Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק 2017 98,000 ק"מ ב 73,000 שקל מליסינג נהג יחיד


אילון
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

שירד בשנת יצור, לא כל כך מבין מה קוסם באיוניק או בטויטה בת 3 שעברה קילומטראז של רכב בן 6-7.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

65 אלף בשנה? אתה נהג מונית?
אתה מבין שמכרתי מאזדה 3 2010 עם פחות מ 65 אלף קילומטר.
לגבי הליסניג אז ברור שכלכלית לא משתלם לי והאמת שכרגע אני גם לא מתכנן לקחת אחת אחרת.
65 אלף קמ בשנה לרכב ליסינג זה הגיוני מאוד...
לנושא, לרכב במידה וננהג נורמלית יש עוד הרבה מה לנסוע.
ב2017 קיבלתי כזאת חדשה מחברת הליסינג, אחרי קרוב ל100k ירדה מהכביש, בגלל שנהג מונית לא שם לב שאני עומד ברמזור אדום.
לזכותו יאמר שהרכב מאוד בטוח! עברתי איתה צומת לתוך תעלה, ויצאתי מהרכב בלי שריטה.
מהרכב לא נשאר הרבה להציל...
אבל בחברה אחרי פחות מ3 שנים נתבקשנו להחזיר את הרכבים ולקחת חדשים, אולי בגלל הקמ. אבל גם העמוסה ביותר שעבר 170 אלף קמ אחרי שנתיים, עמדה בהם בגבורה.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, motizkn כתב:

שירד בשנת יצור, לא כל כך מבין מה קוסם באיוניק או בטויטה בת 3 שעברה קילומטראז של רכב בן 6-7.

 

איוניק יש רק מ-2017 (יש כמה עשרות ב-2016 אבל זה לא ממש נחשב)  ולעניות דעתי מכונית צעירה שעברה קילומטראז גבוה בתוואי בינעירוני עדיפה ברוב המקרים ממכונית שהמנוע שלה עבד אותו זמן, אבל בפקקים של תל-אביב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, motizkn כתב:

שירד בשנת יצור, לא כל כך מבין מה קוסם באיוניק או בטויטה בת 3 שעברה קילומטראז של רכב בן 6-7.

לדעתי הסתכלות על קילומטראז' היא אנכרוניסטית, הרכבים היום בנויים עם גיר ומנוע לקילומטראז' גבוה.

עדיף רכב בן 3 עם קילמטראז' של 30,000 בשנה על רכב יותר ישן עם קילומטראז' נמוך - אז מתחילים להתיישן כל הפלסטיקים והגומיות,

ולהתקלקל שאר המכלולים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, zvit כתב:

איוניק יש רק מ-2017 (יש כמה עשרות ב-2016 אבל זה לא ממש נחשב)  ולעניות דעתי מכונית צעירה שעברה קילומטראז גבוה בתוואי בינעירוני עדיפה ברוב המקרים ממכונית שהמנוע שלה עבד אותו זמן, אבל בפקקים של תל-אביב.

כאתה בא לקנות רכב אין לך נתון של שעות עבודת מנוע אבל יש לך את הקילומטראז שהרכב עבר. אז בהיסתברות מאד גבוה רכב עם שליש קילומטראז יצבור הרבה פחות בלאי מרכב שעבר קילומטראז שגבוה בהרבה מהממוצע.

לפני כשעה, אילון כתב:

עדיף רכב בן 3 עם קילמטראז' של 30,000 בשנה על רכב יותר ישן עם קילומטראז' נמוך - אז מתחילים להתיישן כל הפלסטיקים והגומיות,

ולהתקלקל שאר המכלולים. 

שטויות, איזה גומיות ופלסטיקים מתיישנים ברכב בין 3-5? לעומת זו רכב שעבר הרבה קילומטראז בזמן קצר מצביע על שימוש גבוה ברכב שגורם לבלאי גבוה גם במכלולים השונים וגם בתא הנוסעים.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה לשאלתך כן הרעש הכללי באיוניק לדעתי מציק,

נסעתי על כמה (בשלי נסענו 125K ק"מ) כולם מהדור לפני מתיחת הפנים ובכולם הרעש היה דומה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במבחני רכב  שבוצעו ברכבי איוניק בדור החדש, 
נמצא כי קיימת הפחתה משמעותית ברעש לעומת הדור הראשון. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, zvit כתב:

אני מעריך שמכוניות פרטיות עם שליש קילומטראז' - לא בתקציב שלו.

 

הכל עניין של מיקוח. הסוכן רואה שהוא לא סגור על עצמו אז הוא מציע לו את הנבלות הכי גרועות שיש. 

ככל שהוא יימכור לו מכונית פחות מבוקשץ, הבונוס של הסוכן גדול יותר. 

זה בוודאות כך, שמעתי את זה כבר משני חברים טובים שעבדו בחברות הליסינג הגדולות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, motizkn כתב:

אצלי הוא עושה 1:19

רק עכשיו שמתי לב שכתוב בפרופיל שלך שיש לך איוניק 2018

כתבו בתחילת הפרופיל שיש רעש מהמנוע או מהגלגלים , האם אתה מרגיש שיש רעשים חזקים בנסיעה?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@אילון הכי טוב שתעשה נסיעת מבחן ותתרשם בעצמך מה שמישהו אחד מגדיר כ"רעש בלתי נסבל" לא מורגש על-ידי חברו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רעשים חזקים זה דבר סוביקטיבי.

למשל יש יותר רעש ממה שיש בפיזו , האם זה בעייתי?

לי זה לא מפריע ואפשר לנהל שיחה תוך כדי נסיעה.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש איוניק 3.5 שנים

מרוצה מאוד מהרכב

הרעש ממש לא בלתי נסבל

אבל אני מבין מה רוצים המקטרגים...

במושב האחורי יש יותר רעש

מקדימה זה לא שונה מהרבה רכבים

דלק בסביבות 1/20 פלוס מינוס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...