Jump to content

איתי250

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של איתי250

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. האמת, בעיני אין פה התלבטות בכלל הקיה נירו רכב מדהים! נוח, מפנק וסופר חסכוני בנוסף לכל זה, אתה עוד חוסך ימבה כסף על שווי שימוש ודלק טם כל מב שמפריע לך זה הגלגל ספיר אתה יכול להיות רגוע אחי יש מיכל מילוי, פותר לך את הבעיה עד הפנצריה הקרובה וסע לשלום בהצלחה גבר
×
×
  • תוכן חדש...