Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יאריס 2012 שקיבלתי לפני 3 שנים אחרי שאבא שלי ז"ל הלך לעולמו. ואני חושב שהגיע הזמן להתקדם...אני אפילו לא יודע להגיד מה התקציב שלי. יש לי חסכונות, מרוויח סבבה, אבל משלם שכירות תל אביבית וכל השאר.

רכב חדש נראה לי מיותר לגמרי כרגע, אז נגיד ואמכור את היאריס באיזור ה30 אלף ש"ח ואני מוכן להוסיף עוד 40 פלוס מינוס. מה הייתם ממליצים לי? מעוניין ב2017 ומעלה. מאזדה 2? עוד יאריס? או אפילו קטנה יותר כמו הi10.

שגרת הנסיעה שלי היא נסיעות עירוניות ובינעירוניות..אין משהו מוחלט. כרגע אני נוהג ממש מעט בגלל עבודה מהבית פרט לנסיעות בינעירונית צפונה למשפחה כל סופ"ש שני.

 

אגב אם לדעתכם בכלל כדאי לי לשמור על היאריס (היא במצב נהדר, לא עברה את ה75 אלף ק"מ עדיין) ולוותר על ההוצאה הזאת זה גם עצה טובה..להיפך אשמח שמישהו יגיד לי את זה ואחסוך לעצמי את הכאב ראש 😂

פורסם

לדעתי, תישאר עם היאריס, אם היא לא עושה בעיות, אפשר להישאר איתה עוד כמה שנים בלי בעיות.

  • רעיון טוב! 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, motizkn כתב:

השאלה מה אתה מחפש, רכב מיני, סופר מיני, ספורטיבי, פוזה ...

נוטה לסופר מיני בגלל בעיית החניה בת"א, וגם שתתאים לנסיעות בינעירוניות. לא חשוב לי פוזה, אבל יהיה נחמד אם היא תיראה טוב.

פורסם

ידני אופציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם לא בוער לך להתחדש ושיש רכב ספציפי שנדלקת עליו, באמת שלא רואה סיבה למכור את היאריס. 

 

רכב כזה עם נסועה עתידית נמוכה יכול לשרת אותך עוד המון שנים ללא שום בעיות. 

פורסם

אם בכול זאת אתה מחפש משהו שניראה טוב, הייתי בודק פיגו 208 או סיטרואן c3 מעוצבות מאוד, נוחות, לדעתי המושב בפיגו נוח יותר וכם די זריזות.

בשילוב גןר האוטומטי לפעמים יש רעידות.

 לוודא באתר של לובינסקי אם יש ריקול לרצועת טיימינג שנוטה להתפורר. ב2017 היצרן החליף

לרצועה אחרת.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עצתי אלא אם מגרד לך יותר מדי בבלוטות החשק ואתה מרגיש צורך עז להתחדש, הייתי ממליץ להשאר עם הנוחכית- רכב שאתה מכיר את העבר שלו ואתה בעלים שלו מספר שנים יתן לך כנראה הכי הרבה שקט נפשי וחסכון כספי.

אם בכל זאת בא לך להתחדש הייתי ממליץ על המאזדה 2 או ה208 כמו שיוליאן הציע, היאריס הדור הקודם אני בספק שתרגיש שיפור משמעותי ביחס לנוכחית(אם כבר החדשה היא כבר ברמה קצת גבוהה יותר, אבל עד כמה שאני מבין התקציב הוא לא לרכב חדש).

  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

היתרון בזה שלא בוער לך להחליף ואת הרכב שלך קל למכור זה שאתה יכול לחפש בסבלנות. 
חפש למשל מאזדה 2 ברמת גימור פיור ווייט, הרכב נראה טוב גם מבפנים אבל אין הרבה ממנו למכירה

image.png.b2380a750b27f9f515037505d5fe2697.png

 

אופציה נוספת לרכב קטן ונאה זה אופל אדם אבל צריך לראות שהגיר הרובוטי החד מצמדי מתאים לך

אגב, לא רחוק מהתקציב שהגדרת יש יונדאי i10 חדשה שהיתרונות שלה הן עיצוב, אבזור (כולל בטיחותי) ובאופן כללי זה אחלה רכב.

החסרונות גם כאן זה גיר רובוטי חד מצמדי שפחות חלק בפעולתו וביצועים פושרים

 

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)

הקורסה החדשה אולי, הקודמת (של GM)- לא באמת.

אם האלטרנטיבות הן I10 או אדם או קורסה, במקום פותח השרשור אפילו בצחוק לא הייתי מחליף- במקרה הטוב זו תהיה התקדמות sideways, בספק רב שיהיו שאיזשהו שיפור ביחס ליאריס, כנראה שהפוך.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 3 שעות, aviram84 כתב:

ברשותי יאריס 2012 שקיבלתי לפני 3 שנים אחרי שאבא שלי ז"ל הלך לעולמו. ואני חושב שהגיע הזמן להתקדם...אני אפילו לא יודע להגיד מה התקציב שלי. יש לי חסכונות, מרוויח סבבה, אבל משלם שכירות תל אביבית וכל השאר.

רכב חדש נראה לי מיותר לגמרי כרגע, אז נגיד ואמכור את היאריס באיזור ה30 אלף ש"ח ואני מוכן להוסיף עוד 40 פלוס מינוס. מה הייתם ממליצים לי? מעוניין ב2017 ומעלה. מאזדה 2? עוד יאריס? או אפילו קטנה יותר כמו הi10.

שגרת הנסיעה שלי היא נסיעות עירוניות ובינעירוניות..אין משהו מוחלט. כרגע אני נוהג ממש מעט בגלל עבודה מהבית פרט לנסיעות בינעירונית צפונה למשפחה כל סופ"ש שני.

 

אגב אם לדעתכם בכלל כדאי לי לשמור על היאריס (היא במצב נהדר, לא עברה את ה75 אלף ק"מ עדיין) ולוותר על ההוצאה הזאת זה גם עצה טובה..להיפך אשמח שמישהו יגיד לי את זה ואחסוך לעצמי את הכאב ראש 😂

 

אחי אתה סתם משועמם.

מצד שני אתה אומר שאתה משלם שכירות תל אביבית (ככה שאתה מעוניין לחסוך בהוצאות השוטפות) אבל מצד שני אתה מוכן לשים 40 א' ש"ח על רכב שיעשה את העבודה כמו הטויוטה שלך, חלק מהרכבים שציינת נחשבים אפילו לשינמוך.

 

מילא אם היית חושב על רכב ספורטיבי ומעניין, אבל זרקת רכבים דומים מאוד ליאריס.

 

 

תישאר עם היאריס, מקסימום תשקיע באביזרי נוחות וכיף, כמו מערכת מולטימדיה טובה, צמיגים, בידוד וכולי.. 

ותישאר עם רכב אמין שאתה מכיר אותו וטיפלת בו וגם עם אקסטרה כסף.

 

אחרת, בלי ריגוש לרכב או לנישה מסויימת אתה סתם זורק כסף.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 53 דקות, ik3 כתב:

הקורסה החדשה אולי, הקודמת (של GM)- לא באמת.

אם האלטרנטיבות הן I10 או אדם או קורסה, במקום פותח השרשור אפילו בצחוק לא הייתי מחליף- במקרה הטוב זו תהיה התקדמות sideways, בספק רב שיהיו שאיזשהו שיפור ביחס ליאריס, כנראה שהפוך.

דיברתי על קורסה בת שנה,זה הדגם החדש.

×
×
  • תוכן חדש...