע עם פנצ'ר ב11 בלילה בדרך חזור הבייתה באמצע הדרך, כשהמשפחה שלך עייפה ומנונמנת, ותצטרך להזמין גרר ומונית לכולם, אתה תחשוב אחרת.
זה נדיר, אבל כשזה קורה זה סיוט.

×
×
  • תוכן חדש...