Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הייתי פה והתייעצתי לגבי רכב למשפחה צעירה עם דרישה של נסיעה בעיקר בעיר.

עכשיו הדרישה השתנתה:

יהיו שני רכבים, אחד לעיר ואחד לעבודה במרחק 40 ק"מ מהבית (50 על כביש 6), שלוש פעמים בשבוע.

אז אני מחפש כרגע את האוטו שיסיע אותי לעבודה.

אוטו נוח, לא מעייף (שעה לכיוון במקרה הטוב), עם מערכת מולטימדיה נוחה ומערכות עזר מפותחות. רצוי כמה שיותר חסכוני, עם מקום לעגלה בבגאז'

תקציב 65K

 

האם הג'ז שהוצע לי בפוסט הקודם יחזיק גם עכשיו?

אפשר לקבל הצעה לרכב עם יותר שוק? מצאתי רק כאלה שרחוקים מאוד ממני או יקרים או עם קילומטרז' בשמיים.

 

תודה מראש ושבוע מצוין

 

פורסם

 מבחינת צריכת דלק היא בהחלט תענה על הדרישה, לי המושב היה לא נוח- קשיח.

הייתי בודק סיטרואן c3 או סיטרואן קקטוס שתהיה מרווחת יותר,איכות חומרים עדיפה עם מושבים תומכים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, yulianx כתב:

 מבחינת צריכת דלק היא בהחלט תענה על הדרישה, לי המושב היה לא נוח- קשיח.

הייתי בודק סיטרואן c3 או סיטרואן קקטוס שתהיה מרווחת יותר,איכות חומרים עדיפה עם מושבים תומכים יותר.

הבנתי שיש בעיית רעידות בסיטרואן C3, האם היא תוקנה? כמה זה מפריע בכביש בין עירוני?

פורסם

יש רעידות, אך לא לכולם זה מפריע.

לי הפריעו הרעידות כאשר נוסעים ב 70-80 קמ״ש ומאיצים קלות, אישתי למשל לא הרגישה עד שהערתי על זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בנסיעה רגילה בכביש מהיר/בין עירוני 100 קמ"ש אין רעידות? איך הבנייה מבפנים? רעשי כביש? 

עריכה אחרונה על ידי ChenBH
פורסם

הרעידות הן בעמידה בלבד, בנסיעה לא מרגישים אותן.
מה שכן בידוד הרעשים במהירות גבוהה בקקטוס ובC3 לא מבריק, הוא טוב יחסית סגמנט שלהן אבל לסגמנט גבוהה יותר הוא פות טוב וגם כיול המטלים הרך פוגע באיכות הנסיעה בכביש מהיר.

יוצא שאתה נוסע דיי הרבה (24 אלף קילומטר בשנה) אם ידני בא בחשבון הייתי שוקל רכב דיזל שיהיה גם חסכוני יותר וגם מנועי דיזל ידועים בשרידות שלהם לטווח הארוך.
אם ידני לא בא בחשבון בייתי מציע לך לעשות סיבוב ב308\C4 ואז בC3\קקטוס ולהשוות אותן מניסיוני הלא מועט בנהיגה בשתי הפלטפורמות ההבדל באיכות הנסיעה בכבישים בין-עירוניים דיי גדול.

פורסם

במהירות קבועה אין רעידות, רק בעמידה מעט ובהאצה קלה.

איכות החומרים/הרכבה סבירה ב c3 ובקקטוס טובה יותר.

במהירות של 100 קמ״ש הם לא רועשות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי בודק גם איביזה מהדור האחרון (רצוי סטייל או FR) או פאביה, רצוי רמת גימור סטייל.

האיביזה יותר מודרנית ויותר מרווחת עם תא מטען גדול יחסית, לא יודע אם יאכלס עגלה אבל את זה תצטרך לבדוק בעצמך.

אין חשש מהגיר כי רוב הנסיעות מחוץ לעיר והבלאי קטן מחוץ לעיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 22 שעות, Gavrik כתב:

הרעידות הן בעמידה בלבד, בנסיעה לא מרגישים אותן.
מה שכן בידוד הרעשים במהירות גבוהה בקקטוס ובC3 לא מבריק, הוא טוב יחסית סגמנט שלהן אבל לסגמנט גבוהה יותר הוא פות טוב וגם כיול המטלים הרך פוגע באיכות הנסיעה בכביש מהיר.

יוצא שאתה נוסע דיי הרבה (24 אלף קילומטר בשנה) אם ידני בא בחשבון הייתי שוקל רכב דיזל שיהיה גם חסכוני יותר וגם מנועי דיזל ידועים בשרידות שלהם לטווח הארוך.
אם ידני לא בא בחשבון בייתי מציע לך לעשות סיבוב ב308\C4 ואז בC3\קקטוס ולהשוות אותן מניסיוני הלא מועט בנהיגה בשתי הפלטפורמות ההבדל באיכות הנסיעה בכבישים בין-עירוניים דיי גדול.

תודה רבה!

בקשר להצעה לידני, הבעיה שלאישה אין רשיון על ידני ואני לא רוצה שזה יהווה צוואר בקבוק יום אחד כשלדוגמה האוטו השני יהיה בטיפול. 

בקשר ל-C4/308,  קשה לי לקחת איתי רכב גדול אם אני נוסע רוב הזמן לבד מסיבות כמו זיהום/צריכת דלק/ חניות בערים. האם הזמן והמרחקים הארוכים מצדיקים לעלות לסגמנט של C4 כאשר שם אני מניח שאני משלם בצריכת דלק?

לפני 21 שעות, yulianx כתב:

במהירות קבועה אין רעידות, רק בעמידה מעט ובהאצה קלה.

איכות החומרים/הרכבה סבירה ב c3 ובקקטוס טובה יותר.

במהירות של 100 קמ״ש הם לא רועשות.

מתכנן ללכת על שנתון 17-19.  איכות הרכבה חשובה, אוהב להרגיש שלא חסכו עליי.

הקקטוס זריזה יותר? נוחה יותר בפקקים? יש עוד אופציה לדוגמה? היית מצטרף להמלצה על ה-308, איביזה, פאביה?

 

לפני 21 שעות, dorsht כתב:

הייתי בודק גם איביזה מהדור האחרון (רצוי סטייל או FR) או פאביה, רצוי רמת גימור סטייל.

האיביזה יותר מודרנית ויותר מרווחת עם תא מטען גדול יחסית, לא יודע אם יאכלס עגלה אבל את זה תצטרך לבדוק בעצמך.

אין חשש מהגיר כי רוב הנסיעות מחוץ לעיר והבלאי קטן מחוץ לעיר.

הבנתי שהאיביזה טובה יותר בתיבה האוטומטית, במרווח (בקטנה) ובמולטימדיה, ה-C3 לוקחת באבזור (בעיקר ברמת גימור shine PK), בנוחות ובאחריות, שזה חשוב כי אני מחפש שנתון קרוב יחסית ובאיביזה יש שנתיים+1 בתשלום שזה זמן שנותנים על פלאפון, קצת מפחיד בהתחשב בזה שהתיבה יחסית חדשה בשוק ומחדשת בהרבה תחומים (יכול להיות שאני טועה, הכל מבדיקות ב-24 שעות האחרונות.

הנהיגה שלי דינמית ואני מרגיש לפעמים שהתיבה מושכת הילוכים. המצב קרה לי באוריס, נהגתי גם באופל קורסה 2017 בערך ומהאופל ממש השתגעתי. מרגיש שהמנוע רוצה והתיבה עוד רק חושבת. זה יקרה לי ב-C3/איביזה?

 

תודה רבה על התגובות וההשקעה בהן, לקח לי זמן לענות כי חקרתי קצת.

אשמח לתשובות לשאלות.

פורסם

הקקטוס בעלת איכות חומרים עדיפה ובניה.

למשל משענת יד, בc3 היא דקה, עשויה בד ומרגישה מעט רופפת, בקקטוס רחבה יותר, מכילה בתוכה תא אחסון, עשוי מדמוי אור, אך בעיקר בשל רוחבה, הרבה יותר נוח לשים עליה את היד.

שני הסיטרואנים נוחים.

את ה308 לא מכיר ולא נסעתי.

האיביזה והפאביה פחות נוחות ובעלות איכות חומרים פחות טובה, גם הגיר נחשב לפחות אמין.

אבל התיבה עובדת חלק ומהר יותר מהפלנטרית בסיטרואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 22 דקות, ChenBH כתב:

תודה רבה!

בקשר להצעה לידני, הבעיה שלאישה אין רשיון על ידני ואני לא רוצה שזה יהווה צוואר בקבוק יום אחד כשלדוגמה האוטו השני יהיה בטיפול. 

בקשר ל-C4/308,  קשה לי לקחת איתי רכב גדול אם אני נוסע רוב הזמן לבד מסיבות כמו זיהום/צריכת דלק/ חניות בערים. האם הזמן והמרחקים הארוכים מצדיקים לעלות לסגמנט של C4 כאשר שם אני מניח שאני משלם בצריכת דלק?

 

ההבדל בצריכת דלק בין c3 או קקטוס ל308/c4 הוא לדעתי לא משמעותי סה"כ מדובר באותו גיר ומנוע וההבדל במשקל מסתכם ב100-200 קילו.

אי לא חושב שיש הרבדל גדול מבחינת האורך בין קקטוס לс4 או 308 הс3 תהיה אולי יותר קצרה.

פורסם
לפני 19 שעות, ChenBH כתב:

הבנתי שהאיביזה טובה יותר בתיבה האוטומטית, במרווח (בקטנה) ובמולטימדיה, ה-C3 לוקחת באבזור (בעיקר ברמת גימור shine PK), בנוחות ובאחריות, שזה חשוב כי אני מחפש שנתון קרוב יחסית ובאיביזה יש שנתיים+1 בתשלום שזה זמן שנותנים על פלאפון, קצת מפחיד בהתחשב בזה שהתיבה יחסית חדשה בשוק ומחדשת בהרבה תחומים (יכול להיות שאני טועה, הכל מבדיקות ב-24 שעות האחרונות.

 

 אני לא בטוח שה-C3 לוקחת באבזור באופן מוחלט.

לצורך העניין, יש מערכות בטיחות עדיפות ב-C3 (למשל ברמת הגימור הגבוהה יש ניטור רכב בשטח מת) שאין באיביזה, מצד שני באיביזה יש בלימה אוטונומית במהירויות יותר גבוהות מאשר ב-C3 ויש בקרת שיוט אדפטיבית (ברמת גימור סטייל ומעלה).

כדאי גם לבדוק מבחני ריסוק אם הבטיחות חשובה.

 

מבחינת אבזור כללי, אני לא זוכר של-C3 יש יתרון משמעותי על פניי פאביה או איביזה.

 

התיבה באיביזה ממש לא חדשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 4.4.2021 בשעה 13:46, ChenBH כתב:

 

 

תקציב 65K

 

 

האם הג'ז שהוצע לי בפוסט הקודם יחזיק גם עכשיו?

אפשר לקבל הצעה לרכב עם יותר שוק? מצאתי רק כאלה שרחוקים מאוד ממני או יקרים או עם קילומטרז' בשמיים.

 

תודה מראש ושבוע מצוין

 

 

 

 

הונדה ג'אז תפורה לדרישות שלך. 

אצלי מעל שנתיים ומעל 60000 ק"מ. מאוד מרוצה. נוסעים איתה כ- 100 ק"מ ביום.

בטיחותי, אמין, חסכוני, ביטוח זול. מה צריך יותר?.

לגביי ק"מ, צריך סבלנות. אני את שלי רכשתי מהטרייד אין של הונדה, אוטוסנטר. יד ראשונה פרטית עם 35000 ק"מ ומטופלת בחברה, ובמסגרת התקציב שלך.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...