Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב כפי לנהיגה 150-200 אלף שקל


ch2856
שימו לב! השרשור הזה בן 1209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בא לי להתחדש בעוד רכב ומה שאני מחפש זה רכב חזק יחסית וכפי לנהיגה, יד 2, בטווח המחירים של 150 עד 200 אלף שקל. לא מפחד משיפורים אז גם את זה אפשר לקחת בחשבון. כבר מזמן לא צעיר אז לא מחפש רכב שובר עצמות, עדיפות ברורה להנעה אחורית. 

 

פורשה? מחירים מופרזים כיד 2 גם לרכבים בני שני עשורים אז לא בא בחשבון. ב.מ.וו M2 עדיין יקרה מידי בשנתונים, מיני JCW לא הנעה אחורית אך בהחלט חביבה לנהיגה אך קצת קשיחה לי מידי וקצת קטנה מידי, מגאן RS? אולי זה הגיל אבל לא מתחבר למראה הנערי ותא הנוסעים קצת מבאס אבל עם אוהלינס R&T זה צריך להיות רכב סופר חביב לנהיגה (לא יצא לי לנהוג על החדשה). בקיצור, אשמח לרעיונות מעניינים לרכבים שרצוי שלא יהיו בני מעל לעשור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הולך להיות רכב דיילי? יש לך עדיפות לגיר רגיל/אוטו' ?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתובבת פה הונדה אס 2000 של חבר פורום שעומדת למכירה, היא גם תשאיר לך הרבה עודף ממה שרצית להוציא ותאכלס יותר הנאה לנהיגה מ240 סוסים ב8000 סל"ד והנעה אחורית בלי שום בקרות ואלקטרוניקה מלבד ABS בסיסי יחד עם גיר ידני קצר מהלך ושישה הילוכים במחיר כזה לא תמצא...

העודף יאפשר לך קויילאוברים עם אפשרות לכונון כדי שלא תשבור לך את העצמות, שורט שיפטר יוסיף עוד תחושה קליקית בידית ההילוכים ותאכלס הן עוברות מאות אלפי קילומטרים על המנוע המופלא הזה כך שלא בהכרח מדובר על בור ללא תחתית.

ועכשיו אם תסלח לי אני צריך ללכת לחשוב על בייסבול...

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה יחסית זה חזק יחסית? כי לפי התיאור שלך יש לא מעט אופציות.

מיאטה או BRZ בתור התחלה. 

ביותר חזק יש את במוו 235 או ביותר זול את ה-135. אפשר לבדוק גם את ה-125 ואם היא חלשה אז אני מניח שפוטנציאל שיפורים לא חסר שם.

ביותר גדול ופחות חד וספורטיבי (ופחות צעיר, ממש על התפר מבחינת השנתון) יש את ה-G37 קופה, או ביותר חדש ויקר (וחזק) יש את ה-Q50 ו-Q60 עם מנוע ה-3.0 ליטר והנעה אחורית וכפולה בהתאמה. ב-50 לא נהגתי עם המנוע הזה אבל שמעתי דברים טובים, ב-60 כן והיה נחמד. לא מושחז כמו הקודמות ברשימה, אבל כאוטו ספורטיבי-הנעה-אחורית-רציני ראשון אני חושב שהיא תהיה מספקת מצד אחד, אבל גם "מספיק לא טובה" כדי תרצה להתקדם ממנה אח"כ. 

בתחתית הרשימה יש את כל המכוניות-השכרה-עם-סרן-אחורי-של-טנדר כמו קאמרו, מוסטנג, קורבט וכו'.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה לי ידני או אוטומטי, תלוי כמובן בתיבה האוטומטית. הונדה S2000 כמו המיאטה פשוט קטנות על המידות שלי, ה- S2000 ממש לא עבורי עם מושבים גרועים שלא מתאימים לגב שלי המתפרק שלי, ראש הנתקע בגג כאשר הוא סגור... 

BRZ אני מאוד אוהב, אבל התרגלתי כבר להרבה כוח ומומנט וקצת קשה לי, בשלב זה, לחזור לאחור. 

 

האמת שעל אמריקאיות לא ממש חשבתי, אבל צריך להכניס למשוואה אולי רק שאני די בור בכל הקשור לדגמים האלו על אין סוף הגרסאות והדגמים, אני צריך קצת לחקור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אמריקאיות, זה מאוד תלוי איפה אתה גר ועובד ואם תיהיה לך בעיית חניה. לדעתי באופן כללי המדינה שלנו לא אידיאלית לרכבים כאלה גדולים, במיוחד לא בערים במרכז.

אני במקומך חוטף איזו M135I או M235I. אם לא, אז יש הרבה מאוד אופציות נוספות, כמו ניסאן 370Z, אימפרזה WRX STI, קיה סטינגר אם תמצא, אלפא רומיאו ג'ולייה veloce.

עריכה אחרונה על ידי motek
  • מצחיק 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, motek כתב:

לגבי אמריקאיות, זה מאוד תלוי איפה אתה גר ועובד ואם תיהיה לך בעיית חניה. לדעתי באופן כללי המדינה שלנו לא אידיאלית לרכבים כאלה גדולים, במיוחד לא בערים במרכז.

על איזה רכבים גדולים אתה מדבר? כי מוסטאנג וקאמרו ארוכות בפחות מ-10 ס"מ מסקודה אוקטביה.

סטינגר, אגב, יותר ארוכה משתיהן. היא גם אחלה אופציה, אבל בהצלחה למצוא אחת...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסטנג וקאמרו גם רחבות יותר. אבל הוא בהחלט צריך לשקול את גודל הרכב גם מתוך אלה שהצעתי ולא רק באמריקאיות (אם זה אכן פאקטור).

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן, 

 

להלן שתי הצעות: 

 

ב.מ.וו סדרה 5, קאדילק cts. 

 

הראשונה היא אמת המידה לנהיגה ספורטיבית ונוחות. 

והשניה היא המתחרה שמביטה לה ישר בעיניים. 

 

גם האינפיניטי Q70 היא אופציה טובה, ז"א אם יש לך את האומץ להיות שונה מהעדר. 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, חולה רכב#1 כתב:

הראשונה היא אמת המידה לנהיגה ספורטיבית ונוחות. 

לא, היא לא. בגרסאות הקצה שלה - 550 או M5 היא אולי אמת מידה בקטגוריה, אבל באופן כללי, חוץ - אולי - מהדור הראשון היא גדולה וכבדה מדי. 

 

לפני 14 שעות, חולה רכב#1 כתב:

והשניה היא המתחרה שמביטה לה ישר בעיניים. 

כן... גם זה לא ממש. ATS היא סבבה, אבל שוב, ביחס לקטגוריה. מבחינת כיף נטו אפילו הברז טובה ממנה משמעותית.

 

לפני 15 שעות, motek כתב:

מוסטנג וקאמרו גם רחבות יותר.

בפער זניח. הן סביב ה-190 ס"מ בלי מראות ומשפחתיות רגילות הן סביב 180. אבל אלה נתונים לא מאוד רלוונטיים כי הרוחב המכריע הוא זה עם המראות (אבל הוא כמעט אף פעם לא מפורסם משום מה).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, פבל כתב:

לא, היא לא. בגרסאות הקצה שלה - 550 או M5 היא אולי אמת מידה בקטגוריה, אבל באופן כללי, חוץ - אולי - מהדור הראשון היא גדולה וכבדה מדי. 

** בקטגוריה שלה 

 

לפני 52 דקות, פבל כתב:

 

 

כן... גם זה לא ממש. ATS היא סבבה, אבל שוב, ביחס לקטגוריה. מבחינת כיף נטו אפילו הברז טובה ממנה משמעותית.

 

דיברתי על האחות הגדולה cts 

 

אבל בכל אופן מה דעתך על האינפיניטי Q70, לדעתי היא אופציה לא שגרתית ומעניינת מאוד. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, חולה רכב#1 כתב:

דיברתי על האחות הגדולה cts 

הבנתי את זה, והתייחסתי אליה (ה"כן... גם זה לא ממש" כוון אליה). נתתי את ה-ATS כמי שיכולה יותר להתאים למשבצת הזו (אבל בקטגוריה קטנה יותר). 

 

ה-Q70 מאוד חביבה מבחינת ניהוג, ודי מעפנה בכל מובן אחר, בטח שביחס למקבילות שלה לקטגוריה במותגים אחרות, אבל גם למקבילות שלה במחיר (בקטגוריות נמוכות יותר). 

אבל, יחד עם כל זה, את אף אחת מהן לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות על סמך הכישורים הדינאמיים שלהן נטו. ביחס למכוניות שתוכננו לשים את ההתנהגות גבוה (שלא לומר במקום הראשון) בסדר העדיפויות הן לא ספורטיביות ולא מתנהגות. 

אלה מכוניות מעולות למי שרוצה רכב יוקרתי, נוח, מפנק ומאובזר, ויכול להיות מגניב אם הוא גם יתנהג לא רע. לצורך השוואה, הן כולן נחותות דינאמית מ... לא יודע, לאון קופרה או i30N. כן, למרות ששתי אלה הן הנעה קדמית. להוציא זנב תחת כוח זה לא הכל - ואילו לא רבע - מה"כיף" שמכונית שמתנהגת טוב מייצרת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע כמה נהגת על סדרה 5,ואני מדבר על 530 צנועה...מבין הרכבים של הסגמנט אף אחת לא מתקרבת לדיוק הניהוג ,תקשורת,אחיזה מוחלטת ,של הרכב הזה,השוואה להוט אצ לא לעניין כי זה שני רכבים שלא אומרים להתנהג אותו הדבר וגם לא פונים לאותו קהל לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגודל לא מפריע לי מבינת חניה וכו', יש חניה פרטית בבית ואחרת אני תמיד חונה בחניונים אבל סדרה 5 או משהו כזה? אני לא צעיר אבל גם לא כזה מבוגר, אשמור את זה לגיל 60 פלוס אולי. ג'ולייה Veloce החדשה, עם 280 כ"ס והנעה אחורית, היא בהחלט אופציה רק לא מספיק זמן בשוק בכדי למצוא אחת משומשת, הקודמת עם הנעה כפולה לא מעניינת אותי. M235I מכיר היטב ובהחלט מחבב אבל בא לי משהו אחר. אני מתחיל לחשוב אולי על לקחת משהו קצת ישן יותר כפרויקט. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ronrcz כתב:

לא יודע כמה נהגת על סדרה 5,ואני מדבר על 530 צנועה...מבין הרכבים של הסגמנט אף אחת לא מתקרבת לדיוק הניהוג ,תקשורת,אחיזה מוחלטת ,של הרכב הזה,השוואה להוט אצ לא לעניין כי זה שני רכבים שלא אומרים להתנהג אותו הדבר וגם לא פונים לאותו קהל לקוחות.

אם התגובה מכוונת אליי, אז יש לי כמה מאות קילומטרים על ה-540 (שאתה יכול לקרוא עליהם כאן: https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2862/מבחנים/במוו-סדרה-5-(540i)---מבחן-דרך). וכאמור, היא מתנהגת טוב ביחס לקטגוריה, אבל זה בערך כמו להגיד שהיא הקרנף הכי טוב בעולם בשחיה צורנית. זה שורה מגניבה לשים בקורות חיים ואחלה ערך מוסף אם אתה כבר בשוק לקרנף, אבל אם הייתי מחפש לקנות שחיינית צורנית(אלוהים יודע למה שמישהו ירצה) , הוא כנראה לא היה גבוה ברשימה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...