Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות גדול עד 250K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אחי מתלבט בין כמה רכבים.

הרכב הקודם היה פורד גלקסי שהאכיל אותו מרורים עד שהמנוע מת.

יש 5 ילדים ככה שצריך רכב יחסית כמה שיותר מרווח.

כרגע יש על הפרק את:

1. הקודיאק במבצע חבר.

2.סורנטו 2018 עם 50000 קילומטר ב140 אלף שקל.

3.סורנטו חדשה היברידת

4.רודיוס חדשה/משומשת.

5.רקסטון.(לא צריך ג'יפ,אבל אם הוא יותר מרווח אז אופציה לא רעה)

5008 חדשה 0קילומטר, נראה שעדיין לא קיימת.

 

יש תקציב של עד 250000 כמובן שעדיף בפחות אם אפשר.

 

איך הסורנטו לעומת לעומת האחרים?

תודה

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

 

פורסם

לחמישה ילדים, חוץ מהרודיוס, לאף אחת מאלו שהזכרת לא ישאר תא מטען עם חמשת הילדים ברכב. הוא יצטרך ככל הנראה לחשוב על שברולט טראוורס, קיה קרניבל וכאלה, אא"כ לנסוע קבוע עם צ'ימיגג גדול שיהיה מקום למטען. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לא כל ג'יפ 7 מקומות ייתן לו את מה שהוא מחפש...

אני הייתי הולך על ואן אמריקאי, קיה קרניבל, טויוטה סיאנה, הונדה אודיסי... עדיפות לרכב שנקנה בארץ (עלויות ביטוח גבוהות לרכב בייבוא אישי) אלה רכבים בגודל מלא, שייתנו לו חיים שקטים מבחינת מרווח לכל המשפחה. 

היה יותר קל לייעץ אם היית רושם את מהות השימוש היומיומית, כמה פעמים הם נוסעים ברכב מלא וכמה לבד יש אפילו סיטואציות מסוימות שעדיף שני רכבים קטנים מאשר אחד גדול. בהינתן העובדות שהצגת, הייתי הולך על ההמלצות למעלה לפי הסדר הבא:

סיינה
קרניבל
קרייזלר גראנד וויאג'ר 
הונדה אודיסי

בהצלחה :)

 

 

 

פורסם

כמה הנסועה הצפויה?
כל אלו שהוזכרו כאן בהודעה לפני, הם שתייניות כבדות מאוד, חלקם עם אחזקה יקרה (טיפולים),

רכב מרווח והגיוני יותר באחזקה זה אכן הרודיוס,
הסורנטו ההיברדי נראה אחלה (למרות שהצריכה שלו סבירה בהחלט אבל לא יותר מזה).

רכב גדול באמת וחסכוני יחסית זה הקראוול מרווח מאוד סוחב היטב וכיף לנסוע בו.

×
×
  • תוכן חדש...