Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע, אני מכיר את סוג הדיבוריות האלו, הם פשוט זבל.

אתה לא שומע כלום, האיכות שלה חרא.

תשקיע עוד 100-200 ש"ח בשביל דיבורית נורמלית, כי תמיד מה שזול יוצא יקר.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

העניין שיש לנו כמה וכמה מכשירים ואי אפשר לכל מכשיר לשים דיבורית, לכן אני צריך איזה משהו אוניברסלי כמו זה. לא משנה לי כלום העיקר שהיה אפשר להבין מה אומרים לי ושישמעו אותי.

אתה בטוח שזה סתם זבל ולא שומעים כלום?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שלום.

אני קניתי משהו דומה במחיר של 139 הוא בא בלי מחזיק לפלאפון או אוזניה לפרטיות אבל הוא ממש מעולה

אני יחפש לך אותו ברחבי הרשת (או שאני יצלם לך אותו ויראה לך על מה אני מדבר.) לדעתי ממולץ.

המשך יום נעים!

פורסם

שלום.

בשעה טובה צלמתי לך 4 תמונות בנושא של הדיבורית שלי והם אני לא טועה בכל חנות שמוכרת מוצרים לטלפון אתה תיראה אותה.

 

דיבורים במצב רגיל :

norm_7E74E9B7FB5047E89EB4C515A14BA76A.JPG

דיבורים במצב פעול (יוכל גם לעבוד יש אבל פחות יעיל.. בגלל הרמקול) :

norm_A25BEE8061C740C3AE76E83B74E0ECF8.JPG

איך מחברים לטלפון :

norm_DB46D97265B448F48F64784420A63D76.JPG

מחובר עובד והכול סבבה :

norm_6369337B26C64DF38486E4C14D33A76D.JPG

 

*תתעלם מהיד שלי.... אבל אני חייב איזה דרך להחזיק את זה למצלמה לא? :-D

המשך יום נעים!

פורסם
תודה רבה,רבה,רבה,רבה,רבה!!! ראיתי גם כזה בידיוק! זה עולה עכשיו 39.90 בחוברת של הויזה!

*חשבתי היד באה קומפלקט עם הדבורית :-P

כן גם אני ראיתי את זה עכשיו בחוברת.. לדעתי שווה לקנות אני מרוצה...

הבעיה היחידה שהוא לא משתיק לך את הרדיו שנכנסת שיחה אז אתה צריך להיות קשוב ^^

 

אבל חפיף.. למי יש כוח לעצור שיר טוב בדיסק שיש שיחה :-D

 

*רוצה את היד? אני יכול לארגן שתי ידים במחיר של אחד :wink:

המשך יום נעים!

פורסם

ראסמי לפעמים אני לא שם את הפלאפון בדיבורית, כשאני ממש בתוך המוזיקה, אצלי יש מכשיר עם דיבורית קבועה לרכב, היה כלול בעסקת הרכישה, והדיבורית מחוברת לרדיו, לפעמים זה סתם מעצבן, אבל לפעמים שימושי, למה אם שומעים מוזיקה בווליום, לא שומעים את הפלאפון בשום מצב...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...