Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש הגדול של CARSFORUM - כמה מילים:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, היה נהדר - למרות שהיה חם מאוד.

 

ברצוני להודות לכמה אנשים יקרים שעשו מלאכת קודש במפגש הזה:נתחיל עם רוני ולירן, שאירגנו את האירוע וגרמו לכל העסק הזה לעבוד, קבלו ח"ח.

 

מעבר לזה ברצוני לציין כמה שמות של אנשים שתרמו מעל ומעבר בכל מה שקשור לעזרה ואירגון הג'ימיקאנה ושאר הפעילויות שנעשו ברקע האירוע הגדול הזה (סדר כתיבת השמות הינו אקראי / ללא חשיבות):

ג'רמי קרונין - שתרם רבות באירגון הג'מיקאנה וביצוע תדרוכים, תומר (תומר 106 ראלי) - שעזר בכל הפעילות השוטפת מאחורי הקלעים, עמית (KOMPY) - שביחד עם תומר הכינו סלט/דאגו לשתיה ואוכל, דין - רישום זמנים, שי שנהב - עמד במנגל והביא טנדר גדול שישא את כל המצרכים והשתיה (היה איתו עוד בחור בתיפעול המנגל, שכחתי את שמו - אך גם לו מגיע ח"ח), אריאל (ariel) שעמד בש.ג. יחד עם גיא (Guy) ודאג לרישום הנכנסים וגביית תשלום, גיא שגב - שעזר באירגון הסלטים, מנהלי הפורומים שעזרו לרוני באירגון האירוע ותיפעולו, ניקי - שצילם בוידאו קטעים נבחרים מהאירוע, דני_G - שעזר באירגון הג'מיקאנה ותיפעולה, המארשלים (לא זוכר את כולם) שתרמו לתיפעול הג'ימיקאנה - ובטוח ששכחתי עוד כמה אנשים (אתכם הסליחה) אך תודה לכל העוזרים והתורמים :!:

 

הפקת לקחים, בכל מה שקשור לזמנים ואירגון, תיושם בהמשך.

 

שבוע טוב לכולם

 

איציק

 

הנה 2 תמונות אקראיות של העוסקים במלאכה:

 

עמית KOMPY חותך סלט בהנאה...

13884512.jpg

 

נתנו לחתול לשמור על החלב - שי מתפעל את המנגל:

13884561.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יוווווו נראה שהיה כלכך כיף

אני מאוד מאוד מאוד מקווה לעוד ארוע כזה ובקרוב!!!! ומבטיח אלפי הבטחות שאני אגיע!!! :) נראה נפלא ! מחכה לתמונות והוידאו :)

פורסם

האמת היא, שעבורי( אני הבחור השני שהיה על המנגל) זה היה פעם ראשונה מפגש והכרות עם אנשי הפורום, והאמת זה היה טוב לראות שאתם אנשים עם יוזמה רצינות ושריטה בראש כמו לכולם בכל מה שקשור למכוניות....

אז כל הכבוד לכולם.

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם

בהחלט היה אירוע מעולה ותודה רבה רבה לכל המארגנים והעוזרים (אני לא אפרט שמות אבל מי שעזר וטרח יודע , אז תודה)

 

תודה מיוחדת ל firebird שעזר על המנגל.

 

שי עייף ומרוצה

 

וגם גיא SSS מוסר שהוא מרוצה ומוסר תודה רבה למי שמרח לו שוקולד קינדר וקרם הגנה על המושבים של המונית, תתבישו לכם, איך הוא אמור לקחת לקוחות עכשיו :?::lol:

 

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לצערי לא הייתי בארוע אבל אני מת לראות תמונות :!:

מישהו צילם :?: אני רוצה לראות מה הייה :D

צילמתם תמונה של כל הפורום ביחד (של האנשים) :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אכן ח"ח עצום למארגנים ...

הכל היה מצויין אבל חבל על העיכוב שנוצר ... אני מקווה שהלקח נלמד ובמפגש הבא מקצה הצהריים לא יתחיל ב - 15:00 .

 

אני מקווה מאד שיהיו עוד כאלו ארועים ... פשוט נכס לאוהבי הרכב .

פורסם

:cry::cry::cry:

 

איציק שכחת אותי :cry::cry:

 

 

אלי- המזניק הרשמי של הפורום (היה כ7 שעות בשמש 8) )

 

תודה לכלום

בעיקר לאלה שהיו מאחורי הקלעים ושארגנו את האירוע וגרמו לו לעבור חלק)

 

 

 

נ.ב יש 4 קילו מלפפונים, מי שהוא רוצה ??

גם 5 קילו חומוס :lol:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אכן היה מאד כיף ונהניתי !

 

תודה ע-נקית ללירן ורוני!!

 

שי תודה על הכנפיים היה פצצות!

תומר אחלה של רוטב לסלט!

דני ואיתי על ההסברים!

אלי שהזניק!

ג'רמי שתידרך!

 

 

לגבי הצילום-

מה שמתוכנן הוא כזה אני אעשה מכל הצילומים קליפ בן 3 דקות בערך והוא יחולק במפגשים של ימי שישי תמורת סכום סמלי של עלות הדיסקים (משהו כמו 5 שקל..)..!

הזמן? בערך עוד שבועיים...

 

תודה ללירן על הטרמפ!!

 

היה גדול חבר'ה!

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אהלן חבר"ה.....

אני זוכר איך הכל התחיל בשיחות בדחניות במסנג"ר

עד לדבר האמיתי שהיה היום..

עמלנו קשה על האירוע , כל השבוע קדם בהכנות קדחתניות

אבל בסופו של דבר הכל השתלם

האירוע הצליח מעל למצופה.. והגיעה כמות אנשים מדהימה

בחום העז...

עכשיו חזרתי הבייתה אחרי 15 שעות .. , ללא קול , ללא כוח ללכת

ונראה לי חולה מחר ( כן , החליטו לעשות לי מרחץ ותפסו אותי כ 10מאשכי הפורום

והשליכו אותי לתוך אמבטית הקרח( טוב אחרי זה הם קיבלו גם , מי אמר ישי?)

 

בכל מקרה היה מדהים , תודה לכל לכל לכל מי שעזר

תודה לכולם ,

 

לירן מתמוגג מאושר!

:D

פורסם

היה ענקקקקקקקקקקק!!!!!!!!1

 

עכשיו תאחלס- מישהו מוכן להסביר לי למה עשו את המסלול כל כך צר? :shock:

 

 

פצצות לגבות ללירן ולרוני- שני השפיצים של האירוע.

פורסם

אכן, היה סבבה, חוץ מזה שבסוף נגמרה המטבוחה..ולרועי היתה תאונת שאסי עם האוטו של יאשה.. :lol:

לירן אתה תותח!!

וגם שי-תותח רגלי העוף!!

וגיא ASS שקיבל כל מיני ממרחים לבנים על המושב האחורי :shock:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...