Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונאיi10 שנת 2017 אוכל שמן


eranh1982
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

מתנצל מראש על אכילת הראש ...

רכשתי יונדאי i10 מחברת טרייד אין

החברה נתנה לרכב אחריות מנוע וגיר לחצי שנה.

הרכב יצא מהליסינג לאחר טיפול במוסך יונדאי,

לאחר חודשיים בבדיקה בבוקר כשהאוטו קר, התגלה שהמנוע אוכל שמן, על המדיד היה טיפה בקצה, ממש ריק.

ניגשתי למוסך שטיפל ברכב ולא מצאו נזילה ולא תקלה מילאתי שמן עד המקסימום. 

נדרשתי לבדוק בעוד 1000 קמ שוב,

בבדיקה שוב רכב קר נעלם חצי מכמות השמן,

חזרתי למוסך.

במוסך רוצים להחליף גומיות שסתומים בשלב א ואם זה לא יעזור יחליפו סט תזמון.

האם יש קשר בין הטיפול לתקלה?

ולגבי חברת הטריידאין הם מבקשים מימני השתתפות עצמית של 500 שח לטובת הטיפול ברכב.

לדעתכם האם זה תקין לבקש מימני השתתפות בתקלה שככל הנראה היתה כך מראש ביום הרכישה?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

את האחריות. אתה יכול לתבוע. זה לא תקין לבקש ממך להשתתף נכלל תחת מנוע. אבל צריך לראות על מה חתמת,אולי הסכמת - אני לא יכול לדעת.  

שוב,לא ברור מה הקשר של הטיימינג. גם אם יש שם רצועה (וזה אם גדול) אנמ לא רואה כיצד החלפתה תפתור את אכילת השמן. אם לא היה ברור לך-יש לך בעיה פנימית בתוך המנוע.

אם החלפת גומיות מובילי שסתומים לא פתר את התצרוכת שמן,  אז קרוב לוודאי מדובר בטבעות בוכנה תפוסות (של השמן) ויהיה צורך לפרק בוכנות לבדיקה.   

את האחריות.

אתה יכול לתבוע.

זה לא תקין לבקש ממך להשתתף נכלל תחת מנוע.

אבל צריך לראות על מה חתמת,אולי הסכמת - אני לא יכול לדעת.

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

זה נראה שהם מכרו לי את הרכב עם התקלה בתום לב, אך כאשר נתגלתה התקלה הם מבקשים השתתפות כאילו זו תקלה חדשה

 

# tribel

הטיפול שהמוסך מציע יפתור את בעיית אכילת השמן?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתעקש על ה500 שקל - לא לשלם אותם. גומיות שסתומים זה אכן הכיוון אבל לי קצת מוזר שרכב 2017 (אם טופל היטב) הלכו הגומיות. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל, בקנייה ישירה מחברות ליסינג, שעוסקות בטרייד-אין, [אלבר\קל-אוטו וכו..], קיים סעיף בתעודת האחריות לגבי השתתפות עצמית, בנושא תיקונים, או ליקויים שמתגלים לאחר קניית הרכב.

 

במקרה שלך מדובר באכילת שמן, בכמות לא קטנה, ומצריך עבודה לא קטנה על הרכב.

בדרך כלל במקרים כאלה, ובמיוחד גטס, יונדאי I10, מדובר בגומיות שסתומים. לאחר ההחלפה בודקים לחצים במנוע. [קומפרסייה, לחץ הפוך.] 

 

באם הכל בסדר, העבודה מסתיימת כאן. ,

אם לא, במקרים ממש קיצוניים, ממשיכים הלאה, לכיוון טבעות הבוכנה{רינגים}, ואפילו אוברול, או החלפת המנוע.

 

לא הבנתי איך החלפת מע" הטיימינג, לטענת המוסך, תשפר את המצב..

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על מנוע 1.0 או 1.2?

  • מעניין 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה ליפול על רכב כזה תהיה בטוח גם שנסעו איתו בלי שמן.

אגב יש לי רכב עבודה שגם אוכל שמן. כל שבועיים חצי ליטר. המעסיק לא דואג לשמן. כל יום אומר מחר מחר. עד שאני כבר אומר לו המנוע עושה רעשים. אומר מחר. מביא לי ליטר שמן אפילו לא מגיע למינימום. שתבין מה זה זלזול ברכבי חברה.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 24.1.2021 בשעה 14:02, yossiaviel כתב:

לא הבנתי איך החלפת מע" הטיימינג, לטענת המוסך, תשפר את המצב..

גם אני לא ואם אני זוכר נכון בשנתון הזה יש שרשרת תזמון ולא רצועה בטח אם הרכב בעל נפח 1200/1250.

הבעיה במקרה הטוב היא בוצה- טיפול פלאשינג מעט אגרסיבי כולל פירוק אגן השמן וניקוי כל הנדרש ואולי גם החלפת רשתית משמרת -זה טיפול שיכול לעזור.

אם עדיין הבעיה ממשיכה-יש תקלה יותר רצינית במנוע- לכיוון טבעות בוכנה שחוקות (רינגים).

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב 2017 עם אכילת שמן מטורפת כמו שאתה אומר ממש לא מבשר טובות..
אתה רואה אולי עשן לבן מהאגזוז?
אם אין נזילות אז החשש הכי גדול שלי שנכנס שמן לתוך המנוע או שהשמן מתערבב עם נוזל הקירור או שהכי גרוע שניהם ביחד.. שזה אומר אטם ראש מנוע לקוי.
או שאפילו יותר גרוע טבעות בוכנה שחוקות שגורמות לאטימה לא טובה בצילינידר וכתוצאה מכך שמן נכנס לתא הבערה..
בקיצור בדיקה של מכונאי טוב תביא לך אינדיקציה טובה לבעיה :]

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 24.1.2021 בשעה 13:32, netanel1014 כתב:

תתעקש על ה500 שקל - לא לשלם אותם. גומיות שסתומים זה אכן הכיוון אבל לי קצת מוזר שרכב 2017 (אם טופל היטב) הלכו הגומיות. 

תודה רבה,

התעקשתי ולא שילמתי אך מסתמנן שגם התקלה לא נפתרה שבוע אחרי התיקון ורבע מיכל נעלם :(

בתאריך 26.1.2021 בשעה 11:29, R01AL כתב:

רכב 2017 עם אכילת שמן מטורפת כמו שאתה אומר ממש לא מבשר טובות..
אתה רואה אולי עשן לבן מהאגזוז?
אם אין נזילות אז החשש הכי גדול שלי שנכנס שמן לתוך המנוע או שהשמן מתערבב עם נוזל הקירור או שהכי גרוע שניהם ביחד.. שזה אומר אטם ראש מנוע לקוי.
או שאפילו יותר גרוע טבעות בוכנה שחוקות שגורמות לאטימה לא טובה בצילינידר וכתוצאה מכך שמן נכנס לתא הבערה..
בקיצור בדיקה של מכונאי טוב תביא לך אינדיקציה טובה לבעיה :]

הוחלפו גומיות השסתומים + שחרור טבעות בוכנה על ידי חומר שחרור,

אין עשן לבן ולא מורגשת התקלה בנסיעה,

הטיפול כנראה לא עזר, שבוע אחרי הטיפול 250 ק"מ ונעלם רבע מיכל שמן, חזרתי אליהם והם ביקשו שאמשיך לנסוע עד 1000 ק"מ ואז לחזור לביקורת.

נראה שהם לא סגורים על התקלה :(

בתאריך 24.1.2021 בשעה 14:57, yulianx כתב:

מדובר על מנוע 1.0 או 1.2?

מנוע 1.0 ידני

בתאריך 24.1.2021 בשעה 11:54, tribel כתב:

יש לך את ההתחייבות הזו?

כן ובאמת מופיע השתתפות עצמית, אך לא גבו בסוף לאחר התערבות מנהל הסניף

בתאריך 24.1.2021 בשעה 14:02, yossiaviel כתב:

בדרך כלל, בקנייה ישירה מחברות ליסינג, שעוסקות בטרייד-אין, [אלבר\קל-אוטו וכו..], קיים סעיף בתעודת האחריות לגבי השתתפות עצמית, בנושא תיקונים, או ליקויים שמתגלים לאחר קניית הרכב.

 

במקרה שלך מדובר באכילת שמן, בכמות לא קטנה, ומצריך עבודה לא קטנה על הרכב.

בדרך כלל במקרים כאלה, ובמיוחד גטס, יונדאי I10, מדובר בגומיות שסתומים. לאחר ההחלפה בודקים לחצים במנוע. [קומפרסייה, לחץ הפוך.] 

 

באם הכל בסדר, העבודה מסתיימת כאן. ,

אם לא, במקרים ממש קיצוניים, ממשיכים הלאה, לכיוון טבעות הבוכנה{רינגים}, ואפילו אוברול, או החלפת המנוע.

 

לא הבנתי איך החלפת מע" הטיימינג, לטענת המוסך, תשפר את המצב..

ניראה שלא הסתדר כרגע!

שבוע אחרי הטיפול נעלם רבע מיכל שמן, בביקור במוסך ביקשו שאסע 1,000 ק"מ ואחזור שוב לביקורת, 

ממש מעצבן שמטרטרים אותי כך, :( 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...