Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וצהריים בנעימים לכולם

 

כחלק משיפוץ כללי של המטבח, אנחנו מתכננים להחליף את הכיריים לאינדוקציה. ראיתי את הכיריים האלה (בוש סדרה 6) באמאזון גרמניה-

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07H5KCF28/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

מחיר כולל משלוח מהיר כ-713 יורו (2800~ שקלים).

בהוראות ההתקנה (מצורף צילום) מוסבר חיבור של פאז אחת או שתי פאזות, ואני לא מצליח להבין איך אני מחבר לשם תלת- פאזי (כרגע בקיר יש שקע "שוקו" ישן).

 

 

אז..

א. איך הכיריים האלה באופן כללי? המחיר נראה לי קצת נמוך באופן יחסי. פספסתי משהו?

ב. איך לחווט את התקע לכיריים? אשמח להסבר כללי על אופן החיבור הדו- פאזי המופיע בהוראות, ואיך להשתמש בו בתלת פאזי (מקווה שבכלל אפשר..).

 

תודה פורום יודע כל 😊

43.jpg

עריכה אחרונה על ידי jonathanhassin
פורסם (נערך)

חיבור מספר 6 הוא עם כותרת של 2N אפסים נפרדים) אבל בפועל נראה שיש שם חיבור לשתי פאזות עם אפס משותף. כנראה שתי פאזות מספיקות לכיריים האלו. 

יש איזשהו שרטוט שכולל גם את הדק מס' 1 או שהוא לא בשימוש בכולם? 

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אפשר להשתמש באינדוקציה כחד פאזית או דו פאזית, אי אפשר כתלת פאזית.
מומלץ להזמין חשמלאי להתקנה של המכשיר,
חבל שתגרום נזק.


Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הכריים יגיעו עם כבל. 

 

את הכבל צריך לחבר בהתאם לתרשים. 

 

ראה חיבור לדוגמא. זה חיבור עם ניוטרל משותף לשתי פאזות, השמאלי ביותר בתרשים שלך. שים לב שיש גשר בין החוט האפור לכחול. 

 

Screenshot_20210506-191042_(1).thumb.png.97bfcb515a2a7b4b5c85a40c37806d74.png

 

 

בקצה השני של הכבל צריך להתקין תקע "שוקו". 

 

אני נמנע מלפרט יותר כי זה באמת דורש קצת יידע. 

 

 

 

 

פורסם

אתה מתכוון ל'סיקון' כי 'שוקו' אינו תקני

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני מתכוון לזה. 
 
buschjaeger-2064_swlw-perilex-ns0840601_05.thumb.png.9d9ffcce7bbcf4289eb6147b38c456f3.png
 
שמתחבר לשקע כזה שלפי מה שכתוב, יש לו כבר. 
100045992_1.png.c9b39d1ba00232648187ea9fa2655dd7.png
 
 
אתה צודק בזה ששקע שוקו לא תקני אבל עדיין הוא נמכר וחשמלאים מתקינים אותו...
דיברתי על להשתמש בשקע שכבר קיים אצלו.
 
 
 
 

 

 

פורסם

רצוי להחליף, שקע ותקע לא בטיחוטים כלל

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בתאריך 6.5.2021 בשעה 20:33, Buki כתב:

הכריים יגיעו עם כבל. 

 

את הכבל צריך לחבר בהתאם לתרשים. 

 

ראה חיבור לדוגמא. זה חיבור עם ניוטרל משותף לשתי פאזות, השמאלי ביותר בתרשים שלך. שים לב שיש גשר בין החוט האפור לכחול. 

 

Screenshot_20210506-191042_(1).thumb.png.97bfcb515a2a7b4b5c85a40c37806d74.png

 

 

בקצה השני של הכבל צריך להתקין תקע "שוקו". 

 

אני נמנע מלפרט יותר כי זה באמת דורש קצת יידע. 

 

 

אכן, יש שקע שוקו. אם יש צורך אמיתי הוא יוחלף בעתיד.

למען האמת, לא ידעתי שישנה צורת שימוש בשתי פאזות בלבד בכיריים. חשבתי שמקובל להשתמש בארץ בשלושת הפאזות, ומכאן השאלה שלי. כשפירקתי את הכיריים הקודמות (קרמיות) גם הן היו מחוברות עם שתי פאזות.

 

סיקרנת אותי מה עוד אפשר להוסיף :-)

קצת ידע יש, ואשמח לשמוע גם אם לא ליישום

 

תודה!

פורסם

לשקע שוקו אין תקן בארץ, הוא לא עובר ביקורת של חברת החשמל. 

 

עדיין הוא מותקן בהרבה מקומות לטובת כריים. 

 

הוא פחות טוב משקע סיקון כי הוא לא מוגן מים, הפינים קטנים יותר, מבנה פחות חזק. 

 

לפעמים מתקינים שקע שוקו כשיש אילוצי מיקום, שקע סיקון גדול מאוד ויתכן מצב שאין לו מקום בארונות בטבח איפה שרוצים להתקין אותו. 

 

כמובן שקע סיקון עדיף, תחליט אם אתה רוצה להחליף. 

 

האמת אין לי הרבה מה להסיף, צריך לפי התרשים ותוך הקפדה על צבעי החוטים לחבר את הכבל שמגיע עם הכריים. 

 

להקפיד על הרכבת סופיות חוט אם הכבל מגיע בלי. 

 

הדבר היחיד שלא העלתי זה סידור צבעי החוטים התוך תקע שוקו. 

 

 

פורסם (נערך)

החלפתי לאחרונה את הכיריים הקרמיים שולטס תלת פאזיים שהיו לי (נשברו פתאום אחרי 13 שנים). הכיריים שהחליפו אותם הם זנוסי עם לוח טאץ'.

 

להפתעתי הזנוסי הם דו פאזיים בלבד (פאזה אחת נשארה מיותמת). הם גם כוללים כיבוי אוטומטי מעצבן אחרי עד 6 שעות (תלוי בעוצמה), שלא ניתן לביטול. הכיריים תוצרת רומניה - לא שמעו שם על חמין?!? כמו כן, כל חפץ שמונח באיזור הטאץ' או כל לחות באיזור (אפילו אדים) גורמים לכיבוי הכיריים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

אתה מפספס את המע"מ על היבוא + דמי טיפול ושיחרור של חברות השילוח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...