Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

כמו שניתן לראות בתמונה אני סובל מריבוי שלטים.

משמאל לימין:

1- מקרן קול Samsung

2- טלוויזיה 

3- סטרימר mibox

 

האם למישהו יצא לאחד אותם לשלט אוניברסלי שיש בו אופציה לכמה צרכנים?

 

אשמח לשמוע עצות, רוב מי ששאלתי אמר לי תשים פשוט סלסלת שלטים 😭

 

IMG_20210117_204831.jpg

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI
  • רעיון טוב! 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כן, אני כבר הרבה שנים עם שלטים של לוג׳יטק הרמוני, לא מבין איך אפשר אחרת.
יש להם תוכנה עם בסיס נתונים מתעדכן שכולל כל מכשיר שקיים בערך, ואם לא - אפשר ללמוד מהשלט המקורי.
הקטע החזק זה עבודה לפי אקטיביטי - כך שאתה מגדיר שאם אתה במצב צפייה בטלויזיה הווליום ישלוט ברסיבר, כפתורי הערוצים והחיצים בממיר וכו׳. גאוני ונוח מאד.
יש להם מגוון רמות מחיר ותחכום אבל גם הפשוטים עושים את העבודה.


עריכה: הפשוטים זה רק לשלטי אינפרא אדום.
יש לך מיבוקס s שעובד על בלוטות בלבד (למיבוקס הישן יש גם מקלט אינפרא). גם המקרן קול כנראה בלוטות׳, אז תצטרך משהו יותר יקר כמו שיש לי - עם hub. מדובר על מעל 600 שח כנראה, רלוונטי?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

אני משתמש בשלט אוניברסלי פשוט מעלי לשליטה על הטלויזיה, רסיבר ומאורר תקרה, ובנוסף בשלט של המי-בוקס.

 

השלטים המקוריים שמורים במגירה לפעולות מורכבות יותר (ברסיבר הרמן קרדון שלי יש פעולות שניתנות לביצוע רק מהשלט).

 

שלט הרמוני משמש (לעיתים רחוקות) להורדת קובץ שלט למכשיר שאין לי את השלט שלו - ואז ללימוד שלט אוניברסלי. 

 

https://www.aliexpress.com/item/32838427266.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3f6d2358V3ItTp&algo_pvid=4f6f5a72-81bb-41f5-aea1-171e7d2d3b93&algo_expid=4f6f5a72-81bb-41f5-aea1-171e7d2d3b93-4&btsid=2100bddd16109119562433805ee656&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

 

לפני כשעה, yuvk כתב:

אני משתמש בשלט אוניברסלי פשוט מעלי לשליטה על הטלויזיה, רסיבר ומאורר תקרה, ובנוסף בשלט של המי-בוקס.

 

השלטים המקוריים שמורים במגירה לפעולות מורכבות יותר (ברסיבר הרמן קרדון שלי יש פעולות שניתנות לביצוע רק מהשלט).

 

שלט הרמוני משמש (לעיתים רחוקות) להורדת קובץ שלט למכשיר שאין לי את השלט שלו - ואז ללימוד שלט אוניברסלי. 

 

https://www.aliexpress.com/item/32838427266.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3f6d2358V3ItTp&algo_pvid=4f6f5a72-81bb-41f5-aea1-171e7d2d3b93&algo_expid=4f6f5a72-81bb-41f5-aea1-171e7d2d3b93-4&btsid=2100bddd16109119562433805ee656&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

אבדוק את מה שצירפת, תודה.

 

misterb - לא אשקיע מחיר כזה לצערי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לפעמים אם יש hdmi cec אפשר לעבוד עם שלט ir, להחליף שלט בלוטוט.

לפחות אצלי בfiretv ישן זה עובד, כי השלט שלו התקלקל, עבור פעולות כבדות יותר יש גם אפליקציה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

נכון, אין בלוטות. במיבוקס אני שולט גם ככה בשלט המקורי שיותר נח מכל שלט אוניברסלי. צמצמתי את כמות השלטים בשימוש שוטף לשניים.

:turn-l:
פורסם
לפני 7 שעות, car_me כתב:

לפעמים אם יש hdmi cec אפשר לעבוד עם שלט ir, להחליף שלט בלוטוט.

לפחות אצלי בfiretv ישן זה עובד, כי השלט שלו התקלקל, עבור פעולות כבדות יותר יש גם אפליקציה.

 

בדיוק 

תקן CEC אמור להגדיר שליטה באמצעות שלט אחד בכמה התקנים - יכול להיות שהטלויזיה שלך ישנה מדי ולא תומכת

 

פורסם

לא יודע לגבי ההתאמה שדיברו עליה כאן

לי יש את השלט הבא:

https://m.aliexpress.com/item/4000031605971.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.38db699ac7ofct&browser_id=5a124a3529b04dcf9bbc9886d59c6fe1&aff_trace_key=98ce4fbc229343cc8ef25a08928280a9-1610999891191-07129-_ePNSNV&aff_platform=msite&m_page_id=17717144828180cecd7f6d35018b204cbf1a8a433b&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FHTB1HVLIbhv1gK0jSZFFq6z0sXXak.jpg_640x640Q90.jpg_.webp

 

מאחד בין השלט של הטלויזיה לממיר שיומי שקיבלתי מסטינג טיוי.

עושה יופי של עבודה.

מלמדים את השלט פקודות ir של הטלויזיה ומחברים את המתאם usb ללמיר.

×
×
  • תוכן חדש...