Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה לעוזרים,

הרכב שלי שנה על הכביש ובגלל השנה המטורפת הזאת בקושי יצא לי לנסוע הקילומטראז כמעט 7000 קילומטר 

עכשיו יש לי התראה לעשות טיפול האם כדאי לשלם סכום גדול יותר ולעשות במוסך מורשה או לעשות במוסך אחר ואני אקנה את כל מה שצריך. 

במוסך מורשה בשנה הראשונה מחליפים רק שמן מנוע ופילטר שמן ובדיקות מנוע ומסביב וזהו,התשלום עבור זה הוא בסביבות ה 1200-1300 

פורסם

תבדוק את כתב האחריות של הרכב, יתכן וכדי לשמור על אחריות היצרן אתה צריך להכנס למוסכי היבואן בזמן תקופת האחריות.

לא שווה להסתכן בשביל כמה מאות שקלים.

פורסם

שלום, הרכב שלך צריך להכנס לטיפול אחרי שנה, ולא משנה שנסע מעט.
זה תנאי לתוקף האחריות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קנית אוטו ב170,000 ש"ח ומנסה לחסוך 200-300 שקלים על טיפול של אחת לשנה?

 

 

כל עוד שהרכב בתקופת האחריות כנס למורשה וסגור את הפינה

 

 

ואני בטוח שסקר שוק קצר בין מוסכי רשת היבואן יביא לחיסכון ניכר

 

  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

תבדוק את כתב האחריות של הרכב, יתכן וכדי לשמור על אחריות היצרן אתה צריך להכנס למוסכי היבואן בזמן תקופת האחריות.

 

 

אין דבר כזה. זה לא מופיע בכתב האחריות של שום רכב שנמכר בארץ.

לפני כעשור יצא חוק שאוסר התניית אחריות בטיפול במוסכים מורשים של היבואן.

אפשרי לטפל בכל מוסך (בתנאי שזה מוסך חוקי עם רישיון עסק) והאחריות תישמר. כל עוד הטיפול נעשה לפי הוראות היצרן בדיוק ובשימוש בחלפים מקוריים א שווי ערך וזה מתועד. 

 

 

עדיין בתקופת האחריות אני ממליץ לטפל במורשהיבואן. 

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, avargel כתב:

קנית אוטו ב170,000 ש"ח ומנסה לחסוך 200-300 שקלים על טיפול של אחת לשנה?

 

 

כל עוד שהרכב בתקופת האחריות כנס למורשה וסגור את הפינה

 

 

ואני בטוח שסקר שוק קצר בין מוסכי רשת היבואן יביא לחיסכון ניכר

 


זה לא רק חסכון זה גם מה שאני יכול להחליף בטיפול מלבד השמן. 

ותאמין לי אל תשפוט אף אחד אחרי השנה הקשה הזאת גם חסכון של 100₪ משמעותי. 

פורסם

הטיפולים של אאוטלנדר בכלל לא זולים במוסכי היבואן. לא מדובר בחסכון של 100₪.
לפי הפרסומים, הטיפול הראשון עולה כ 850₪, השני 1600₪, השלישי כ 1800₪.
ועדיין חייבים פעם בשנה ( או 20 אלף קילומטרים המוקדם ביניהם ) להכניס את הרכב לטיפול.
לא חייבים מוסכי היבואן, אבל חייבים גם במוסך מכונאות כללי להשתמש בחלפים שעומדים בדרישות היצרן ולשמור הוכחות על כך, כדי שתהיה אפשרות לנצל אחריות על הרכב (במידת הצורך ).



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, dudisab11 כתב:


זה לא רק חסכון זה גם מה שאני יכול להחליף בטיפול מלבד השמן. 

ותאמין לי אל תשפוט אף אחד אחרי השנה הקשה הזאת גם חסכון של 100₪ משמעותי. 

 

ח"ו לא שופט

 

התכוונתי לדבר אחד - ירידת הערך ברכב מהניילונים היא כמה עשרות אלפים ב3 שנים

הטיפולים ב3 שנים האלה יעלו 3,000?

 

מי ש3000 ש"ח משמעותיים אצלו (כמוני למשל וכמו רבים. שוב, בלי שפיטה) עשה טעות כשרכש רכב חדש.

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

פילטר שמן מקורי עולה פחות מ 50 שקל.

https://www.mosheparts.co.il/product/מסנן-שמן-מיציבושי-mz690115-מקורי

שמן איכותי נגיד עוד 150.

על מה בדיוק המוסך רוצה עוד 1000 שקל, על עבודה?

או שכרגיל דוחף כל מיני תוספים ונוזל שמשות ב 100 שקל כל אחד?

עצתי: תיגש למוסך כללי לביצוע הטיפול, תקנה דרכו חלפים או שתקנה לבד.

כל הסיפור הזה לא אמור לעלות יותר מ 400-500 שקל כולל חלפים ועבודה.

עריכה אחרונה על ידי trademark
×
×
  • תוכן חדש...